Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476325
markvag έγραψε:
diplomat έγραψε: Εάν το ψειρίσεις πολύ, άντε και μαλακά πλαστικά. :shifty:



... Μόνο εκεί που πιάνει ο δημοσιογράφος... :iconcool: Μη συζητήσουμε τι σκατά ποιότητα πλαστικών έχει η μπεμπέκα πχ στην κεντρική κονσόλα, στα σημεία που δεν βλέπει ο οδηγός... :innocent:


belgarion έγραψε:Από την άλλη η παραγωγή μαζικών φθηνών οχημάτων δεν επέτρεπε στην εταιρεία να έχει exclusivity.

< >


Αν ήταν το exclusivity το καθοριστικό κριτήριο, το καινούριο μοντέο θα ήταν περίπου 19,4 φορές πιο πρήμιουμ από μία 116 ή Α180...

Είναι ξεκάθαρα και 100% θέμα perception του καταναλωτή. :s_yes

Δεν θεωρώ πως η Audi πχ έχει κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα VW ή ένα Skoda... :iconcool:

Δηλαδή η επόμενη 116 που θα είναι προσθιοκίνητη δεν θα είναι πρήμιουμ;; Η Α class δεν είναι πρήμιουμ λόγω μπροστινής κίνησης; Η Citroen DS δεν ήταν πρήμιουμ τότε;;; :iconcool: 100% θέμα του πως νιώθει ο πελάτης είναι και τίποτε άλλο.


EDDIE_147 έγραψε:Πχ η ΚΙΑ μπορεί να ξυπνήσει αύριο και να αρχίσει να φτιάχνει ίδιας ποιότητας αυτοκίνητα με τη Μερκεντέ (τεχνικά είναι εφικτό).
Για να μπορέσει όμως να κάνει και τιμολόγηση Μερκεντέ και να πουλάει όσο η Μερκεντέ θα πρέπει να χτίσει και ένα παραμύθι επιπέδου Μερκεντέ --> branding που λένε στο χωριό μου.

Και αυτό είναι το λιγότερο εφικτό.


Ακριβώς... :s_yes
Μάρκο, την εποχή που χτίστηκαν τα ιματζ αυτών των εταιρειών , η Μερσεντες πχ ξεκινούσε από 200 άρα και πάνω.Και αυτό που πλήρωνες ήταν η ποιότητα χρηματοκιβωτιου και η αντοχή σε βάθος χρόνου, όχι η πολυτέλεια ή ο εξοπλισμός. Αν είχες μία λοιπόν αυτομάτως είχες λεφτά, δεν χρειαζόταν να διευκρινήσεις πιο μοντέλο έχεις. Για την DS είπα και εγώ ότι ήταν premium προϊόν, και ακόμη είναι φυσικά με βάση την αξία της σαν κλασσικό. Και κάτι ακόμη, ο λόγος που κάποιες εταιρείες (και ιδίως οι γερμανικές) έχουν το όνομα που έχουν στην αγορά , είναι ότι είχαν την τύχη, στη δεκαετία του 80 κυρίως, να παίζουν το παιχνίδι της ποιότητας και του exclusivity μόνοι τους. Οι βρετανοί είχαν παρακμάσει, οι Αμερικανοί παρήγαγαν τραγικά αυτοκίνητα ( ψάξε malaise era cars) , οι Ιάπωνες ηταν η ανερχόμενη δύναμη αλλά ενω ειχαν την ποιοτητα δεν μπορούσαν να χτίσουν την εικόνα της μοναδικότητας και για αυτό πήγαν σε λύσεις τύπου Lexus , ενώ οι γάλλοι και οι Ιταλοί είχαν προβλήματα ποιότητας και αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από αγορές όπως η αμερικανική και η βρετανική (η λαντσια). Όλα αυτά έχουν παίξει ιστορικά σημαντικό ρόλο για το ποιά μάρκα θεωρείται premium και ποια όχι. Από εκεί και πέρα φυσικά το μάρκετινγκ κάνει ότι μπορεί για να πουλήσει το αφήγημα της κάθε εταιρείας , χρησιμοποιώντας τα ατού της , τα μοναδικά χαρακτηριστικά (όπως η ασφάλεια για την Βολβο) αλλά και τις επιτυχίες στους αγώνες (που έφτιαξαν την αουντι χάρη στο Quattro)

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#476371 Αυτο με το Μοντεο και το exclusivity, που ειναι ενα απο τα πιο κλασσικα νοικιαρικα κατηγοριας D, fleet car σε παρα πολλές χωρες κλπ, δεν το επιασα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#476378 Η Μερσεντέ ήταν πάντα αυτή που είναι και τώρα, ακόμη και στα δύσκολα χρόνια μετά την ήττα σε WW1, WW2 ήταν ξεχωριστή. Και μπορεί η 200άρες που έρχονταν στη χώρα μας, και πιο παλιά τα 170 και 190 να μην είχαν τίποτα πέρα από τιμόνι και πεντάλ, τα μεγαλύτερα μονδέλα είχαν πολλά καλούδια, πάντα σύμφωνα με τις δυνατότητες της εποχής.
Άλλες εταιρείες άλλαξαν προσανατολισμό στην πορεία, π.χ. η Σκόντα και η Τάτρα έφτιαχναν ψιλοπρίμιουμ αμάξα, προτού το γυρίσουν αργότερα σε παρωχημένους ντενεκέδες ξεγάνωτους.
Στο αμέρικα επίσης υπήρχε η Packard, η οποία ενώ ξεκίνησε ως luxury για κάποιες δεκαετίες, από την κρίση του '38 και μετά είχε μικτή γκάμα σαν τη Σιτροέν. Μετά τον πόλεμο το έριξε στα mid-range και σταδιακά έχοντας χάσει πλέον το κύρος της και μην μπορώντας να ανταγωνιστεί τους μεγάλοι σε καθημερινά αμαξίδια στο τέλος βάρεσε φαλιμέντο .
Τέλος, η πολύπαθη Λάντσια, ντεφάκτο πρίμιουμ, η Φίατ της επεφύλαξε το ρόλο να κάνει πλουμιστές ριμπατζιές σε Φιατάκια και Κράισλερ.
Απ' όλα έχει ο μπαξές.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#476381
mirage έγραψε:Αυτο με το Μοντεο και το exclusivity, που ειναι ενα απο τα πιο κλασσικα νοικιαρικα κατηγοριας D, fleet car σε παρα πολλές χωρες κλπ, δεν το επιασα.

