Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#474795
g8777 έγραψε:Για τις ΗΠΑ μιλαμε τωρα; :omg:


Για γεγονοτα μιλαμε..... οπως και το Watergate.
Φανταζομαι οτι ακριβως τα ιδια συμβαινουν και στην Ελλαδα σε αναλογες περιπτωσεις...???

Το ιδιο το θεμα στο Watergate ηταν πολυ πιο δυνατο μιας και παραιτηθηκε ο Νιξον.... και ετσι ειχε δυνατοτητες πιο δυνατες να αναδειξει
Τελευταία επεξεργασία από 224v και 16 Ιαν 2018, 17:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#475998 Three billboards outside Ebbing, Missouri

Πολύ καλό καστ με πολλά γνωστά ονόματα (έφαγα και το κράξιμο από την γυναίκα γιατί τους ξέρω όλους ). Βαριά κι έως και σκληρή σε ορισμένα σημεία και χωρίς ξεκάθαρο τέλος αλλά τρομερές ερμηνείες.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#476016
drdino έγραψε:Three billboards outside Ebbing, Missouri

Πολύ καλό καστ με πολλά γνωστά ονόματα (έφαγα και το κράξιμο από την γυναίκα γιατί τους ξέρω όλους ). Βαριά κι έως και σκληρή σε ορισμένα σημεία και χωρίς ξεκάθαρο τέλος αλλά τρομερές ερμηνείες.
Καλή όντως, και νομίζω ότι το τέλος είναι "σωστό" με βάση την πορεία της ταινίας

< >
Άβαταρ μέλους
By sargus
#476672
drdino έγραψε:Three billboards outside Ebbing, Missouri

Πολύ καλό καστ με πολλά γνωστά ονόματα (έφαγα και το κράξιμο από την γυναίκα γιατί τους ξέρω όλους ). Βαριά κι έως και σκληρή σε ορισμένα σημεία και χωρίς ξεκάθαρο τέλος αλλά τρομερές ερμηνείες.


Την κατέβασα κ την είδα μετά το μήνυμα σου. Τρομερή ταινία!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#476779 Με αφορμη το σημερινο doodle για τον Αιζενσταιν:


Η καλλιτεχνική ελευθερία των πρώτων χρόνων της επανάστασης είχε αντικατασταθεί από το δόγμα του σοσιαλιστικού ρεαλισμού: Πρόκειται για παιδαριώδεις, προπαγανδιστικές δημιουργίες που εξυμνούσαν την φωτισμένη ηγεσία του Στάλιν και τους στόχους που αυτός κάθε φορά έθετε, είτε αυτά λέγονταν 5χρονα πλάνα, είτε επιμέρους ζητήματα. Η εφαρμογή του δόγματος του σοσιαλ. ρεαλισμού στην Αρχιτεκτονική σήμανε τη στροφή σε πομπώδη, κλασσικά οικοδομήματα ενώ στη Ζωγραφική την επιστροφή του γαλλικού ακαδημαϊσμού.

- Το 1932, η καταχώρηση για τον Αϊζενστάϊν στη Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια έγραφε:
”Στα έργα του ΟΚΤΩΒΡΗΣ και ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, παρά την μεγάλη του ικανότητα, δεν κάνει κάποια βαθειά ανάλυση των σταδίων της Σοσιαλιστικής Επανάστασης και εμφανίζει μια τάση φορμαλιστικού πειραματισμού. Ο Αϊζενστάϊν εκφράζει το επαναστατικό τμήμα της μικροαστικής διανόησης”.

- Ο Μαγιακόφσκι είχε ήδη αυτοκτονήσει το 1930, μετά από μια περίοδο νευρικής κατάρευσης. Στο ιδιόχειρο σημείωμά του μεταξύ άλλων έγραφε: ”Συγχωρέστε με, ξέρω ότι αυτό που κάνω δεν είναι η λύση, αλλά δεν μου μένει τίποτ’ άλλο”. Ο Ερμίλοφ, ένας κριτικός της Ένωσης Προλετάριων Συγγραφέων είχε γράψει προηγουμένως στην ΠΡΑΒΔΑ ότι ο Μαγιακόφσκι έπαιζε το παιχνίδι της Τροτσκιστικής αντιπολίτευσης – η ίδια κατηγορία που είχε αντιμετωπίσει και ο Αϊζενστάϊν.

- Αυτό ήταν το κλίμα (που υπογραμμιζόταν με διαρκείς επιθέσεις για ”φορμαλισμό”, ”αριστερισμό”) που αντιμετώπισε και ο Αϊζενστάϊν με μια ολόκληρη φημολογία για την υποτιθέμενη αποστασία του, για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, για τον διαννοουμενισμό του.

- Ωστόσο, 6 μήνες αργότερα, εξαιτίας της παγκόσμιας πλέον φήμης του διορίζεται Διευθυντής στο Κέντρο Κινηματογραφίας.

