Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473274
dimviii έγραψε:

αμα εσενα σου φαινονται φυσιολογικα τα παρακατω δεν μπορω να σε βοηθησω.Στα εχω πει απειρες φορες,μαλλον δεν θες να καταλαβεις.


Eσυ να βοηθησεις, ως ποιος ακριβως? Ως επιτυχημενος και αναγνωρισμενος οδηγος αγωνων με πλουσιο παλμαρε? Ως επιτυχημενος δοκιμαστης δυο δεκαετιων με μπολικα υπεραυτοκινητα, σε διαφορες πιστες στο εξωτερικο?

Γιατι εαν εισαι αποδεδειγμενα τοσο γρηγορος και αποτελεσματικος σαν τον Λαμπρο Αθανασουλα (1ος Ελληνας στα τελευταια διεθνη Ραλλυ Ακροπολις και με καποιους μεμονωμενους χρονους ειδικων στην πρωτη 3αδα εργοστασιακων ομαδων, αλλα και με δικη του τοτε την ασημι GT3 με Αγγλικες πινακιδες, η 4η Porsche στα χερια του εκεινη την περιοδο) ή με επισης αποδεδειγμενα σεβαστα αρθρα με πολυ πλουσιες εμπειριες εντος-εκτος χωρας, αλλα και ικανα χερια, οπως αυτα του Ακη Τεμπεριδη, να σου ζητησω συγνωμη προκαταβολικα και ταυτοχρονα να ψαξω να ζητησω τον λογο απο εκεινους.

dimviii έγραψε:Δεν γινεται το καθαροτερο καθαρομαιο 911 gt3 με Ρερλ Νιρμπουγκρινγκ και λοιπες πιπες,να χανει απο βαρυτερο σημαντικα πιο αδυνατο αυτοκινητο,και αυτο να περναει στο ντουκου,και να αρχιζουμε την πιπολογια για ''αισθησεις'' και λοιπα ΜΗ μετρησιμα στοιχεια.Κατι δεν παει καλα για να χανει,κατι το οποιο δεν μας το διευκρινιζει το τεστ.Μειναμε με την απορια,πως γινεται το ξυραφενιο τιμονι,και η καλη ελκτικη προσφυση του ολα πισω,να χανει,οτα εχει και 60-80 αλογα πανω και ζυγιζει 30-40 κιλα κατω?


Ειναι μπερδεμενες και σαλατοποιημενες οι πληροφοριες που εχεις για τις GT3 σε συγκριση με τα αντιστοιχα Evo της εποχης, οπως και οι συνθηκες τερεν υπο τις οποιες διεξαγοταν η οποια συγκριση...Καθοτι φυσικα προκειται για ενα ενα πισταδορικο καθαροαιμο, απεναντι σε ενα wrc replica, κατι που απο τα συμφραζομενα σου, φαινεται απροκαλυπτα οτι ξεχνας...

Δεν μπορω να διανοηθω, -περα απο καποια περιεργη εμμονη-κολλημα που μπορει να εχεις- για ποιο λογο σου φαινεται ακατανοητο, σε μια ευχαριστη -ανοιχτη, δημοσια- διαδρομη της Αχαιας με μπολικο στροφιλικι, αναβαση-καταβαση με κυριως μετρια γλυστερη ασφαλτο και ενιοτε ισως λιγο γαρμπιλι σκονη κτλ, γιατι ενα 4κινητο με λιγο υψηλοτερη ροπη -και μαλιστα σε μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας κινητηρα, κατι που σε συνδυασμο και με την 4κινηση αλλα και ιδανικοτερη κατανομη βαρους, εξισορροπει τα περιπου 90κιλα παραπανω βαρος- και λιγο χαμηλοτερη ισχυ να μην δινει την αισθηση ταχυτερου και αποτελεσματικοτερου συγκριτικα αυτοκινητου.

Γιατι εγω αυτο διαβαζω στο συγκεκριμενο αρθρο μεν, αλλα και ουτε να γινεται λογος δε για καποια κλειστη χρονομετρημενη διαδρομη.

