Nikos! έγραψε:Η αναφορά των ηλεκτρονικών γίνεται μόνο όσον αφορά τη πίστα, τα Μέγαρα και συγκεκριμένα στην έξοδο:
Αναφορά γίνεται και στον δρόμο: "Πρέπει να ξεδιπλώνεις το τιμόνι, να φαρδαίνεις το δρόμο για να αποφεύγεις την επέμβαση του ESP. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρόβλημά της. Η ανεξήγητη επιλογή των Ιταλών να μην αφήνουν τελείως ελεύθερο αυτό το θεϊκό πλαίσιο είναι το μόνο ελάττωμα της Giulia"
Και στο σλάλομ: "Νιώθεις απόλυτα βέβαιος ότι έχει κι άλλο, αλλά στην επιπλέον πίεση έρχεται το ESP να σε φρενάρει, προληπτικά. Διαβάζοντας απλώς τη γωνία του τιμονιού, το πλευρικό φορτίο και τη θέση του γκαζιού, πριν προκύψει το γλίστρημα. Το είχαμε νιώσει στο δρόμο, θα το βρούμε μπροστά μας αργότερα και στο γύρο πίστας"
Και στην αλλαγή λωρίδας: "Δοκιμάζουμε να εξαργυρώσουμε την εμπιστοσύνη που εμπνέει το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Και ενώ έχει κράτημα να πλησιάσεις τα 80 km/h, τα ηλεκτρονικά της κόβουν τη φόρα."
Και τέλος στην πίστα, με την περιγραφή στις εξόδους να ακούγεται μεγάλη ξενέρα: "Πατάς, περιμένεις και δεν σηκώνει στροφές μέχρι να ισιώσεις τελείως."
Ακομα και αν αφήσουμε απ'έξω την πλήρη απενεργοποίηση του esp για να πηγαίνεις με το πλάι και άλλα τέτοια πράγματα του διαβόλου, τουλάχιστον ας άφηναν λιγότερο παρεμβατικό το πρόγραμμα Dynamic όπως είναι το Sport+ της BMW ώστε να έχεις γκάζι στην έξοδο ή να ρυθμίζεις την ισορροπία μέσα στη στροφή.
Από αυτά που διαβάζω φαίνεται τέρμα πνιγμένο σε γρήγορη οδήγηση και είναι πολύ κρίμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.