- Το 1934 παντρεύεται εσπευσμένα την Πέρα Αττάσεβα, με την οποία διατηρούσε μια πλατωνική, φιλική σχέση. Ήταν η περίοδος (το 1933) που άλλαξε η νομοθεσία για την ομοφυλοφιλία, που τιμωρούνταν πλέον με 5 χρόνια φυλακή. Μπορεί κανείς να φανταστεί τι σήμανε στην κοινωνία αυτή η αλλαγή της νομοθεσίας αν ο ίδιος ο Αϊζενστάϊν αναγκάστηκε να καταφύγει στη λύση του λευκού γάμου.

- Το 1936 γυρίζει το ”ΛΙΒΑΔΙ ΤΟΥ ΜΠΕΖΙΝ”: Ένα νεαρό αγροτόπαιδο δολοφονείται από τους συγγενείς του γιατί είχε καταγγείλει τον πατέρα του για κερδοσκοπία στο τοπικό Σοβιέτ.

- Η ταινία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ γιατί συνάντησε το βέτο του υπεύθυνου λογοκρισίας Μπόρις Σουμιάτσκι, που τον κατηγόρησε άλλη μια φορά για ”φορμαλισμό” (υπερβολική ενασχόληση με τη μορφή εις βάρος του περιεχομένου).

- Κάτω απ’ την απειλή σύλληψης γράφει στην ΠΡΑΒΔΑ ένα κείμενο αυτοκριτικής με τίτλο ”Τα λάθη στο Λιβάδι του Μπεζίν”, που όσοι τον γνώριζαν αντιλήφθηκαν ότι ήταν τόσο υπερβολικό που καταντούσε ειρωνικό.

- Το 1937 του ζητήθηκε από την ΠΡΑΒΔΑ να γράψει ένα άρθρο εκφράζοντας τη γνώμη του για τις (στημένες) δίκες των ”Τροτσκιστών”. Η τυχόν σιωπή του θα καταδίκαζε και τον ίδιο. Επέλεξε να στείλει 6 λέξεις: ”Ντροπή στους προδότες και τους δολοφόνους”, χωρίς να διευκρινίζει σε ποιούς αναφερόταν...

- Μετά την διακοπή των γυρισμάτων της ταινίας ”Λιβάδι του Μπεζίν”, απολύθηκε από τη θέση του στο Κέντρο Κινηματογραφίας και έφτασε να αντιμετωπίζει οικονομικό πρόβλημα επιβίωσης.

- Αποφασίζει να γράψει ένα γράμμα οξείας διαμαρτυρίας στον Στάλιν, αλλά χάρις στις παραινέσεις του φίλου του συγγραφέα Isaak Babel, ρίχνει τους τόνους και ζητάει από τον Στάλιν απλώς να του επιτρέψει να συνεχίσει να γυρίζει ταινίες.

- Έπειτα ο Babel τον συμβουλεύει να εξαφανιστεί γιατί υπήρχε κίνδυνος να συλληφθεί από τη μυστική αστυνομία. Αναχωρεί για τον βόρειο Καύκασο.

- Αμέσως μετά ο Babel συλλαμβάνεται, τα έγγραφά του κατάσχονται και ο ίδιος πεθαίνει σ’ ένα Γκούλαγκ το 1941.

- Ο σεναριογράφος στο ”Λιβάδι του Μπεζίν” συλλαμβάνεται κι’ αυτός και πεθαίνει σε στρατόπεδο συγκέντρωσης.

- Ο βοηθός οπερατέρ στον Οκτώβρη και τη Γενική Γραμμή στέλνεται κι’ αυτός σε στρατόπεδο συγκέντρωσης.

- Ωστόσο ο Αϊζενστάϊν επιβιώνει. Οι αιτίες:
• Η παγκόσμια φήμη του.
• Οι επιστολές αυτοκριτικής του τόσο στον ίδιο το Στάλιν όσο και στην ΠΡΑΒΔΑ.


https://www.vakxikon.gr/%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%B9-%CE%B1%CF%8A%CE%B6%CE%B5%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B9%CE%BD-%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF/


Αυτα που λες Δια μ'. :s_roses :s_roses :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#477443
g8777 έγραψε:https://www.vakxikon.gr/%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%B9-%CE%B1%CF%8A%CE%B6%CE%B5%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B9%CE%BD-%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF/


Αυτα που λες Δια μ'. :s_roses :s_roses :s_roses


Ναι, αλλά στην ΕΣΣΔ δεν είχαν άστεγους. :rtfm:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By St.Devote
#481124
drdino έγραψε:Three billboards outside Ebbing, Missouri

Πολύ καλό καστ με πολλά γνωστά ονόματα (έφαγα και το κράξιμο από την γυναίκα γιατί τους ξέρω όλους ). Βαριά κι έως και σκληρή σε ορισμένα σημεία και χωρίς ξεκάθαρο τέλος αλλά τρομερές ερμηνείες.