Ενδεικτικα παντως, συμφωνα με καταγεγραμμενους χρονους σε πιστες στο εξωτερικο, δεν "χανει απο βαρυτερο σημαντικα πιο αδυνατο αυτοκινητο", οπως λες...(αν και το σημαντικα πιο αδυνατο για το evoVii δεν ισχυει, οταν εχει υψηλοτερη ροπη σε μεγαλυτερο ευρος και την μεγιστη ισχυ απο σημαντικα χαμηλοτερες στροφες κινητηρα...)

http://fastestlaps.com/comparisons/vaf40ziu0jki

dimviii έγραψε: απολαυστε κειμενο σαχλαμαρα.


Επειδη δεν σε ικανοποιει? Επειδη μεταξυ αλλων λεει την ωμη αληθεια?

"Mε το Lancer αναζητάς την υπερβολή ακόμη και
στο πρώτο πέρασμα. Πηγαίνεις πολύ γρήγορα, αλλά στο τέλος τι; Aν δε συντρέχει λόγος,
δηλαδή αγώνας, ματαιοδοξείς
. Kαι βαριέσαι στο τρίτο χιλιόμετρο, μια και η διαδικασία
είναι αυτοματοποιημένη και πιστά επαναλαμβανόμενη. Φρενάρεις, στρίβεις, τελείωσες. Mε την
GT3, πέραν του ότι απολαμβάνεις τη βόλτα ακόμη και στο 30%, όσο ψάχνεσαι τόσο μαθαίνεις
και όσο μαθαίνεις τόσο χαμογελάς
. Πηγαίνεις με «μία πάνω»; Aπόλαυση η ακρίβεια του
τιμονιού στο μπάσιμο της στροφής. Θέλεις το κάτι παραπάνω; O boxer αποκαλύπτει τα 360
άλογά του γεωμετρικά ενώ η κόκκινη βελόνα μπροστά σου σκαρφαλώνει από τις 5.500 στις
7.500+ σ.α.λ.",

Γρηγορη οδηγηση σε δημοσιο δρομο, ΔΕΝ ισοδυναμει με απολυτους χρονους, με μεγιστη αποτελεσματικοτητα.
Το οτι εσενα πχ σου αρεσει αποκλειστικα -ή περισσοτερο- το προφιλ οδηγησης σε Mode αγωνα με κλειστο δρομο και χρονομετρα, δεν σημαινει οτι υπαρχει και μετραει μονο αυτο στον εκαστοτε ανησυχο οδηγο.

Παροτι αν δεις και σε ενδεικτικους χρονους σε καποιες πιστες, η GT3 της εποχης ειναι ξεκαθαρα ταχυτερη απο το αντιστοιχο EVO (VII) .
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#473280 Η υπόθεση είναι σας αρέσουν οι ξανθιές ή οι μελαχροινές ? Τα γούστα πολλές φορές απέχουν από την πραγματικότητα που όμως είναι διαφορετική για τον καθένα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473289 Γρηγορη ναι εχεις δικιο,αλλα εμενανε μου εμεινε η απορια.
Πως γινεται ενω στο Νιρμπουγκρινγκ ειναι ταχυτερη,εξω στο δρομο να θελει τηλεσκοπιο το δημιουργημα του Ρερλ,ενω ειναι πιο ελαφρια και πολυ πιο δυνατη? Δλδ εαν ηταν μια απλη 911 με ιδια ιπποδυναμη τι θα γινοτανε? :lipsealed:
Αρχιζω να πιστευω και εγω οτι ειχε πολυ σκονη ο δρομος. :tomato:
Δεν ειναι δυνατον να το βλεπει απλα να απομακρυνεται στην ανηφορα με +80 αλογα και -40 κιλα.
Αυτα δεν γινονται ουτε στο σινεμα.
Επειδη αυτοι που τα δοκιμασαν δεν μπορουν να το εξηγησουν οπως γραφουν ,σε παρακαλω εξηγησε το μου εσυ. :inlove:



#ekdikisitisguftias
#denmporounatoeksigisoun
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473290
21 quadra έγραψε:Η υπόθεση είναι σας αρέσουν οι ξανθιές ή οι μελαχροινές ? Τα γούστα πολλές φορές απέχουν από την πραγματικότητα που όμως είναι διαφορετική για τον καθένα.


