Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#475291 65-75 και κάπου 80 στα ίδια αλλά δυνατότερα μοντέλα πχ απλό Α3 με A3 Turbo quattro, και βέβαια ανάλογα τη θέση της κάθε βάσης και πως αυτή φορτίζεται ή των silentr blocks ο κατασκευαστής επιλέγει τις σκληρότητες.

Tης Raliart τα εξαρτήματα είναι ειδικά, αυτός είναι ο λόγος που αναγράφονται οι πληροφορίες όπως και τα χαρτιά που τα συνοδεύουν, η αναφορά μου είναι στα γενικής χρήσης ανταλλακτικά όπου δεν προδιαγράφονται σχεδόν καθόλου, δηλαδή δεν δίνονται τεχνικές πληροφορίες προς τον χρήστη.

Επίσης ένα ελαστικό εξάρτημα εκτός από την διάρκεια ζωής του στο ράφι ( cure time ) όταν υπόκειται σε μηχανικές καταπονήσεις μαλακώνει μέχρι που κόβεται, η ποιότητα ενός ελαστικού εξαρτήματος δεν είναι η σκληρότητα, αυτή είναι μια παράμετρος, η Α! ύλη, τα πρόσθετα και η ποιότητα του βουλκανισμού προσδιορίζουν ένα ποιοτικό ελαστικό εξάρτημα από ένα άλλο.

Όποιος ενδιαφέρεται εδώ θα βρεί χρήσιμες πληροφορίες

https://www.google.gr/search?q=rubber+c ... zAWcl4H4DA
Άβαταρ μέλους
By xenos
#476520
Deleted User 1 έγραψε:Μα δε μου κάνει εντύπωση το αποτέλεσμα. Γενικά ήξερα σαν κανόνα ότι μεγαλύτερο ic = περισσότερο lag. Απλά ήθελα λίγο να το αποτυπώσω στο μυαλό μου πως και τι. Ούτως ή άλλως το έβαλα γιατί όλο κωλώνω να προχωρήσω σε πρόγραμμα και θέλω κάτι να με οδηγήσει εκεί. Με τον ίδιο τρόπου που έβαλα ανάρτηση & φρένα, έβαλα τώρα και το ic και περιμένω και φίλτρο/πολλαπλασιαστές ώστε να είναι έτοιμο να μπει το πρόγραμμα με όσο το δυνατόν καλύτερα περιφερειακά.

Δεν έχω σκοπό να μπλέξω στα γεράματα με βελτίωση αλλά από τις όποιες πληροφορίες συλλέγω δεξία αριστερά, κάνω μερικές κινήσεις που επιτρέπει η τσέπη μου. Όχι τίποτα άλλο αλλά να ξεγελιέμαι λίγο με την ανανέωση του αυτοκινήτου και να ξεχνάω ότι δεν μπορώ να πάρω άλλο.


Το επαναφέρω για να ρωτήσω. Δεδομένου ότι βάζουμε ένα λίγο μεγαλύτερο ic, πρέπει να βάλουμε πρόγραμμα με το νεο φορεμένο; Δλδ θα άλλαζε κάτι στο τρόπο που θα γίνει το πρόγραμμα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476524 λογικα δεν θα χρειαστει.Αλλα γιατι να το αλλαξεις?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#476567
dimviii έγραψε:λογικα δεν θα χρειαστει.Αλλα γιατι να το αλλαξεις?


Συνήθως αυτοί που βάζουν πρόγραμμα βάζουν το ic του 125 (φθηνό ~130ε) που είναι ίδιο σε διαστάσεις και είναι απλά λίγο πιο παχύ (80mm ==> 100mm), για να αποδίδει λίγο καλύτερα το καλοκαίρι.

Δλδ δεν έχει νόημα να περιμένω να βάλω πρώτα ic και μετά πρόγραμμα, ε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476568 99,9% δεν θα εχεις θεμα.Προσπαθησε να δεις εαν θα τουρμπιζει το ιδιο γρηγορα,αν και η διαφορα ειναι μικρη στον ογκο τους.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#476596 Θέλω να μου πείτε 3-4 5-10 τιπς χρήσης, do and do nots, χρήσιμες συμβουλές.. Έρχεται (οκ σε 2 3 μήνες) μικρό τουρμπο ντιζελάκι, 1.3 multijet. Δεν έχω οδηγήσει (πλην 10 χλμ του sinanai) ποτέ τέτοιο κινητήρα. Αυτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476608
JimClark έγραψε:Θέλω να μου πείτε 3-4 5-10 τιπς χρήσης, do and do nots, χρήσιμες συμβουλές.. Έρχεται (οκ σε 2 3 μήνες) μικρό τουρμπο ντιζελάκι, 1.3 multijet. Δεν έχω οδηγήσει (πλην 10 χλμ του sinanai) ποτέ τέτοιο κινητήρα. Αυτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σταθερό κατά το δυνατόν πρατήριο, δούλεμμα του κινητήρα σε όλες τις στροφές και ανοίγματα στην Εθνική για να μην μπουκωνει γρήγορα το dpf, απέφυγε το ζορισμα με χαμηλές στροφές ιδίως σε ανηφόρες κλπ, παρακολούθηση του δείκτη λαδιού συχνά, όχι τόσο για έλλειμμα όσο κυρίως για τυχόν πλεόνασμα

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#476611 Κι όχι τάπα για πολλή ώρα συνεχόμενη.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476638
drdino έγραψε:Κι όχι τάπα για πολλή ώρα συνεχόμενη.
Εννοείς ταχύτητες κοντά στην τελική ή δούλεμα σε ψηλές στροφές και γιατί?

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#476700
JimClark έγραψε:Θέλω να μου πείτε 3-4 5-10 τιπς χρήσης, do and do nots, χρήσιμες συμβουλές.. Έρχεται (οκ σε 2 3 μήνες) μικρό τουρμπο ντιζελάκι, 1.3 multijet. Δεν έχω οδηγήσει (πλην 10 χλμ του sinanai) ποτέ τέτοιο κινητήρα. Αυτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Αν έχει φίλτρο DPF μάθε όσα μπορείς περισσότερο για την λειτουργία του και τον τρόπο οδήγησης. Να διαβάσεις τις οδηγίες του εργοστασίου και να τις τηρείς, εδώ τα λέει σωστά και κατανοητή

https://www.caroto.gr/2011/12/19/diesel ... emissions/
Άβαταρ μέλους
By KOSXAR
#477813 Καλησπερα,
με λενε Κωστα και τον τελευταιο χρονο μαινω στη Γερμανια.Το Σεπτεμβρη αγορασα audi a3 του 97 με 220.000 χλμ,με περασμενο TÜV ΜΕΧΡΙ το 2019.σημερα μολις εφτασα σπιτι και χρειαστηκε να κουμπωσω οπισθεν το κιβωτιο 'καπουτ',μπαινει μονο η τριτη.Χωρις καποιον ηχο η καποια περιεργη αισθηση,απλα μπαινει μονο η τριτη ,ακομα αν βαλω οπισθεν.ο συμπλεκτης ειναι οκ.Παρακαλω για τις απαντησεις σας στο τι μπορει να φταιει,μιας κ τα Γερμανικα μου δεν ειναι καλα,και μην με ξετιναξουν στο συνεργειο.
Ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
By KOSXAR
#477822 ειναι υδραβλικα,αν καταλαβα σωστα την ερωτηση.και υστερογραφο η οπισθεν κουμπωνει πατωντας το λεβιε προς τα κατω και εμπρος αριστερα