+1 ... αν και πιστεύω ότι το τέλος είναι αυτό που πρέπει ( από την μία ρεαλιστικό και από την άλλη δίνει μια διέξοδο για την ηθική αποζημίωση της όλης προσπάθειας του χαρακτήρα της πρωταγωνίστριας )

Προσυπογράφω τον χαρακτηρισμό του filmboy ως "ένα καλοστημένο, κοεν-ικών αποχρώσεων, κωμικό δράμα" και προσθέτω ότι αξίζει να δεις πριν τους άλλους την ταινία που θα πάρει Οσκαρ 1ου γυναικίου και 2ου ανδρικού ρόλου ( εκτιμηση κάνω και καλά )

υγ ... είναι της μόδας οι "Κοεν-ικές / Φαργκο-τικές" προσεγγίσεις ? :hmmm:
Είδα και ένα Lucky Logan που η μισή ταινία ήταν Oceans eleven και το άλλο μισό ήταν Fargo ...
Άβαταρ μέλους
By rafi
#482196 http://www.imdb.com/title/tt4555426/

χτες το βράδυ σε σινεμά είδα το από πάνω..Χάλια η εμπειρία του σινεμά και θυμήθηκα γιατί η τελευταία μου φορά στο σινεμά ήταν για το fury, αν δε με απατά η μνήμη μου..

Ωραία ταινία, με μαγευτική ατμόσφαιρα και πολύ ωραία σκηνοθεσία, σου μεταφέρει την αίσθηση της εποχής και της τρομακτικής κατάστασης. Απίστευτη ηθοποιία από τον πρωταγωνιστή, πραγματικά καθηλωτικός.

Δε θα σταθώ σε μερικά σημεία όπου υπερτονίζεται ο αγώνας των δυτικών κατά του Χίτλερ, σε αντίθεση με το τι συνέβη πραγματικά, ή στο ότι ο Χίτλερ θεωρούνταν μισητός, ενώ στην πραγματικότητα μέχρι εκείνη την εποχή αν δεν κάνω λάθος, είχε συνεχή θετική προβολή από τις υποκριτικές φυλλάδες και τα περιοδικά της δύσης.

All in all πολύ αξιόλογη ταινία αλλά θα προτιμούσα να τη δω σπίτι..Ίσως φταίει βέβαια και το συγκεκριμένο σινεμά..

Ξέχασα να πω ότι σαν ww2 addict και επηρεασμένος από το trailer περίμενα ένα 10λεπτο με πλάνα από τον πόλεμο, αλλά τελικά δεν έδειξε σχεδόν τίποτα σε αντίθεση με αυτά που υπονοεί το trailer. Ξέρω ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός της ταινίας, αλλά θεωρώ ότι θα την απογείωνε αν κάνανε αυτή την υπέρβαση. (Κορυφαία σκηνή τα μαχητικά που διασχίζουν τον νυχτερινό ουρανό του Λονδίνου προς το τέλος της ταινίας)
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#482723
rafi έγραψε:Δε θα σταθώ σε μερικά σημεία όπου υπερτονίζεται ο αγώνας των δυτικών κατά του Χίτλερ, σε αντίθεση με το τι συνέβη πραγματικά, ή στο ότι ο Χίτλερ θεωρούνταν μισητός, ενώ στην πραγματικότητα μέχρι εκείνη την εποχή αν δεν κάνω λάθος, είχε συνεχή θετική προβολή από τις υποκριτικές φυλλάδες και τα περιοδικά της δύσης.


Βγαίνουμε λίγο :offtopic: , μα δεν είχε συνεχή θετική προβολή από τη πλειονότητα του τύπου, αλλά από μια συγκεκριμένη μερίδα, που ακόμα και σήμερα κρατάει ψηλά τη σημαία της σκατοψυχίας:

Εικόνα
Εικόνα

Daily Mail, σταθερή αξία. :inlove:


On topic τώρα, είδα το '71.

Δυνατή ταινία, ιδιαίτερα βίαια αλλά με σκοτεινή ατμόσφαιρα που καθηλώνει. To μόνο ενοχλητικό είναι στην αρχική σκηνή της καταδίωξης, όπου η τεχνική 'κούνα τη κάμερα σαν επιληπτικό σε κρίση για να δημιουργήσουμε σασπένς' (βλ. τελευταίες ταινίες του Tony Scott).

Το σενάριο δεν ακολουθεί κάποιο συγκεκριμένο αληθινό συμβάν, αλλά αυτά που περιγράφει (κι ακόμα χειρότερα) γενικώς συνέβαιναν τότε. Λχ:
https://en.wikipedia.org/wiki/Military_Reaction_Force
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Jean_McConville