μπα θεμα γουστου θα ηταν εαν μιλαγαμε για κανα μπουφαν και κανα παντελονι.
Εδω εχουμε αυτοκινητα που ειναι τα ΠΑΝΤΑ μετρησιμα.
Απλα εδω, επειδη το μετρημα ειναι τσοντα με αραπηδες,το ριξαμε στις αισθησεις. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#473293 Προσπαθώ να φανταστώ ένα σοβαρό λόγο μια πρωκτοφυλλάδα, οποιαδήποτε, να μην ΣΠΕΥΣΕΙ να εκθειάσει ένα Πορσικό που θα πέσει στα χέρια της, ότι και να συμβαίνει στ' αλήθεια.
Από τη στιγμή που αυτό θέλει να διαβάσει το 99% των αναγνωστών της, αυτό πιστεύουν οι συντάκτες και αυτό είναι το πιθανότερο να βγει προς τα έξω, τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Γιατί
από ψυχαγωγία ―πέραν της επιτάχυνσης και των εξωφρενικών ταχυτήτων στη στροφή―, δεν
μπορεί να σου προσφέρει τίποτε άλλο. Aυτό που σου προσφέρει είναι, για παράδειγμα, η χαρά
της εκδίκησης (της γυφτιάς;) απέναντι στον τυχερό κάτοχο της GT3,
:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473295
dstou έγραψε:Προσπαθώ να φανταστώ ένα σοβαρό λόγο μια πρωκτοφυλλάδα, οποιαδήποτε, να μην ΣΠΕΥΣΕΙ να εκθειάσει ένα Πορσικό που θα πέσει στα χέρια της, ότι και να συμβαίνει στ' αλήθεια.
Από τη στιγμή που αυτό θέλει να διαβάσει το 99% των αναγνωστών της, αυτό πιστεύουν οι συντάκτες και αυτό είναι το πιθανότερο να βγει προς τα έξω, τα υπόλοιπα περιττεύουν.


δλδ αποκλειεις εντελως να ειχε σκονη ο δρομος εκεινο το σκ που τα δοκιμασαν στις διαδρομες της Αχαιας? :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473312
dimviii έγραψε:Γρηγορη ναι εχεις δικιο,αλλα εμενανε μου εμεινε η απορια.
Πως γινεται ενω στο Νιρμπουγκρινγκ ειναι ταχυτερη,εξω στο δρομο να θελει τηλεσκοπιο το δημιουργημα του Ρερλ,ενω ειναι πιο ελαφρια και πολυ πιο δυνατη? Δλδ εαν ηταν μια απλη 911 με ιδια ιπποδυναμη τι θα γινοτανε? :lipsealed:


H απορια σου εμεινε, ή εχεις φαει κολλημα?
Το ανεφερα και πριν, φανταζομουν οτι το επιασες το υπονοουμενο...

Να το ξαναπω διαφορετικα, μηπως και δεν το ειπα κατανοητα?
Το GT3 ειναι καθαροαιμο ΠΙΣΤΑΣ. Εχει στηθει για ΑΣΦΑΛΤΟ. Αποδιδει τα βελτιστα σε καλη και επιπεδη ασφαλτο με τουλαχιστον ικανοποιητικο συντελεστη τριβης.

Το EvoVii (και καθε γενιας evo) ειναι ενα wrc replica. Ειναι ενα σχεδον ετοιμο groupN αυτοκινητο κυριως για αγωνιστικη χρηση σε χωμα, αλλα και ασφαλτινες διαδρομες με "κατσαρα", με διαφορετικης ποιοτητας ασφαλτου ακομα και ανα χλμ, με αναποδες κλισεις και λοιπες κακοτεχνιες, "πακετο" που βρισκεις κατα πλειοψηφια σε δημοσιες διαδρομες.

Σε οτι αφορα το δρομο που λες και αυτο ειναι πολυ σχετικο. Το αρθρο δεν ειχε κλεισει την διαδρομη, ουτε ειχε βαλει χρονομετρα.
Απο τα συμφραζομενα βεβαιως στην επιλεγμενη διαδρομη, η GT3 ηταν πιο αργη απο το Evo.

