- 15 Ιαν 2018, 18:56
#474524
Γενικά το sound actuator τι ακριβώς σημαίνει όμως; To google το λέει ενεργοποιητής ήχου, αλλά αυτό δεν είναι ακριβές, παραπέμπει σε διακόπτη, όταν επί της ουσίας μιλάμε για ένα ηχείο (το πού είναι τοποθετημένο, ελάχιστη διαφορά κάνει).
Μιλάμε κοινώς για "fake" ήχο, στο δρόμο που έχουν χαράξει και άλλοι κατασκευαστές (η BMW δεν δίστασε να το κάνει και στις Μ σειρές αν θυμάμαι καλά...).
https://www.caranddriver.com/features/f ... -tech-deptE, σιγά μην καθίσει η Seat να βάλει κλαπέτο, έβαλε κι αυτή το ηχειάκι της και τέρμα, όλα πόπα.
Όσο για τα διάφορα modes, εγώ με τα 1000 ζόρια, τα δοκίμασα και ευπειθώς αναφέρω, πως η μεγάλη διαφορά είναι μεταξύ ECO και Sport. Το τελευταίο, είναι αυτό με το πιο άμεσο τιμόνι (τα άλλα δημιουργούν μια τεχνητή ασάφεια, που δεν υπάρχει επί της ουσίας, απλά το τιμόνι είναι λίγο πιο ελαφρύ), αλλά κυρίως είναι άμεση η απόκριση στο γκάζι.
Στο Eco, η απόκριση στο γκάζι είναι τραγική, πατάς και περιμένεις κάνα δευτερόλεπτο να κουνηθεί, κάτι σαν...ηθελημένο lag. Χρήσιμο μόνον για έναν παθολογικό τσιγκούνη σε κανονική χρήση, εγώ βρήκα μια χρησιμότητα στο βρεγμένο, όπου βοηθάει να μην σπινιάρουν ανεξέλεγκτα οι τροχοί.
Σε κανονικές συνθήκες, πάντα στο Sport λοιπόν, σε γλιστερές, το βάζω που και που στο Eco μιας και το Golf δεν έχει και ηλεκτρομπλοκέ να βοηθάει λίγο με το σπινιάρισμα (δεν έχει βέβαια και τα πολλά άλογα, αλλά και πάλι, είναι πάρα πολλά για εμπροσθοκίνητο).