< >


Για Ελλάδα μιλάω, πρέπει να έχουν πουληθεί 1-2 συνολικά... :lol: Βλέπεις 116 σε κάθε γωνιά, τα Mondeo τα ψάχνεις με το κυάλι... :lol: Πιο exclusive από Porsche έγινε... :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476424
markvag έγραψε:
mirage έγραψε:Αυτο με το Μοντεο και το exclusivity, που ειναι ενα απο τα πιο κλασσικα νοικιαρικα κατηγοριας D, fleet car σε παρα πολλές χωρες κλπ, δεν το επιασα.

< >


Για Ελλάδα μιλάω, πρέπει να έχουν πουληθεί 1-2 συνολικά... Βλέπεις 116 σε κάθε γωνιά, τα Mondeo τα ψάχνεις με το κυάλι... Πιο exclusive από Porsche έγινε...
Με τη λογική σου, αυτό εδώ πρέπει να είναι το πιο exclusive αυτοκίνητο της Μακεδονίας, και το έχω πετύχει 2 φορές μάλιστα ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476428
belgarion έγραψε: Εικόνα


Άσχετο αλλά πάτωμα Citroen ZX και κινητήρας Mini. Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#476433 Τιρεκίδης βλέπω, έχει παράδοση αυτός στις δικές του εισαγωγές. Παλιότερα έφερνε Mustang κλπ.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476438 Αυτός.
Φέρνει και τα Mazda και κάποια Hyundai που δεν έρχονται εδώ.
Έχει κανα χρόνο που είχα δει στην έκθεση του και το κινέζικο "Mini" της Lifan!
Άβαταρ μέλους
By dstou
#476635 Μια εξκλουσιβιά την έχει το Λιφάν, του το πιστώνω αυτό.Αλλά όχι με την καλή έννοια του όρου. :s_cool
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476683
dstou έγραψε:Μια εξκλουσιβιά την έχει το Λιφάν, του το πιστώνω αυτό.Αλλά όχι με την καλή έννοια του όρου. :s_cool
Και ενώ αναρωτιόμουν πόσο φθηνό να είναι ωστε να το αγοράσει κάποιος είδα την τιμή και κατάλαβα
https://www.car.gr/10567178-lifan-520-c ... ors-1300cc

< >
Άβαταρ μέλους
By pik.
#476690
belgarion έγραψε:
dstou έγραψε:Μια εξκλουσιβιά την έχει το Λιφάν, του το πιστώνω αυτό.Αλλά όχι με την καλή έννοια του όρου. :s_cool
Και ενώ αναρωτιόμουν πόσο φθηνό να είναι ωστε να το αγοράσει κάποιος είδα την τιμή και κατάλαβα
https://www.car.gr/10567178-lifan-520-c ... ors-1300cc

< >

φανταζομαι 5στερο σε EuroNCap?

δηλαδη πας αμεσως στα αστερια. :lol:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#476770 To συγκεκριμένο παίζει πολύ σε ταξί στο Κάιρο.
Με κανά 2 οδηγούς που μίλησα (uber) μου είπαν ότι είναι φτηνό και ότι δε χαλάει παρά τα 100.000χλμ (βενζίνη έχουν κάτω) που είχαν τα δικά τους.
Επίσης το εσωτερικό δεν είχε σημάδια χρήσης/φθοράς παρά τις τραγικές θερμοκρασίες, τα άπειρα μπες βγες και τα κοπανήματα. Μάλιστα σε ένα άλλο ΛΙΦΑΝ που μπήκα, που ήταν πιο μεγάλο και πιο "πολυτελές" είχα την ίδια αίσθηση με αυτή που είχα όταν έμπαινα σε accent το 2008.
Δεν λέω ότι είναι καλά αυτοκίνητα, απλά το ότι σε άλλες αγορές, πετάνε σε πωλήσεις.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476777
pik. έγραψε:
belgarion έγραψε:
dstou έγραψε:Μια εξκλουσιβιά την έχει το Λιφάν, του το πιστώνω αυτό.Αλλά όχι με την καλή έννοια του όρου. :s_cool
Και ενώ αναρωτιόμουν πόσο φθηνό να είναι ωστε να το αγοράσει κάποιος είδα την τιμή και κατάλαβα
https://www.car.gr/10567178-lifan-520-c ... ors-1300cc

< >

φανταζομαι 5στερο σε EuroNCap?

δηλαδη πας αμεσως στα αστερια.
Εδώ γνωστοί και επώνυμοι (θα) μηδενιζουν πλέον στο Ncap. Η φτηνή κινεζια μας πείραξε?!
Άβαταρ μέλους
By gakost
#476846 ΔΕΝ υποστηρίζω ότι είναι καλό αυοτκίνητο αλλά αν έχεις 4000€ να δώσεις το βλέπεις σαν επιλογή στα 10ετίας + με τα άπειρα χιλιόμετρα που πουλάνε μεταχειρισμένα