Το "δημιουργημα" λοιπον ειναι στημενο κυριως για πιστα...Επισης δεν ειναι μονο η μετρησιμη ισχυς και το βαρος, οι καθοριστικοι παραγοντες για τις δυνατοτητες των αυτοκινητων.
Ειναι το ευρος της μεγιστης ισχυος, αλλα και το ευρος οπου αποδιδεται η μεγιστη ροπη, μαζι και με την κατανομη βαρους, αλλα και η αναλογια ισχυος/ροπης που λαμβανει ο εκαστοτε κινητηριος τροχος, παραγοντες εκεινοι που καθοριζουν το τελικο αποτελεσμα.
Και σε αυτα τα τελευταια, η GT3 υπολειπεται ξεκαθαρα σε σχεση με το αντιστοιχο Evo...

Oποτε καλλιστα μπορει το ερωτημα-απορια να τεθει αντιθετα... :iconcool:

dimviii έγραψε:Αρχιζω να πιστευω και εγω οτι ειχε πολυ σκονη ο δρομος. :tomato:


H "κοντη" διαταξη του Χοκενχαιμ που ενδεικτικα παρεθεσα τους χρονους, ποση σκονη λες να ειχε?
Εκει λεω που η GT3 "εδωσε" 4sec και κατι σε σφιχτη σε χαραξη πιστα μηκους 2,6χλμ... :whistlink:

dimviii έγραψε:Δεν ειναι δυνατον να το βλεπει απλα να απομακρυνεται στην ανηφορα με +80 αλογα και -40 κιλα.
Αυτα δεν γινονται ουτε στο σινεμα.
Επειδη αυτοι που τα δοκιμασαν δεν μπορουν να το εξηγησουν οπως γραφουν ,σε παρακαλω εξηγησε το μου εσυ. :inlove:


Δεν μιλησε καταρχας για ανηφορα ΣΚΕΤΟ, αλλα ειπε: "σε βλέπει να απομακρύνεσαι στις ανηφορικές φουρκέτες προς τα σπήλαια των Λιμνών, καθόσον ανεβαίνετε παρέα για να τερματίσετε την ε.δ. Λουσοί."

Για να καταλαβαινουμε τι λεμε...
Τα +80αλογα -που βλεπεις αφου φτασεις στις +7,000σαλ- και τα -40 κιλα αντισταθμιζονται σε μεγαλο βαθμο απο την υψηλοτερη ροπη (383NM@3,500rpm vs 370NM@5,000rpm) και μαλιστα σε σημαντικα μεγαλυτερο ευρος στροφων.


dimviii έγραψε:#ekdikisitisguftias
#denmporounatoeksigisoun


"Kι εδώ βρίσκεται η ποιοτική διαφορά ανάμεσα σε μια GT3 και ένα EVO. Σήματα από το δρόμο
λαμβάνουν και τα δύο με τρόπο αξιοθαύμαστο. Kαι αντιδρούν, το καθένα με τον τρόπο του,
όπως πρέπει. Aπλώς στην Porsche τα σήματα φτάνουν πέρα από το πλαίσιο, τις αναρτήσεις ή
το τιμόνι και βρίσκουν στόχο στον ίδιο σου τον εγκέφαλο
. O νοών νοείτω και εξηγήσεις
αδυνατούμε να δώσουμε."

To υπογραμμισμενο δεν μπορουν να εξηγησουν...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473315
Κίκιζας . έγραψε:
Να το ξαναπω διαφορετικα, μηπως και δεν το ειπα κατανοητα?
Το GT3 ειναι καθαροαιμο ΠΙΣΤΑΣ. Εχει στηθει για ΑΣΦΑΛΤΟ. Αποδιδει τα βελτιστα σε καλη και επιπεδη ασφαλτο με τουλαχιστον ικανοποιητικο συντελεστη τριβης.
.


