Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#476614 Ωραία, άσε το αυτό, τυχαίο παράδειγμα ήταν. Είσαι ευχαριστημένος γενικά από το μοντέλο;
Θυμάμαι αυτά που γράφεις ανά διαστήματα και νομίζω ότι είναι εξαιρετική επιλογή.
Άκου πώς έχει η κατάσταση: θείος (72 ετών) έχει CRV του 98, αυτόματο (που τον βολεύει πάρα πολύ). Έχει φτάσει τις 400Κ χιλιόμετρα και θέλει να το αλλάξει. Μου έλεγε για δίλιτρη Χ3 γνωστού του, χειροκίνητη, με 100Κ χιλιόμετρα, για 11-12 χιλιάρικα.
Σκέφτηκα ότι το 400άρι είναι πολλές κλάσεις πάνω, πολύ πιο αξιόπιστο, πολύ πιο αρχοντικό (έχει σημασία γιατί ο θείος είναι αρχοντάνθρωπος, άλλης εποχής). Καίει λιγότερο (βλέπε τις φωτογραφίες ΣΟΥ στο τέλος) καιπληρώνει τα ίδια σε τέλη.

Γενικώς, μιας και θα είναι το τελευταίο του αυτοκίνητο (μια δεκαετία ακόμα, πόσο θα οδηγήσει...), νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή.ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#476629 Ψάχνει για ταλαιπωρία ο θείος σου και κοιτάει X3; Μην σκεφτεί δεύτερη φορά, πολύ ανώτερο αυτοκίνητο το Lexus.
Απλώς να πας κάπου να μετρήσουν τις μπαταρίες αυτού που θα αγοράσεις.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#476650 Καλά, η συγκεκριμένη Χ3 είναι περίπτωση. Γνωστός του, συνομήλικος, όλα τα χιλιόμετρα στην Εθνική . Όντως 100Κ χιλιόμετρα μόνο, όντως ατρακάριστο. Δεν είναι κι άσχημα στο 1/3 με 1/4 της αρχικής τιμής της. Είναι τόσο προβληματικές οι δίλιτρες;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#476652 Το συγκεκριμένο μοτέρ όχι, είναι αξιόπιστο, αλλά και αδύναμο επίσης.
Σαν κλασική BMW, θα βγάλει αλλά προβλήματα όμως φοβάμαι, ειδικά σε σχέση με ένα Lexus, δεν συγκρίνεται σε αξιοπιστία.
Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο το τελευταίο, βάλε στην εξίσωση και πως είναι υβριδικό, αυτόματο, καλύτερα εξοπλισμένο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#476679
Dimsabas έγραψε:Ωραία, άσε το αυτό, τυχαίο παράδειγμα ήταν. Είσαι ευχαριστημένος γενικά από το μοντέλο;

Πολύ ευχαριστημένος. Νομίζω ο θείος σου θα είναι ευτυχισμένος μαζί του.
Έχε υπόψη σου μόνο ότι η κατανάλωση εξαρτάται κι από τον τρόπο οδήγησης. Αν ο θείος έχει ελαφρύ πόδι και καταλάβει πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα, θα έχει χαμηλές καταναλώσεις (για την κατηγορία πάντα).
Επίσης, έχει αρκετά ακριβό service (αντιπροσωπεία) και περιορισμένα σημεία εξυπηρέτησης (Σταυρός και Γλυφάδα νομίζω μόνο).
Για την X3 δε γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω στη σύγκριση. Σίγουρα θα καίει παραπάνω και σίγουρα έχει περισσότερες πιθανότητες για συχνότερες επισκέψεις στο συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#476695 Σας ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες. Δύο ερωτήσεις μόνο: πρώτον, πού το ελέγχουμε; Μόνο στα δύο συνεργεία που είπες ή υπάρχει και κάποιο ακόμα, έστω εξουσιοδοτημένο; Δεύτερον, ποιος είναι ο ιδιαίτερος τρόπος οδήγησης του υβριδικού που θα χρειαστεί να μάθει ο θείος στα γεράματα;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#476696
Dimsabas έγραψε:Καλά, η συγκεκριμένη Χ3 είναι περίπτωση. Γνωστός του, συνομήλικος, όλα τα χιλιόμετρα στην Εθνική . Όντως 100Κ χιλιόμετρα μόνο, όντως ατρακάριστο. Δεν είναι κι άσχημα στο 1/3 με 1/4 της αρχικής τιμής της. Είναι τόσο προβληματικές οι δίλιτρες;

Εχει πλάκα ,αλλά χθές το βράδυ έμεινε μια Χ3 ακριβώς κάτω από το σπίτι.Δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά και ακουγόταν και έντονος μεταλλικός θόρυβος από το κινητήρα :omg: ενώ έβγαζε και τρελό ντουμάνι από πίσω... :lol: :lol:
Ουτε για αστείο μετα το CRV να πάει σε τενεκέ.
edit: Είναι η δυτερη φορά που συμβαίνει να μιλάμε για καποιο αμάξι και να μένει κατω απο το σπίτι την ίδια μέρα... :lol:
Πριν δυο-τρια χρόνια μαζευε η οδική ένα 3008... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#476697 Μένεις ακόμα σε εκείνη την ανηφόρα που περνούσα με το ποδήλατο; Αν ναι, καθιστά την όλη φάση ακόμα πιο παράξενη γιατί μιλάμε για δρόμο με ελάχιστη κινητικότητα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#476732
Dimsabas έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες. Δύο ερωτήσεις μόνο: πρώτον, πού το ελέγχουμε; Μόνο στα δύο συνεργεία που είπες ή υπάρχει και κάποιο ακόμα, έστω εξουσιοδοτημένο; Δεύτερον, ποιος είναι ο ιδιαίτερος τρόπος οδήγησης του υβριδικού που θα χρειαστεί να μάθει ο θείος στα γεράματα;

