markvag έγραψε:Μάρκο, την εποχή που χτίστηκαν τα ιματζ αυτών των εταιρειών , η Μερσεντες πχ ξεκινούσε από 200 άρα και πάνω.Και αυτό που πλήρωνες ήταν η ποιότητα χρηματοκιβωτιου και η αντοχή σε βάθος χρόνου, όχι η πολυτέλεια ή ο εξοπλισμός. Αν είχες μία λοιπόν αυτομάτως είχες λεφτά, δεν χρειαζόταν να διευκρινήσεις πιο μοντέλο έχεις. Για την DS είπα και εγώ ότι ήταν premium προϊόν, και ακόμη είναι φυσικά με βάση την αξία της σαν κλασσικό. Και κάτι ακόμη, ο λόγος που κάποιες εταιρείες (και ιδίως οι γερμανικές) έχουν το όνομα που έχουν στην αγορά , είναι ότι είχαν την τύχη, στη δεκαετία του 80 κυρίως, να παίζουν το παιχνίδι της ποιότητας και του exclusivity μόνοι τους. Οι βρετανοί είχαν παρακμάσει, οι Αμερικανοί παρήγαγαν τραγικά αυτοκίνητα ( ψάξε malaise era cars) , οι Ιάπωνες ηταν η ανερχόμενη δύναμη αλλά ενω ειχαν την ποιοτητα δεν μπορούσαν να χτίσουν την εικόνα της μοναδικότητας και για αυτό πήγαν σε λύσεις τύπου Lexus , ενώ οι γάλλοι και οι Ιταλοί είχαν προβλήματα ποιότητας και αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από αγορές όπως η αμερικανική και η βρετανική (η λαντσια). Όλα αυτά έχουν παίξει ιστορικά σημαντικό ρόλο για το ποιά μάρκα θεωρείται premium και ποια όχι. Από εκεί και πέρα φυσικά το μάρκετινγκ κάνει ότι μπορεί για να πουλήσει το αφήγημα της κάθε εταιρείας , χρησιμοποιώντας τα ατού της , τα μοναδικά χαρακτηριστικά (όπως η ασφάλεια για την Βολβο) αλλά και τις επιτυχίες στους αγώνες (που έφτιαξαν την αουντι χάρη στο Quattro)diplomat έγραψε: Εάν το ψειρίσεις πολύ, άντε και μαλακά πλαστικά.
... Μόνο εκεί που πιάνει ο δημοσιογράφος... Μη συζητήσουμε τι σκατά ποιότητα πλαστικών έχει η μπεμπέκα πχ στην κεντρική κονσόλα, στα σημεία που δεν βλέπει ο οδηγός...belgarion έγραψε:Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.
< >
Αν ήταν το exclusivity το καθοριστικό κριτήριο, το καινούριο μοντέο θα ήταν περίπου 19,4 φορές πιο πρήμιουμ από μία 116 ή Α180...
Είναι ξεκάθαρα και 100% θέμα perception του καταναλωτή.
Δεν θεωρώ πως η Audi πχ έχει κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα VW ή ένα Skoda...
Δηλαδή η επόμενη 116 που θα είναι προσθιοκίνητη δεν θα είναι πρήμιουμ;; Η Α class δεν είναι πρήμιουμ λόγω μπροστινής κίνησης; Η Citroen DS δεν ήταν πρήμιουμ τότε;;; 100% θέμα του πως νιώθει ο πελάτης είναι και τίποτε άλλο.EDDIE_147 έγραψε:Πχ η ΚΙΑ μπορεί να ξυπνήσει αύριο και να αρχίσει να φτιάχνει ίδιας ποιότητας αυτοκίνητα με τη Μερκεντέ (τεχνικά είναι εφικτό).
Για να μπορέσει όμως να κάνει και τιμολόγηση Μερκεντέ και να πουλάει όσο η Μερκεντέ θα πρέπει να χτίσει και ένα παραμύθι επιπέδου Μερκεντέ --> branding που λένε στο χωριό μου.
Και αυτό είναι το λιγότερο εφικτό.
Ακριβώς...
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-