δλδ πιστευεις οτι μια carrera που δεν στημενη για πιστα αλλα για δρομο,θα ειχε καλυτερο αποτελεσμα στο δρομο απο την gt3? :lipsealed:
κοιτα να δεις οτι ουτε αυτο θα μπορει να ''εξηγηθει'' :lol:

Κίκιζας . έγραψε:
"Kι εδώ βρίσκεται η ποιοτική διαφορά ανάμεσα σε μια GT3 και ένα EVO. Σήματα από το δρόμο
λαμβάνουν και τα δύο με τρόπο αξιοθαύμαστο. Kαι αντιδρούν, το καθένα με τον τρόπο του,
όπως πρέπει. Aπλώς στην Porsche τα σήματα φτάνουν πέρα από το πλαίσιο, τις αναρτήσεις ή
το τιμόνι και βρίσκουν στόχο στον ίδιο σου τον εγκέφαλο
. O νοών νοείτω και εξηγήσεις
αδυνατούμε να δώσουμε."

To υπογραμμισμενο δεν μπορουν να εξηγησουν...


ενω τα σηματα απο τιμονι πλαισιο, και αναρτησεις στο εβο, που φτανουν,στα παπαργια? :lol:
Ειναι απιστευτο οτι τετοιερς αρλουμπες γινονται πιστευτες απο αναγνωστες. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473372
dimviii έγραψε:

δλδ πιστευεις οτι μια carrera που δεν στημενη για πιστα αλλα για δρομο,θα ειχε καλυτερο αποτελεσμα στο δρομο απο την gt3? :lipsealed:
κοιτα να δεις οτι ουτε αυτο θα μπορει να ''εξηγηθει'' :lol:


Σαν να μου λες οτι ενα απλο Lancer 1,800αρι επειδη ειναι στημενο για το δρομο, οτι θα "πρεπει" να εχει καλυτερο αποτελεσμα στο δρομο απο ενα evo groupN... :lol:

Μα σοβαρα τωρα, ακομα να καταλαβεις την διαφορετικοτητα της φιλοσοφιας που εχουν τα δυο αυτοκινητα?

dimviii έγραψε: ενω τα σηματα απο τιμονι πλαισιο, και αναρτησεις στο εβο, που φτανουν,στα παπαργια? :lol:
Ειναι απιστευτο οτι τετοιερς αρλουμπες γινονται πιστευτες απο αναγνωστες. :lol:


Ειναι περισσοτερο αναλογικη και εντονοτερη η αισθηση συγκριτικα...Εκτος εαν -νομιζεις- εσυ οτι αντιλαμβανεσαι ανα πασα στιγμη ποτε και πως λειτουργει το AYC του δικου σου Evo ταυτοχρονα με τα τρια διαφορικα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473628
Κίκιζας . έγραψε:
Σαν να μου λες οτι ενα απλο Lancer 1,800αρι επειδη ειναι στημενο για το δρομο, οτι θα "πρεπει" να εχει καλυτερο αποτελεσμα στο δρομο απο ενα evo groupN... :lol:

Μα σοβαρα τωρα, ακομα να καταλαβεις την διαφορετικοτητα της φιλοσοφιας που εχουν τα δυο αυτοκινητα?

για να μην παιζουμε με τις λεξεις,οταν χανει η gt3,ολες οι υπολοιπες θα χασουν πολυ παραπανω.



Κίκιζας . έγραψε:Ειναι περισσοτερο αναλογικη και εντονοτερη η αισθηση συγκριτικα...Εκτος εαν -νομιζεις- εσυ οτι αντιλαμβανεσαι ανα πασα στιγμη ποτε και πως λειτουργει το AYC του δικου σου Evo ταυτοχρονα με τα τρια διαφορικα.


για να τελειωνουμε με τις σαχλες των δημοσιογραφων,καμια παραπανω πληροφορηση δεν δινει η gt3,εαν εδινε παραπανω πληροφορηση,εαν ειχε καλυτερο τιμονι,εαν ειχε καλυτερες αναρτησεις,και εαν ειχε καλυτερη ελκτικη προσφυση λογω ολα πισω οπως ισχυριζεσται(το βρισκεται και πλεονεκτημα.... αυτη ειναι η πλακα) θα ηταν και πιο γρηγορη.Ευκολακι μιας και ειναι ελαφρυτερη και σημαντικα δυνατοτερη.
Τιποτα απο αυτα δεν εχει καλυτερο,για αυτο ηθελε τηλεσκοπιο.
Οπως δεν ειχε και σκονη ο δρομος.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473648
dimviii έγραψε:

για να μην παιζουμε με τις λεξεις,οταν χανει η gt3,ολες οι υπολοιπες θα χασουν πολυ παραπανω.


