dimviii έγραψε:
αμα εσενα σου φαινονται φυσιολογικα τα παρακατω δεν μπορω να σε βοηθησω.Στα εχω πει απειρες φορες,μαλλον δεν θες να καταλαβεις.
Eσυ να βοηθησεις, ως ποιος ακριβως? Ως επιτυχημενος και αναγνωρισμενος οδηγος αγωνων με πλουσιο παλμαρε? Ως επιτυχημενος δοκιμαστης δυο δεκαετιων με μπολικα υπεραυτοκινητα, σε διαφορες πιστες στο εξωτερικο?
Γιατι εαν εισαι αποδεδειγμενα τοσο γρηγορος και αποτελεσματικος σαν τον Λαμπρο Αθανασουλα (1ος Ελληνας στα τελευταια διεθνη Ραλλυ Ακροπολις και με καποιους μεμονωμενους χρονους ειδικων στην πρωτη 3αδα εργοστασιακων ομαδων, αλλα και με δικη του τοτε την ασημι GT3 με Αγγλικες πινακιδες, η 4η Porsche στα χερια του εκεινη την περιοδο) ή με επισης αποδεδειγμενα σεβαστα αρθρα με πολυ πλουσιες εμπειριες εντος-εκτος χωρας, αλλα και ικανα χερια, οπως αυτα του Ακη Τεμπεριδη, να σου ζητησω συγνωμη προκαταβολικα και ταυτοχρονα να ψαξω να ζητησω τον λογο απο εκεινους.
dimviii έγραψε:Δεν γινεται το καθαροτερο καθαρομαιο 911 gt3 με Ρερλ Νιρμπουγκρινγκ και λοιπες πιπες,να χανει απο βαρυτερο σημαντικα πιο αδυνατο αυτοκινητο,και αυτο να περναει στο ντουκου,και να αρχιζουμε την πιπολογια για ''αισθησεις'' και λοιπα ΜΗ μετρησιμα στοιχεια.Κατι δεν παει καλα για να χανει,κατι το οποιο δεν μας το διευκρινιζει το τεστ.Μειναμε με την απορια,πως γινεται το ξυραφενιο τιμονι,και η καλη ελκτικη προσφυση του ολα πισω,να χανει,οτα εχει και 60-80 αλογα πανω και ζυγιζει 30-40 κιλα κατω?
Ειναι μπερδεμενες και σαλατοποιημενες οι πληροφοριες που εχεις για τις GT3 σε συγκριση με τα αντιστοιχα Evo της εποχης, οπως και οι συνθηκες τερεν υπο τις οποιες διεξαγοταν η οποια συγκριση...Καθοτι φυσικα προκειται για ενα ενα πισταδορικο καθαροαιμο, απεναντι σε ενα wrc replica, κατι που απο τα συμφραζομενα σου, φαινεται απροκαλυπτα οτι ξεχνας...
Δεν μπορω να διανοηθω, -περα απο καποια περιεργη εμμονη-κολλημα που μπορει να εχεις- για ποιο λογο σου φαινεται ακατανοητο, σε μια ευχαριστη -ανοιχτη, δημοσια- διαδρομη της Αχαιας με μπολικο στροφιλικι, αναβαση-καταβαση με κυριως μετρια γλυστερη ασφαλτο και ενιοτε ισως λιγο γαρμπιλι σκονη κτλ, γιατι ενα 4κινητο με λιγο υψηλοτερη ροπη -και μαλιστα σε μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας κινητηρα, κατι που σε συνδυασμο και με την 4κινηση αλλα και ιδανικοτερη κατανομη βαρους, εξισορροπει τα περιπου 90κιλα παραπανω βαρος- και λιγο χαμηλοτερη ισχυ να μην δινει την αισθηση ταχυτερου και αποτελεσματικοτερου συγκριτικα αυτοκινητου.
Γιατι εγω αυτο διαβαζω στο συγκεκριμενο αρθρο μεν, αλλα και ουτε να γινεται λογος δε για καποια κλειστη χρονομετρημενη διαδρομη.
Ενδεικτικα παντως, συμφωνα με καταγεγραμμενους χρονους σε πιστες στο εξωτερικο, δεν "χανει απο βαρυτερο σημαντικα πιο αδυνατο αυτοκινητο", οπως λες...(αν και το σημαντικα πιο αδυνατο για το evoVii δεν ισχυει, οταν εχει υψηλοτερη ροπη σε μεγαλυτερο ευρος και την μεγιστη ισχυ απο σημαντικα χαμηλοτερες στροφες κινητηρα...)
http://fastestlaps.com/comparisons/vaf40ziu0jki
dimviii έγραψε: απολαυστε κειμενο σαχλαμαρα.
Επειδη δεν σε ικανοποιει? Επειδη μεταξυ αλλων λεει την ωμη αληθεια?
"Mε το Lancer αναζητάς την υπερβολή ακόμη και
στο πρώτο πέρασμα. Πηγαίνεις πολύ γρήγορα, αλλά στο τέλος τι; Aν δε συντρέχει λόγος,
δηλαδή αγώνας, ματαιοδοξείς. Kαι βαριέσαι στο τρίτο χιλιόμετρο, μια και η διαδικασία
είναι αυτοματοποιημένη και πιστά επαναλαμβανόμενη. Φρενάρεις, στρίβεις, τελείωσες. Mε την
GT3, πέραν του ότι απολαμβάνεις τη βόλτα ακόμη και στο 30%, όσο ψάχνεσαι τόσο μαθαίνεις
και όσο μαθαίνεις τόσο χαμογελάς. Πηγαίνεις με «μία πάνω»; Aπόλαυση η ακρίβεια του
τιμονιού στο μπάσιμο της στροφής. Θέλεις το κάτι παραπάνω; O boxer αποκαλύπτει τα 360
άλογά του γεωμετρικά ενώ η κόκκινη βελόνα μπροστά σου σκαρφαλώνει από τις 5.500 στις
7.500+ σ.α.λ.",
Γρηγορη οδηγηση σε δημοσιο δρομο, ΔΕΝ ισοδυναμει με απολυτους χρονους, με μεγιστη αποτελεσματικοτητα.
Το οτι εσενα πχ σου αρεσει αποκλειστικα -ή περισσοτερο- το προφιλ οδηγησης σε Mode αγωνα με κλειστο δρομο και χρονομετρα, δεν σημαινει οτι υπαρχει και μετραει μονο αυτο στον εκαστοτε ανησυχο οδηγο.
Παροτι αν δεις και σε ενδεικτικους χρονους σε καποιες πιστες, η GT3 της εποχης ειναι ξεκαθαρα ταχυτερη απο το αντιστοιχο EVO (VII) .