Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474508
Nikos! έγραψε:Πάντως είναι λίγο ψεύτικο, οπότε αν ψήνεσαι για εξατμιση ίσως να κοιτάξεις από κάποιον οίκο ή κάποια custom.

Η άποψη μου είναι, μη πειράξεις τίποτα πάντως.

< >


Η συζήτηση ξεκίνησε από μια αναφορά που βρήκα στη Βίκυ-παιδιά και λέει ότι το δικό μου και το 2.0 TDI FR, βγάζουν ήχο κινητήρα από το ηχοσύστημα.
Και αναρωτήθηκα κατά πόσο legit είναι αυτό.

Εσύ έχεις πάθει Ντίμη ε; :lol:
Πας για εξάτμιση; :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#474511
Giuseppe Busso έγραψε:Zeus ο λύγκας είναι από Λιοντάρι μκ2 όμως. :hmmm:

Δεν εκανα proofreading.. :oops:

Αλλα λογικα αυτο το R214 actuator εχεις, και λογικα στην ιδια θεση με το Golf 7 των φωτογραφιων...

Το νεο για εμενα παντως ειναι οτι και το mk1 leon ειχε τετοιο συστημα..επειδη πεσαμε απο τα συννεφα με την καταντια της αυτοκινησης τα τελευταια χρονια που διαδοθηκε αυτη η πρακτικη :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#474522 Πληροφοριακά και μόνο, Leon δεν σημαίνει λιοντάρι αλλά είναι το όνομα της Ισπανικής επαρχίας Leon όπως και τα περισσότερα ονόματα που δίνει η Seat στα μοντέλα της είναι ονόματα από τοποθεσίες της Ισπανίας.

Σαν να λέμε βγήκε το νέο μοντέλο Άνω Ραχούλα ΜΚΙΙ :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#474524 Γενικά το sound actuator τι ακριβώς σημαίνει όμως; To google το λέει ενεργοποιητής ήχου, αλλά αυτό δεν είναι ακριβές, παραπέμπει σε διακόπτη, όταν επί της ουσίας μιλάμε για ένα ηχείο (το πού είναι τοποθετημένο, ελάχιστη διαφορά κάνει).
Μιλάμε κοινώς για "fake" ήχο, στο δρόμο που έχουν χαράξει και άλλοι κατασκευαστές (η BMW δεν δίστασε να το κάνει και στις Μ σειρές αν θυμάμαι καλά...).
https://www.caranddriver.com/features/f ... -tech-dept

E, σιγά μην καθίσει η Seat να βάλει κλαπέτο, έβαλε κι αυτή το ηχειάκι της και τέρμα, όλα πόπα. :metalo:

Όσο για τα διάφορα modes, εγώ με τα 1000 ζόρια, τα δοκίμασα και ευπειθώς αναφέρω, πως η μεγάλη διαφορά είναι μεταξύ ECO και Sport. Το τελευταίο, είναι αυτό με το πιο άμεσο τιμόνι (τα άλλα δημιουργούν μια τεχνητή ασάφεια, που δεν υπάρχει επί της ουσίας, απλά το τιμόνι είναι λίγο πιο ελαφρύ), αλλά κυρίως είναι άμεση η απόκριση στο γκάζι.
Στο Eco, η απόκριση στο γκάζι είναι τραγική, πατάς και περιμένεις κάνα δευτερόλεπτο να κουνηθεί, κάτι σαν...ηθελημένο lag. Χρήσιμο μόνον για έναν παθολογικό τσιγκούνη σε κανονική χρήση, εγώ βρήκα μια χρησιμότητα στο βρεγμένο, όπου βοηθάει να μην σπινιάρουν ανεξέλεγκτα οι τροχοί.
Σε κανονικές συνθήκες, πάντα στο Sport λοιπόν, σε γλιστερές, το βάζω που και που στο Eco μιας και το Golf δεν έχει και ηλεκτρομπλοκέ να βοηθάει λίγο με το σπινιάρισμα (δεν έχει βέβαια και τα πολλά άλογα, αλλά και πάλι, είναι πάρα πολλά για εμπροσθοκίνητο).
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#474525
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:Πάντως είναι λίγο ψεύτικο, οπότε αν ψήνεσαι για εξατμιση ίσως να κοιτάξεις από κάποιον οίκο ή κάποια custom.