Προφανως...Πλην της Turbo φυσικα...


dimviii έγραψε: για να τελειωνουμε με τις σαχλες των δημοσιογραφων,καμια παραπανω πληροφορηση δεν δινει η gt3,εαν εδινε παραπανω πληροφορηση,εαν ειχε καλυτερο τιμονι,εαν ειχε καλυτερες αναρτησεις,και εαν ειχε καλυτερη ελκτικη προσφυση λογω ολα πισω οπως ισχυριζεσται(το βρισκεται και πλεονεκτημα.... αυτη ειναι η πλακα) θα ηταν και πιο γρηγορη.Ευκολακι μιας και ειναι ελαφρυτερη και σημαντικα δυνατοτερη.
Τιποτα απο αυτα δεν εχει καλυτερο,για αυτο ηθελε τηλεσκοπιο.
Οπως δεν ειχε και σκονη ο δρομος.


Τιμονι καλυτερο σε πληροφορηση εχει...Kαι του Evo ειναι πολυ καλο, της GT3 ομως ειναι κορυφαιο.
Τα υπολοιπα που λες, αναρτησεις και ελκτικη προσφυση, αυτα τα δυο, αφενως δεν προδικαζουν απο μονα τους καλυτερη αισθηση, αλλα και η εννοια "καλυτερη" ειναι σχετικη, και εξηγουμαι: Η GT3 εχει εξαιρετικη αναρτηση ρυθμισμενη περισσοτερο για πιστα και λιγοτερο για τους μετριους δρομους που εχουμε.
Καταπληκτικη επισης προσφυση, πλευρικη και ελκτικη, για ΔΙΚΙΝΗΤΟ.

Οποτε ναι, "καλυτερες" αναρτησεις και προσφυση σε δημοσιους δρομους που απεχουν μακραν απο αυτο που λεμε πιστα, σαφως και εχει το Εvo αλλα και καθε wrc replica σε σχεση με καθε τι καθαροαιμο στημενο κυριως για πιστα.

Η συνολικα καλυτερη οδηγικη αισθηση δεν ερχεται ομως κυριως απο αυτα που ειπες (πλην τιμονιου)
Ερχεται πρωτιστως απο την μηχανολογικη απλοτητα, οπου και οποτε υπαρχει, σε συνδυασμο με το ποσο εντονη-αφιλτραριστη ειναι η πληροφορηση, απο το τιμονι, απο το πενταλ γκαζιου-φρενου, απο τον συνδυασμο πλαισιου-αναρτησης.
Σε ολα αυτα η GT3 υπερεχει, στην μιλιμετρικη αποκριση και γραμμικη αποδοση γκαζιου, στο τιμονι που εχει κορυφαια αισθηση και πληροφορηση, αλλα και στην πιο απλουστευμενη μηχανολογικα μεταδοση.

Ειναι -πολυ χοντρικα- σαν να απορεις γιατι ενα αγωνιστικο καρτ να παρεχει περισσοτερη πληροφορηση και οδηγικη αισθηση απο ενα 4κινητο Buggy, σε δημοσιο δρομο...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#473764 Δεν καταλαβαίνω πάντως το μπέρδεμα. Λογικό είναι ένα τετρακίνητο να βάζει κάτω την δύναμη καλύτερα σε στενό, ανηφορικό και γλιστερό στροφιλίκι και άρα να απομακρύνεται από φουρκέτα σε φουρκέτα. Το αντίστροφο θα συμβεί στην πίστα όπου η GT3 θα βρεθεί στο δικό της περιβάλλον.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473798

@Ντίμη
:s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473812
Giuseppe Busso έγραψε:
@Ντίμη
:s_airkiss


δεν το βλεπω πολυ ζωηρο,ειναι επειδη ειναι στημενο για πιστα,ή μαλλον θα εχει σκονη ο δρομος. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473886
Giuseppe Busso έγραψε:
@Ντίμη
:s_airkiss


Εδω να δεις τι σκονη...ριχνει...η 996 GT3 fl στο -ξεβρακωτο- EVO VIII RS... :whistlink: