Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#462276 Σωστή απάντηση στην αναλογία δεν υπάρχει. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Π.χ. τις ικανότητες του εκπαιδευτικού, το γνωσιακό επίπεδο της τάξης, την βαθμίδα της εκπαίδευσης, το αν κάνει επαναλαμβανόμενα την ίδια τάξη ή όχι, τη φύση του μαθήματος, το αφεντικό (δημόσιο ή ιδιωτικό), τον αριθμό των παιδιών στην τάξη, κ.α.
Η σύζυγός μου ως νηπιαγωγός σε δημόσιο σχολείο και πλέον με 15ετή π/υ αρκείται σε 1-1,5 ώρα τη μέρα και 2 δίωρα το σαββατοκύριακο, με επιπλέον κάποιες έξτρα ώρες όταν έχει έκτακτα θέματα π.χ. ενημέρωση γονέων, σχολικές εορτές, τελετές, επιθεωρήσεις, συν κάποιες έξτρα ώρες (6-10 ανά φορά) για παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων (χαλαρά 15 το χρόνο, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό).
Ο ίδιος άνθρωπος στην αρχή εργαζόταν στο σπίτι 3 ώρες κάθε μέρα για να βγάλει την επόμενη. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#462280
Dimsabas έγραψε:Το 1 προς 4 είναι όντως γελοίο. Από την άλλη, εξίσου γελοίο είναι και το 1-1, που υπαινίσσεται πολύς κόσμος. Ή ότι μετράνε μόνο οι ώρες εργασίας, όταν έχεις να διορθώσεις περί τα 200 γραπτά την ημέρα (στις μικρές τάξεις που είμαι τα τελευταία χρόνια), εφημερίες, ολοήμερο, τηλέφωνα και συναντήσεις με γονείς. Μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, ότι πρέπει να πάω κυριακάτικα (επί 3-4 ΣΚ) να δω θεατρικές παραστάσεις στην άλλη άκρη της Αττικής για να δω ποια είναι κατάλληλη για την ηλικία "μου".

Και μη διανοηθεί να πει κανείς ότι 1-1, θα τον καθίσω στην έδρα έχοντας μπροστά του δύο ντάνες τετράδια που πρέπει να διορθωθούν μέχρι το μεσημέρι χωρίς να υπάρχει κενό και με εφημερία στα διαλείμματα. Θα τον βάλω να διορθώνει τετράδια, ενώ ταυτόχρονα θα κάνει παρατηρήσεις στην ανάγνωση των μαθητών. Με 20+ επτάχρονα που θα πρέπει να κάθονται ήσυχα, εκ των οποίων τα δύο στο φάσμα του αυτισμού, ένα από ίδρυμα, χώρια τα κακομαθημένα/ιδιότροπα. Όλα στα στη φετινή μου τάξη.

Όλα αυτά για την πλειοψηφία, που (τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που γνωρίζω) είναι ευσυνείδητη. Εντάξει, υπάρχει κι ο γυμναστής που πετάει δύο μπάλες και χαζεύει στο ΦουΜπού εν ώρα μαθήματος, αλλά είναι συντριπτική μειοψηφία.

ΥΓ. Έγραψα μερικές σκέψεις για το ωράριο. Μη μου πείτε για διακοπές, φράγκα, ελλείψεις, νεαρές δασκαλίτσες, που όσο πάνε κι ομορφαίνουν. Είχα γράψει παλιότερα ολόκληρο σεντόνι για αυτά.



Θέλεις να κάνουμε απογραφή για ένα 8ωράκι με θερμοκρασία αποθήκης 3-4 βαθμούς;;; :inlove: Για 3 μερούλες... Και μετά να περάσουμε μία βόλτα το βραδάκι κατά τις 11 από τη δουλειά για κανα 90λεπτο...

Και στο καπάκι, επιθεώρηση, που θα έχεις επί 5 μέρες κάποιον σοβαρό γνώστη του αντικειμένου πάνω από το κεφάλι σου ΣΥΝΕΧΩΣ με check list μία ντάνα χαρτιά;;;

Και μετά επιθεώρηση για περιβαλλοντικά. Και μετά και μία ακόμα επιθεώρηση, έτσι, για την τσαχπινιά (έχω minimum 4 επιθεωρήσεις / έτος, πέρισυ σε 40 μέρες έτυχαν 6 απανωτές... :help: )

Και στο ενδιάμεσο η καθημερινή δουλειά, σήκωμα βαριών αντικειμένων, τηλέφωνα που μπορεί να σκάσουν όλο το 24ωρο και άδεια ΜΟΝΟ off season. :rtfm: Σε προηγούμενη κουβέντα, μόνο στην ιδέα πως κάποιος δεν θα πάει διακοπές το καλοκαίρι, αγχώθηκες... :lol:


Να ξανασυζητήσουμε το πόσο δύσκολη είναι η δουλειά σου (που είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ), αλλά τουλάχιστον 1-2 το μεσημέρι, ΚΑΘΕ μεσημέρι είσαι στο ζεστό σου σπιτάκι και 3 μηνάκια διακοπές, ούτε τηλέφωνο χτυπάει, ούτε θα πας στο σχολείο για να κάνεις 2 ώρες μάθημα στις 12 το βράδυ το Σάββατο. :rtfm: :s_yes

Και μη μου πεις για ευθύνη, ναι μεγάλη (τεράστια ευθύνη) η διδιασκαλία και τα μικρά παιδιά. Αλλά στον δικό μου κλάδο, μία |λογοκρισία| μπορεί να σημάνει άμεσο θάνατο για 100 ανθρώπους. :help: Εξαιρετικά μικρή η πιθανότητα, αλλά υπαρκτή.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#462290
markvag έγραψε:Και μη μου πεις για ευθύνη, ναι μεγάλη (τεράστια ευθύνη) η διδιασκαλία και τα μικρά παιδιά. Αλλά στον δικό μου κλάδο, μία |λογοκρισία| μπορεί να σημάνει άμεσο θάνατο για 100 ανθρώπους. :help: Εξαιρετικά μικρή η πιθανότητα, αλλά υπαρκτή.

Για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν είναι πιο επικίνδυνος ένας κακός τεχνικός ή ένας κακός δάσκαλος...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#462293 Μάρκο, αναφέρθηκα μόνο στο θέμα της αναλογίας ένα προς τέσσερα, τα υπόλοιπα είχαν γραφτεί πολύ αναλυτικά παλιότερα.
Δε διαφωνούμε σε κάτι. Προφανώς υπάρχουν πολύ δυσκολότερα επαγγέλματα. Και πολύ ευκολότερα επίσης.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#462301
Dimsabas έγραψε:Μάρκο, αναφέρθηκα μόνο στο θέμα της αναλογίας ένα προς τέσσερα, τα υπόλοιπα είχαν γραφτεί πολύ αναλυτικά παλιότερα.
Δε διαφωνούμε σε κάτι. Προφανώς υπάρχουν πολύ δυσκολότερα επαγγέλματα. Και πολύ ευκολότερα επίσης.


Ε η αναλογία απλά δεν υφίσταται σε καμία των περιπτώσεων
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#462304 To επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λιγότερο εύκολο από όσο φαίνεται πάντως. Σκεφτείτε μόνον πως μόλις χτυπήσει το κουδούνι, θα πρέπει να ξεκινήσει να δουλεύει και θα έχει γύρω του 20+ πιτσιρίκια να τον τρελαίνουν. Και δεν μπορεί να χαλαρώσει, πρέπει να είναι εκεί.
Δεν παίζει δηλαδή χαλαρό διάλειμμα για καφεδάκι ή χάζεμα στο φόρουμ.

Φυσικά έχει και πάρα πολλά καλά, αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα το επέλεγα με τίποτε! :lipsealed: :help:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#462418
axel12p έγραψε:Για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν είναι πιο επικίνδυνος ένας κακός τεχνικός ή ένας κακός δάσκαλος...


Αυτό είναι ένα θέμα...

Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση των δασκάλων του Στάλιν πχ... :lipsealed:


Προφανώς και είναι δύσκολο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, κανείς δεν αντιλέγει. Και προφανώς υπάρχουν άπειρα προβλήματα. Ωστόσο, σε μία χώρα που οι περισσότεροι που δουλεύουν, εργάζονται πολύ περισσότερο από το 8ωρο, με λιγότερα λεφτά και με πολύ χειρότερες συνθήκες, νομίζω πως το να αυξηθούν οι ώρες των εκπαιδευτικών είναι το λιγότερο που θα μπορούσαν να τους κάνουν. Και φυσικά δεν παίζει να βρουν κανέναν σύμμαχο όσοι αντιδρούν με το επιχείρημα "τα σχολεία δεν αντέχονται για να είσαι πάνω από 30 ώρες τη βδομάδα"... :rtfm:


Να σημειώσω εδώ πάντως, πως μία από τις επόμενες εργάσιμες (δεν θυμάμαι ακριβώς) το νηπιαγωγείο του μικρού θα κάνει γιορτή το απόγευμα, για να πάνε και οι γονείς. Ε... το πρωί ΔΕΝ θα λειτουργήσει. Σε ΕΡΓΑΣΙΜΗ μέρα. Και όποιοι γονείς δουλεύουν να πάνε να γαμηθούνε. :vava:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#462419
Να σημειώσω εδώ πάντως, πως μία από τις επόμενες εργάσιμες (δεν θυμάμαι ακριβώς) το νηπιαγωγείο του μικρού θα κάνει γιορτή το απόγευμα, για να πάνε και οι γονείς. Ε... το πρωί ΔΕΝ θα λειτουργήσει. Σε ΕΡΓΑΣΙΜΗ μέρα. Και όποιοι γονείς δουλεύουν να πάνε να γαμηθούνε.


