Γενικά αποδείχθηκαν τα πετρέλαια ακατάλληλα για έυρεια χρήση εντός αστικού ιστού.
Έχει επιβαρυνθεί παρα πολύ με ρύπους η ατμόσφαιρα και το καταλαβαινεις εύκολα πια.
xenos έγραψε:Εδώ όλοι οι ταρίφες (προφανώς και ορισμένοι μη) βγάζουν τα dpf. Τι να λέμε μετά...;
Και άλλοι βγάζουν καταλύτες σε βενζινοκίνητα για 3 μουλάρια παραπάνω...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Αν έκαναν καμία κατάσχεση σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως κάποιοι το σκέφτονταν 2 φορές.
xenos έγραψε:Γεγονός, απλά επειδή κυκλοφορώ κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας με μηχανάκι, δεν μπορείς να σταθείς πίσω από ταξι. Πνίγεσαι.
Αν έκαναν καμία κατάσχεση σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως κάποιοι το σκέφτονταν 2 φορές.
Όχι κατάσχεση, σωστά ΚΤΕΟ και χοντρά πρόστιμα, αλλά το ξέρω πως αυτό είναι too much για την Ελλάδα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:xenos έγραψε:Γεγονός, απλά επειδή κυκλοφορώ κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας με μηχανάκι, δεν μπορείς να σταθείς πίσω από ταξι. Πνίγεσαι.
Αν έκαναν καμία κατάσχεση σε τέτοιες περιπτώσεις, ίσως κάποιοι το σκέφτονταν 2 φορές.
Όχι κατάσχεση, σωστά ΚΤΕΟ και χοντρά πρόστιμα, αλλά το ξέρω πως αυτό είναι too much για την Ελλάδα...
Το βρισκω πολυ απλο να οδηγησει η τροχαια μερικα ταξι ετσι τυχαια απο αυτα που καθονται στις πιατσες και να τους κανει ελεγχο καυσαεριων.... να τους τα κλεισει σε μαντρα για περαιτερω ελεγχο!!!! και να βαλει προστιμα για να τα παρουν πισω σε αξια τετοια που να μην τους συμφερει.... αργα η γρηγορα θα καταλαβουν τι θα χασουν... φυσικα και σε ιδωτες με Diesel μπορει να γινει κατι τετοιο ωστε να υπαρχει φοβος.... Τα ΚΤΕΟ δεν φτανουν μιας και οταν τα πανε σιγουρα τους βαζουν αυτα που εχουν ξηλωσει...
< >
RXristos έγραψε:Καλημερα, μπορεις να βαλεις σε bmw κανονικα ελαστικα οταν τα αλλάξεις ενω πρωτα ειχε runflat; ισχυει οτι η ζαντα για τα runflat είναι διαφορετικη;;
< >
Μπορείς, απλά πάρε και ένα κιτ επισκευής ελαστικών γιατί θα το χρειαστείς αν πάθεις λάστιχο.
< >
Nikos! έγραψε:RXristos έγραψε:Καλημερα, μπορεις να βαλεις σε bmw κανονικα ελαστικα οταν τα αλλάξεις ενω πρωτα ειχε runflat; ισχυει οτι η ζαντα για τα runflat είναι διαφορετικη;;
< >
Μπορείς, απλά πάρε και ένα κιτ επισκευής ελαστικών γιατί θα το χρειαστείς αν πάθεις λάστιχο.
< >
Βασικά, καλή οδική. Τα κιτ επισκευής ελαστικών έχουν ημερομηνία λήξης (για τη "μαστίχα" που βουλώνει την τρύπα), οπότε είναι εξαιρετικά πιθανό να έχει ξεχαστεί και να έχει λήξει και να μην κάνει δουλειά...
Εγώ στη δικιά μου έχω κανονικά, όχι runflat.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Οι περισσότεροι τέτοια έχουμε.
markvag έγραψε:Βασικά, καλή οδική. Τα κιτ επισκευής ελαστικών έχουν ημερομηνία λήξης (για τη "μαστίχα" που βουλώνει την τρύπα), οπότε είναι εξαιρετικά πιθανό να έχει ξεχαστεί και να έχει λήξει και να μην κάνει δουλειά...
Για να σε πάει μέχρι το επόμενο βουλκανιζατέρ αρκεί, όσο ξεχασιάρης και αν είσαι Μάρκο.
Καλή και άγια η οδική, αλλά αν είναι να περιμένεις καμιά ώρα στον δρόμο και μετά να έχεις φόρτωμα-ξεφόρτωμα ως το βουλκανιζατέρ...
Καλύτερη λύση βέβαια είναι να πάρεις μια ρεζέρβα ανάγκης, γρύλο και σταυρό και να τα πετάξεις στο πορτ μπαγκάζ. Όμως κι εγώ με τον αφρό την βγάζω και προχθές έπαθα και λάστιχο. Πάμε για νέα τετράδα έτσι κι αλλιώς γιατί τα έχουν φάει εντελώς τα ψωμιά τους.
RXristos έγραψε:Καλημερα, μπορεις να βαλεις σε bmw κανονικα ελαστικα οταν τα αλλάξεις ενω πρωτα ειχε runflat; ισχυει οτι η ζαντα για τα runflat είναι διαφορετικη;;
< >
σε Ε90 app to 2008 εχω κανονικα ελαστικα.
Δεν θα εχεις κανενα προβλημα .