Εγώ μόνο αυτά τα δύο συνεργεία γνωρίζω. Γενικά δεν παίζουν εξουσιοδοτημένα/εξειδικευμένα για τα υβριδικά, παρά μόνο αντιπροσωπεία (τουλάχιστον εγώ αυτό ξέρω.... αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετικό θα ήθελα να το μάθω κι εγώ).
Ως προς τον τρόπο οδήγησης, προοδευτικό γκάζι, όχι άσκοπες επιταχύνσεις και φόρτιση όπου επιτρέπουν οι συνθήκες. Σε καθοδηγεί και το γράφημα στο bc.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#476738 @dimsaba έχεις pm.
Για τα συνεργεία ισχύει αυτό που λέει ο scotch.Ειχα ρωτήσει για τον scotch αυτούς που πάω το Land cruiser και δεν αναλαμβάνουν υβριδικά.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By alexm
#476782 Dimsabas μονο για suv θα κοιτουσες; Γιατι πανω κατω στα ιδια λεφτα παιζουν και gs450h.
Γνωμη μου ειναι οτι το gs σε γενικες γραμμες ειναι καλυτερο αυτοκινητο (πιο γρηγορο, χαμηλοτερη καταναλωση, περισσοτερα μπλιμπλικια κτλ) με εξαιρεση τον πολυ μικρο χωρο αποσκευων καθως και το οτι δεν βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα αν παθει κατι το αμαξι.

https://www.car.gr/9939228-lexus-gs-450


Υγ. Μετα απο πολλη μεγαλη αναζητηση που εκανα οταν το gs της οικογενειας εβγαλε βλαβη με τη μοναδα abs, εχω να πω οτι σε ολη την ελλαδα μονο εναν εχω βρει να κανει σωστη δουλεια στο σερβις των υβριδικων εκτος Toyota(βρισκεται θεσσαλονικη).
Αν δεν θεωρηθει διαφημιση πειτε μου να σας τον αναφερω


< >
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#476794 Δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά στην Toyota παίζει έλεγχος σε υβριδικό εκτός εγγύησης κ επέκταση με κόστος 60€ /έτος για 10 χρόνια. Ξενιάζεις δηλαδή. Αξίζει μια διερεύνηση νομίζω...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#476810 Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες και τις προτάσεις.

Η αγορά αφορά τρίτο πρόσωπο, ο οποίος θέλει "τζιπ" κι αυτόματο. Δεν τον κατηγορώ, το μπες-βγες χωρίς να σκύβεις, αλλά κι η ορατότητα από ψηλά, είναι σούπερ. Επίσης σούπερ βρίσκω το να μη χρειάζεται να αλλάζεις ταχύτητες.

Το στόρι λέει ότι στις 400Κ χιλιόμετρα, το CRV πρώτης γενιάς του θείου εδέησε να βγάλει δύο ζημιές μέσα σε λίγους μήνες. Αθροιστικά ένα τριχίλιαρο. Ο θείος έκανε όλα τα λάθη μαζεμένα. Επισκεύασε την πρώτη (εντάξει, αυτό δεν είναι λάθος), επισκεύασε τη δεύτερη και μετά, έχοντας ένα αυτοκίνητο που δουλεύει ρολόι, θυμήθηκε να φοβηθεί μήπως αρχίσει να ζητάει γενικώς κι είπε να το αλλάξει. Τα ξαδέρφια τον συμβούλευσαν είτε να μη φτιάξει τίποτα (μετά την πρώτη) είτε να το κρατήσει μέχρι την επόμενη γερή ζημιά.
Προφανώς θέλει και μια αλλαγή (20 χρόνια και 400Κ είναι αυτά), είναι και το θέμα του "τελευταίου" λογικά αυτοκινήτου (72 γαρ), προέκυψε κι η ευκαιρία από τον φίλο του με την Χ3, "αλλάζω" αναφώνησε ο θείος. Δεν ξέρω πώς θα σπρώξει το παλιό, ούτε τα χρήματα της επισκευής δε θα πιάσει. Ίσως ούτε τα μισά εξ αυτών.

Και μετά σκέφτηκα το υβριδικό κι όλα τα πλεονεκτήματά του. Το απόγευμα θα τον πάρω να τον ενημερώσω. Πάντως, πολύ αμάξι για τα χρήματά του. Του κουμπώνεις κι ένα υγραέριο και... Σόρι, έλεγα κάτι δικά μου.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#476821
Dimsabas έγραψε: Του κουμπώνεις κι ένα υγραέριο και... Σόρι, έλεγα κάτι δικά μου.


Καλο ειναι αυτα να μην λεγονται.


< >