Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#433001 Καλώς έπραξε, επιμένων γερμανικά, τι δουλειά έχει με γαλλοιαπωνικα μπουρδελα

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#433002 Μόλις βάλω λάστιχα, κερνάω τσαγάκι βουνισιο.

Έτσι για να πάρεις μια ώρα αρχύτερα την απόφαση να πετάξεις το ρημάδι.

Εδιτ. Μέχρι τρίτη θα βάλω για να είσαι κοντά και μα βλέπεις

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By drdino
#433025 Προσοχή παίδες γιατί ελλοχεύει το 1600αρι κρουασάν που πάει σαν διλιτρο. :rtfm:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#466110 Λοιπον.......
Το Fiestaκι μετα απο 124.000 χλμ. με την ιδια εργοστασιακη αναρτηση, εχω αρχισει να πιστευω οτι χρηζει αλλαγης.
Δεν εχω καθολου εικονα τι πρεπει να αλλαξω κλπ. Οποτε μην αρχισετε δουλεματα κλπ.
Ειναι το mk7 Sport που σημαινει οτι εχει αλλα ελατηρια πιο σκληρα κλπ.
Το τελειο για μενα θα ηταν να υπηρχε μια ρυθμιζομενη αναρτηση που να μπορουσα να επιλεγω πότε θα ειναι ανετο και ποτε θα ειναι σπορ. Οταν ημουν 18 χρονων μου φαινοταν τελειο το setup αλλα πλεον που εφτασα τα 26 και παππουδιασα ( :lol: ) θέλω να ειμαι και ελαφρως ανετος.
Για ξεκινηστε να λετε, γιατι απο τη νεα χρονια μαλλον θα φυγει ενα κεφάλαιο χρημάτων προς τα κει.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#466116 Μονο 50 για τοποθετηση;
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#466117 Bilstein B6 .&-


Gesendet beim Mercedes-AMG G65 V12
Άβαταρ μέλους
By xeno
#466957 δεν είδες ότι είναι 26ρης, που να αντέξει o παππούς τα b6!
Άβαταρ μέλους
By teddx
#472566 Μετα απο 12+ χρονια σε κυκλοφορια και 145.000χλμ με τα μαμα αμορτισερ σκεφτομαι να τα αλλαξω στο Νισσαν Αλμερα Ν16 1500κ.ε. Καποιο αισθητο προβλημα δεν εχουν αλλα εχουν περασει πολλα χρονια και χλμ και σιγουρα δεν ειναι οπως παλια. Ειμαι σε δίλημμα μεταξυ monroe reflex και Kayaba excel g. Διαβασα οτι τα Κyb ειναι για πιο μαμα καταστασεις ενω τα monroe ειναι ελαφρως πιο σκληρα (δεν γνωριζω κατα ποσο ισχυει αυτο). Να προσθέσω οτι οδηγαω σε νορμαλ ταχυτητες σχετικα ηρεμα και κατα 99% σε ασφαλτο (θεσσαλονικη εντος και περιφερειακος) αλλα με αρκετή λακουβα. Βουνα και χωματοδρομος μονο σε διακοπες αλλα και παλι ελαχιστα εως καθολου. Επισης να προσθεσω οτι λογω υγραεριοκινησης στο πορτμπαγκαζ εχουν προστεθει και 40-50κιλα και μου δινεται η αισθηση οτι εχει κατσει καπως πισω.

Θα ηθελα να γινει το αυτοκινητο λιγο πιο σφιχτο απο οτι τωρα , να μην καθεται πισω αλλα παραλληλα δεν θελω να χασω σε ανεση, επισης τιποτα coilover απορριπτονται λογω κοστους.
Με τα μοντελα που αναφερω εισαστε ευχαριστημενοι οσοι τα εχετε Ποια η αποψη σας ? Με ενδιαφερει να αντεξουν στο χρονο και στην καταπονηση αλλα και η αποδοση τους να ειναι σταθερη στο περασμα του χρονου.
Παραλληλα θα αλλαχθουν και δισκοπλακες-τακακια μπρος-πισω μου προτειναν στο συνεργειο zimmermann και textar δεν θυμαμαι ομως το συνδιαμο, ποια θα είναι οι δισκοι και ποια τα τακακια.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#472617 Έχω την εντύπωση ότι τα monroe θα είναι πιο μαλακά. Προσωπικά θα επέλεγα KYB. Δες αν χρειάζονται αλλαγή και top mounts. Για δισκοπλακες και τακάκια είσαι οκ για νορμάλ χρήση.
Άβαταρ μέλους
By fot
#472620 Μιας που συζητάτε για αναρτήσεις, άλλαξα αμορτισέρ στο Terios της δουλειάς με Excel g, νομίζω, αλλά δεν είδα διαφορά. Στις λακούβες ακόμη "κοπανάει"... σαν κατι να μην είναι σταθερό στην πισω ανάρτηση. Σαν κατι να κουνιέται ας πω...

Καμία ιδεα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By SIHCTR
#473651 Έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί με καλές τιμές για Koni? Ένα ζευγάρι μπροστινά που θέλει ο φάδερ του έχουν πει €400 (κάπου στην Αθήνα), ενώ στο Βέλγιο τα βλέπω στα €250 σε κάποια website. Είναι τόσο μεγάλο το καπέλο για Ελλάδα; Ή μήπως η τιμή που βλέπω είναι για ένα τεμάχιο και όχι για ζευγάρι, οπότε δεν υπάρχει σωμός...

http://www.autostyle.nl/settuning_fr/ko ... sport.html
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#473673
SIHCTR έγραψε:Έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί με καλές τιμές για Koni? Ένα ζευγάρι μπροστινά που θέλει ο φάδερ του έχουν πει €400 (κάπου στην Αθήνα), ενώ στο Βέλγιο τα βλέπω στα €250 σε κάποια website. Είναι τόσο μεγάλο το καπέλο για Ελλάδα; Ή μήπως η τιμή που βλέπω είναι για ένα τεμάχιο και όχι για ζευγάρι, οπότε δεν υπάρχει σωμός...

http://www.autostyle.nl/settuning_fr/ko ... sport.html


Το γράφει καθαρά - ποσότητα 1 - άρα ?
Άβαταρ μέλους
By SIHCTR
#473697
21 quadra έγραψε:
SIHCTR έγραψε:Έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί με καλές τιμές για Koni? Ένα ζευγάρι μπροστινά που θέλει ο φάδερ του έχουν πει €400 (κάπου στην Αθήνα), ενώ στο Βέλγιο τα βλέπω στα €250 σε κάποια website. Είναι τόσο μεγάλο το καπέλο για Ελλάδα; Ή μήπως η τιμή που βλέπω είναι για ένα τεμάχιο και όχι για ζευγάρι, οπότε δεν υπάρχει σωμός...

http://www.autostyle.nl/settuning_fr/ko ... sport.html


Το γράφει καθαρά - ποσότητα 1 - άρα ?


Είχα την αφελή εντύπωση ότι τα πουλάνε ζευγάρι by default, αλλά όντως απ' ότι βλέπω πάει με το κομμάτι. Τουλάχιστον δε θα χρειαστεί να παιδεύομαι με μεταφορικές κλπ! :yahoo: