Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#461891
Morx έγραψε:Η ταπα, εκτονωνει το περισσευμα παραφλου, οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και διαστελλεται.
Ομοιως, αφηνει λογω της υποπιεσης οταν κρυωσει, να μπει παραφλου απο το δοχειο διαστολης και να αναπληρωσει αυτο που χαθηκε...
Ανοιγει αμφιδρομα δηλαδη.

Παιζει και η ταπα το ρολο της, αλλα καλο θα ειναι να την αφαιρεσεις και να δεις τι καταλοιπα εχει επανω της.
Ξεκινα απο αυτη πρωτα, ειδικα αν ειναι σε ασχημη κατασταση.


Ο Λαζαρος δεν εχει δοχειο διαστολης εκτος, ολο το κυκλωμα ειναι υπο πιεση
Άβαταρ μέλους
By Morx
#461896 Τοτε η ιδια ταπα, υπαρχει στο δοχειο διαστολης. Εκτονωνει περισσευμα της πιεσης σε αερα και ρουφαει αντιστοιχα οταν κρυωσει το κυκλωμα.
Ταπα για αρχη, η αποψη μου. Μετα, κολαρο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#462258
Morx έγραψε:Ταπα για αρχη, η αποψη μου. Μετα, κολαρο.



trident1971 έγραψε:
lazarefa έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά. Έτσι κι αλλιώς το κόστος του κολλάρου δεν είναι απαγορευτικό (γύρω στα 20-25 ευρώ το γνήσιο αν θυμάμαι) και λογικά θα το συνδυάσω με αντικατάσταση και του δοχείου ψυκτικού, του αντίστοιχου αισθητήρα στάθμης ψυκτικού και της τάπας του δοχείου.


Παρε μια σκετη γνησια ταπα πρωτα, αν δεν λυθει κανεις και τα υπολοιπα


:rtfm: :s_mad
:)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#463661 χθες συνεβει το εξης με το 2.24v. μετα απο 40 χλμ εντος Αθηνας με κυκλοφοριακο, τα τελευταια ηταν σχεδον σημειωτον, οταν αφηνα το γκαζι, εβγαζε καπνο λαδιου... σαν ξεκαπνισμα και μετα τιποτα. μεχρι την επομενη στιγμη που εκοβα το γκαζι. Η θερμοκρασια ηταν σταθερη στα 90, και η πιεση λαδιου ηταν στο ρελαντι 2.5 και οταν γκαζωνα για να ξεκινησει πηγαινε στα 5... ολα κανονικα δλδ. οταν παρακαρα δεν εδειξε να χανει λαδι καπου. ουτε κατω εσταξε μετα απο 1 ωρα που το εψαξα.... βεβαια δεν συνεβη αυτο για πολυ ωρα, οποτε θα το ξανακυτταξω και σημερα αλλα δεν το εχει κανει τα 15 χρονια + που το εχω... Τα 40 χλμ βεβαια εγιναν με ομαλη οδηγηση μεσα στη πολη δεν ζοριστικε απο μενα αυτο το διαστημα...
Οι φιλοι με τουρμποκινητηρες εδω εχουν κατι παρομοιο να πουν??
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#463692 Όταν ο καπνός του λαδιού έχει ανοιχτό γκρίζο χρώμα και φαίνεται μόνο στο άφημα του γκαζιού συνήθως είναι φθαρμένα τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, περνάει το λάδι από την κυλινδροκεφαλή στον χώρο καύσης λόγο της υποπίεση που δημιουργείται στον χώρο καύσης από την κλειστή πεταλούδα.

Υπάρχουν εργαλεία που επιτρέπουν την αλλαγή τους χωρίς να βγεί / βγούν οι κυλινδροκεφαλές, βιδώνεται ένας αντάπτορας στη θέση που είναι το μπουζί και μπαίνει αέρας στον κύλινδρο εκείνο, έτσι συγκρατούνται οι βαλβίδες όταν αφαιρεθούν τα ελατήρια τους, δεν γνωρίζω στο δικό σου μοτέρ αν το επιτρέπει η σχεδίαση του και ο χώρος, αλλά γιατί όχι ?

Απλή δουλειά είναι μόνο που χρειάζεται να βγούν αρκετά εξαρτήματα που θα έβγαιναν έτσι και αλλιώς.

Η άλλη περίπτωση είναι φθορά στα κουζινέτα της / των τουρμπινών, επίσης πολλές φορές υπάρχει και φθορά λόγο ροής ( σπάνια ) στο restrictor που έχει κάθε τουρμπίνα οπότε υπάρχει περίσσια λαδιού στον χώρο των κουζινέτων της τουρμπίνας που περνάει στην εξαγωγής της.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#463696 Ευχαριστώ Παναγιώτη, σήμερα που την έβγαλα βόλτα δεν το έκανε. Θα το παρακολουθήσω και θα δούμε, άλλωστε 15 μέρες έμειναν μέχρι τέλος του χρόνου. Μετά πάλι τον Οκτώβριο του18... Όπως είπα λάδια νερά όλα καλα... Δεν στάζει κάτω τίποτα ....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#463837 μιλησα και με τον μηχανικο μου και ειπε και αυτος για τα restrictor... σαν πιο πιθανο, Τα ΙΗΙ που εχει, τα υδροψυκτα ποτε ποτε το παρουσιαζουν... μου ειπε να μην ασχοληθω αν δεν δω μειωση του λαδιου.... που προς το παρων δεν φαινεται...
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#466768 Υπάρχει καποιου είδους αφτερ μάρκετ θερμαινομενος καθρέπτης?


Δεν ξέρω αν το σίριον έβγαζε ανταλλακτικό σαν οψιόν
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#466781 Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ χρόνος για κανένα DIY :lol:
Άβαταρ μέλους
By babakos
#466802 Μια ερώτηση και από εμένα
Τον τελευταίο καιρό η γυναίκα μου παραπονείται οτι έχει αυξηθεί ο θόρυβος που κάνει το μοτέρ στο αυτοκινητό της (Opel Mokka 1.6 Diesel). Δεν το οδηγώ πολύ συχνά για να έχω πλήρη άποψη. Χτές το έκανα μια (καλή) βόλτα και για να το "ξεκαπνίσω" λίγο και όντως πρέπει να έχει δίκιο. Το όχημα έχει 30000χλμ και έχει κάνει ολα τα service του κανονικά. Καύσιμα (σχεδόν) πάντα από έμπιστο πρατήριο, REDEX + premium πετρέλαιο (κατά καιρούς)

Καμμιά ιδέα πριν πάω για έλεγχο για να ξέρω τι θα μπορούσε να είναι ;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#466844
babakos έγραψε:Μια ερώτηση και από εμένα
Τον τελευταίο καιρό η γυναίκα μου παραπονείται οτι έχει αυξηθεί ο θόρυβος που κάνει το μοτέρ στο αυτοκινητό της (Opel Mokka 1.6 Diesel). Δεν το οδηγώ πολύ συχνά για να έχω πλήρη άποψη. Χτές το έκανα μια (καλή) βόλτα και για να το "ξεκαπνίσω" λίγο και όντως πρέπει να έχει δίκιο. Το όχημα έχει 30000χλμ και έχει κάνει ολα τα service του κανονικά. Καύσιμα (σχεδόν) πάντα από έμπιστο πρατήριο, REDEX + premium πετρέλαιο (κατά καιρούς)

Καμμιά ιδέα πριν πάω για έλεγχο για να ξέρω τι θα μπορούσε να είναι ;


Έλεγξε την ποσότητα των λαδιών, μάλλον έχει κάνει πολλές ενεργητικές αναγεννήσεις και θα έχει πετρέλαιο στο κάρτερ μαζί με το λάδι.

Ο θόρυβος προέρχεται από τις αναγγενήσεις του φίτρου dpf, τα μοτέρ με φίλτρο dpf χρειάζονται γρήγορες διαδρομές, περισσότερο από 70 χλμ ταχύτητα για περισσότερο από 40΄ ώστε να γίνουν παθητικές αναγεννήσεις του φίλτρου.

Το φίλτρο αυτό προορίζεται για να συγκατεί την τέφρα από την καύση του πετρελαίου, τα στερεά ττης καύσης το βουλώνουν σταδιακά, έτσι μέσω της πυρόλησης του φίλτρου ( απαιτείται θερμοκρασία 500c και πάνω ) τα στερεά μετατρέπονται σε τέφρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται συνεχώς μέσα στην πόλη με σχτικά χαμηλές ταχύθτητες η θερμοκρασία των καυσαερίων δεν είναι τόσο υψηλή ώστε να γίνει παθητική πυρόλυση, οι αισθητήρες όταην αντιληφθούν πληρότητα του φίλτρου ψεκάζουν περισσότερο πετρέλαιο ώστε να ανέβει η θερμοκρασία στα καυσαέρια και να γίνει πυρόληση του φίτρου για την μετατροπή των στερεών κατάλοιπων σε τέφρα ( ενεργητική πυρόλυση ) η περισσεια αυτή του πετρελαίου στον χώρο καύσης ναι μες ανεβάζει την θερμοκρασία αλλά λόγω της χαμηλής ταχύτητας περιστροφής του κινητήρα μέρος του πετρελαίου περνάει στον χώρο του κάρτερ αναμιγνύεται με το λάδι ανεβάζοντας την ποσότητα του λαδιού.

Σε ακραίες περιπτώσεις, ( όχι και τόσο ακραίες ) περνάει λάδι με πετρέλαιο στον χώρο καύσης του κινητήρα από την οδό των αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου και τότε υπάρχει μια συνεχής λειτουργία του κινητήρα σαν να λειτουργεί με τέρμα γκάζι, ο οδηγός δεν μπορεί να τον σβύσει και η κατάληξη είναι σπάσιμο του κινητήρα. Οπότε προσοχή στις αναγεννήσεις και στον συνεχή έλεχγο της στάθμης του λαδιού, όταν περνάει το maximun αλλάζουμε τα λάδια με φρέσκα στην σωστή ποσότητα, και φροντίζουμε να κάνουμε περισσότερες παθητικές αναγεννήσεις από ενεργητικές.

Κάποια στιγμή το φίλτρο θα γεμίσει τέφρα και θα χρειαστρεί άδειασμα στο συνεργείο.

https://www.youtube.com/watch?v=_jSbOW5cGgE

https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Άβαταρ μέλους
By babakos
#466853 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα επανέλθω.
Μαλλον δεν βοηθάει η κατά σχεδόν 90% χρήση πόλης. Ο βασικός λόγος που δεν ήθελα diesel (με δεδομένο οτι το αυτοκίνητο δεν κάνει πολλά χλμ /έτος)