Η άποψη μου είναι, μη πειράξεις τίποτα πάντως.

< >


Η συζήτηση ξεκίνησε από μια αναφορά που βρήκα στη Βίκυ-παιδιά και λέει ότι το δικό μου και το 2.0 TDI FR, βγάζουν ήχο κινητήρα από το ηχοσύστημα.
Και αναρωτήθηκα κατά πόσο legit είναι αυτό.

Εσύ έχεις πάθει Ντίμη ε;
Πας για εξάτμιση; :lipsealed:

Εμ, μ'όποιον δάσκαλο καθίσεις...

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#475240 Όταν πατάς το κουμπί on/off του infotainment σε καλωσορίζει αυτό το λογότυπο.
Μικρές λεπτομέρειες για να νιώθεις πιο ξεχωριστός

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#476193 Μπουσε τουρμπατο οδηγας. Μια υπενθύμιση. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#476340
elteo έγραψε:Μπουσε τουρμπατο οδηγας. Μια υπενθύμιση. :innocent:


Μια 3η καλογέμισα. :innocent:

Τραβάει το γ@μηδι :lipsealed:

Μα είναι τουρμάτο και δεν τραβάει στα ψηλά (νοτ). :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#476495 Ψάχνωντας τα εγχειρίδια βρήκα ένα αυτοκόλλητο που έχει κάτι κωδικούς.
Ο Στέφαν με συμβούλεψε ότι υπάρχει decoder οπότε άρχισα να χτυπάω έναν έναν σε ένα site που έχει βάση δεδομένων και βρήκα τα παρακάτω αποτελέσματα:

LZ7G είναι ο κωδικός του χρώματος του αυτοκινήτου.
Εντύπωση μου κάνει ότι είναι χρώμα Audi. :hmmm:
http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedi ... 16&rows=50
και σαν ονομασία το λένε Florett Silver.

Εδώ έχουμε τα πολλά

CJSA 132 180 1,80 4 02/13- LEON TFSI
X3D = National sales program Greece
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
DF4 = 4-cyl. SI engine 1.8 l/132 kW TFSI, homogeneous base engine is TA8/T1L
TA8 GMO 4-cylinder SI engine 1.8 l unit 06K.B
T1L GMO 4-cylinder SI engine 1.8 l unit 06K.G
G0K = 6-speed manual transmission
1AS = Electronic stabilization program (ESP)
8GU = Alternator 140 A
J0S = Battery 320A (59Ah)
C1B = Alloy wheels 7.5J x 18
H7D = Tires 225/40 R18 92Y xl
V1L = Tire suppliers for sensitive countries
1G6 = Space-saving spare wheel
1NL = Covers for alloy wheels
I8E = Standard radio (Gen2)
8ZQ = Antenna for FM reception only, diversity
8RM = 8 speakers (passive)
8IT = LED headlamps
8WB = Front fog lights
8TB = Rear fog light
Q4H = Comfort sports seats, front
2PF = Leather trimmed multi-function sports steering wheel
2B2 = Additional exterior noise suppression
5SJ = Left exterior mirror: convex
5RQ = Right exterior mirror: convex
QG1 = Service interval prolongation
7MM = Emission standard EU6 plus
G05 = Front shock absorption


Ο κινητήρας είναι TFSI που ως γνωστόν είναι προϊόν Audi καθότι στην ίδια λίστα είχε αναφορά σαν TSI για τον 1.4lt.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#476498 Αυτό τι είναι;
"2B2 = Additional exterior noise suppression"
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#476668 :s_bored
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#476698
KiloMeater έγραψε:Αυτό τι είναι;
"2B2 = Additional exterior noise suppression"

Κάποια επιπλέον ηχομόνωση πιθανόν.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#476699 Συνήθως δεν έχουν όλα τη μόνωση κάτω απο το καπώ. Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση να αναφέρεται σε άλλο σημείο.