Deleted User 1 έγραψε:Ναι γνωστό αυτό. Το ερώτημα είναι εάν το όλο σύστημα με τόσα ηλεκτρονικά και μετρήσεις, μπορεί να διαγνώσει και να κάνει autoadjust προκειμένου να πληρώσει το μεγαλύτερο κύκλωμα που έχει δημιουργηθεί.
Aν δεν αυξηθούν τα καυσαέρια ( περισσότερο γκάζι ) ώστε να γυρίσει γρηγορότερα ο στρόβιλος πως θα αυξηθεί η ποσότητα του αέρα ( CFM ) ?
Για να γίνει αυτό, δηλαδή να έχεις αυξημένη ποσότητα αέρα σε χαμηλότερες στροφές θα πρέπει να αλλάξεις τη φτερωτή του τούρμπο σου και να γίνει υβριδικό, αλλά τότε θα έχεις μεγάλες πιέσεις στις πολλές στροφές του κινητήρα σου, θα χρειάζεσαι περισσότερο καύσιμο και θα πας για πρόγραμμα.
Eδώ
https://www.turbobygarrett.com/turbobyg ... sing_turbo
υπάρχει χάρτης με το eficiency των turbo της Garrett για να πάρεις μια ιδέα, βρές τον αντίστοιχο χάρτη της μάρκας του turbo σου, κύβισε το intercooler που έχεις για να βρείς κάποια άκρη με τις χωρητικότητες, τώρα έχεις μεγαλώσει την αποθήκη του αέρα σου και πρέπει να σπρώξεις περισσότερο αέρα στην ίδια μονάδα του χρόνου ώστε να γεμίσουν οι κυψέλες και να περάσει η συμπιεσμένος αέρας στον κινητήρα, δηλαδή αύξησες το lag στις χαμηλές στροφές καταστρέφοντας όλη τη μελέτη του εργοστασίου, προσπαθείς να κάνεις μόνος σου πράγματα που για εσένα είναι terra incognita, αν θέλεις να αυξήσεις την απόδοση του αυτοκινήτου σου θα σου κοστίσει λιγότερο αν απευθυνθείς σε αυτούς που ασχολούνται με το σπόρ, και δόξα το θεό υπάρχουν άπειροι για τα αυτοκίνητα του group, αλλιώς θα χαλάσεις περισσότερα και στο τέλος θα καταλήξεις πάλι εκεί αφού στο τέλος ότι και να κάνεις θα χρειαστείς πρόγραμμα.
Δεν έχω σκοπό να μπλέξω στα γεράματα με βελτίωση αλλά από τις όποιες πληροφορίες συλλέγω δεξία αριστερά, κάνω μερικές κινήσεις που επιτρέπει η τσέπη μου. Όχι τίποτα άλλο αλλά να ξεγελιέμαι λίγο με την ανανέωση του αυτοκινήτου και να ξεχνάω ότι δεν μπορώ να πάρω άλλο.
Αν όμως πειράξεις τίποτα βαλβίδες (ή τον έλεγχο αυτών) ώστε να το λαμβάνουν υπόψη τους και να αδειάζουν λιγότερο...;; γίνεται αυτό, προβλέπεται από κάποιο πρόγραμμα; Όχι απλά να ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση αλλά η βαλβίδα ανακούφισης (όσες έχουν τα υπερσυμπιεσμένα) να ανοίγει λίγο λιγότερο ή για λιγότερο χρόνο ή κάτι τέτοιο.
KiloMeater έγραψε:η ύπαρξη ηλιοροφής, ακόμα και κλειστή, χειροτερεύει την συνολική ηχομόνωση ενος αυτοκινήτου;
Εφόσον έχει κοψίματα, εγκοπές κλπ που σημαίνει ότι προκύπτουν αεροδυναμικοί θόρυβοι, νομίζω πως ναι.
Αλλά το λέω αυθαίρεται. Δεν έχω κάνει μέτρηση με ντεσιμπελόμετρο.
Βέβαια μπορεί με την ηλιοροφή κλειστή, ο θόρυβος να είναι τόσο χαμηλός που να υπερκαλύπτεται από αυτόν της κύλισης.
Από'κει και πέρα, δεν ξέρω τι γίνεται σε περίπτωση συντονισμού ήχων.
Για την ώρα τα άφησα για να ψάξω και να αγοράσω εγώ άλλα και να γλιτώσω κάποια λεφτά αλλά θέλω να τα αλλάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Βγαίνουν ενισχυμένα πολυουρεθάνης aftermarket; Σινεμπλοκ σκέφτομαι μήπως κάνω τη γνωστή αλλαγή με αυτά του s3.
Λογικό κόστος για μπροστά μόνο top mount και σινεμπλοκ ποιο θα ήταν; Ειδικά τα εργατικά.
Cosmonaut21 έγραψε:Τελικά έχουμε μπροστινά top mount και ένα σινεμπλοκ σε Audi A1 1.6 tdi με 37000χλμ.Είναι εκτός εγγύησης? Πόσων ετών είναι?
Για την ώρα τα άφησα για να ψάξω και να αγοράσω εγώ άλλα και να γλιτώσω κάποια λεφτά αλλά θέλω να τα αλλάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Βγαίνουν ενισχυμένα πολυουρεθάνης aftermarket; Σινεμπλοκ σκέφτομαι μήπως κάνω τη γνωστή αλλαγή με αυτά του s3.
Λογικό κόστος για μπροστά μόνο top mount και σινεμπλοκ ποιο θα ήταν; Ειδικά τα εργατικά.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-