Κλασικο αυτο. Και αντε και σε εχουν ενημερωσει νωριτερα. Υπηρξαν φορες που Πεμπτη μας ελεγε η δασκαλα "Ξερετε αυριο εχουμε σεμιναριο/συγκεντρωση/whatever, θα ειναι κλειστο το σχολειο" :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#463476 Αύριο όχι σχολείο λόγω συνέλευσης....
Μεθαύριο απεργία...
Εννοείται για όλα αυτά πριν λίγο η ενημέρωση...
Σε ερώτηση προς την δασκάλα αν απεργήσει, μας είπε δεν ξέρει ακόμα, αλλά ακόμα κ αν ναι δεν ξέρει τι θα κάνουν οι υπόλοιποι..
.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#463546 Πού είσαι Ότσο; Φάουλ η δασκάλα! Ειδικά για τα συνδικαλιστικά, το γνωρίζει εδώ κι έναν μήνα. Μπορεί και παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#463552 Ρε συ Δημητρη , λυσε μου 1 απορια, οι συνελευσεις γιατι γινονται παντα εν ωρα σχολειου;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#463562 Δεν ξέρω. Οι απαντήσεις είναι είτε "δεν ξέρω" (από μη κουκουέδες εκπαιδευτικούς) είτε "εργασιακά κεκτημένα, έχουμε δώσει αγώνες μπλα μπλα μπλα" (από κουκουέδες).

Πρόκειται για μεγάλη γαϊδουριά. Δουλεύεις που δουλεύεις τις λιγότερες μέρες από όλους, κοίτα τουλάχιστον να μην προκαλείς.
Είναι και παράλογο, γιατί βρίσκεται στο 1/3 της σχολικής χρονιάς. Θα είχε νόημα να γίνεται είτε στην αρχή είτε στο τέλος, είτε για να οργανώσεις σωστά τη χρονιά σου είτε ως απολογισμός. Εν τω μεταξύ, σε αυτές τις δύο περιόδους, οι δάσκαλοι έχουν χαλαρό πρόγραμμα. Από 1 ως 10 Σεπτεμβρίου κι από 16 ως 21 Ιουνίου.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#463575
markvag έγραψε:Προφανώς και είναι δύσκολο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, κανείς δεν αντιλέγει. Και προφανώς υπάρχουν άπειρα προβλήματα. Ωστόσο, σε μία χώρα που οι περισσότεροι που δουλεύουν, εργάζονται πολύ περισσότερο από το 8ωρο, με λιγότερα λεφτά και με πολύ χειρότερες συνθήκες, νομίζω πως το να αυξηθούν οι ώρες των εκπαιδευτικών είναι το λιγότερο που θα μπορούσαν να τους κάνουν

Το ενδεχομενο να δουλευουν οι αλλοι λιγοτερο με περισσοτερα λεφτα δε το σκεφτομαστε γιατι ειναι δυσκολο.
Αρα μας ειναι ευκολοτερο να αυξηθουν οι ωρες στους δασκαλους για να ειμαστε ολοι χαλια εργασιακα.
Υ.Σ. Δεν ειμαι δασκαλος αλλα αυτο "να πεθανει η κατσικα του γειτονα" γιατι εμεις δεν εχουμε και δεν κοιταμε πως να παρουμε ειναι κλασικο
Άβαταρ μέλους
By markvag
#463646
nikos έγραψε:
markvag έγραψε:Προφανώς και είναι δύσκολο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, κανείς δεν αντιλέγει. Και προφανώς υπάρχουν άπειρα προβλήματα. Ωστόσο, σε μία χώρα που οι περισσότεροι που δουλεύουν, εργάζονται πολύ περισσότερο από το 8ωρο, με λιγότερα λεφτά και με πολύ χειρότερες συνθήκες, νομίζω πως το να αυξηθούν οι ώρες των εκπαιδευτικών είναι το λιγότερο που θα μπορούσαν να τους κάνουν

Το ενδεχομενο να δουλευουν οι αλλοι λιγοτερο με περισσοτερα λεφτα δε το σκεφτομαστε γιατι ειναι δυσκολο.
Αρα μας ειναι ευκολοτερο να αυξηθουν οι ωρες στους δασκαλους για να ειμαστε ολοι χαλια εργασιακα.
Υ.Σ. Δεν ειμαι δασκαλος αλλα αυτο "να πεθανει η κατσικα του γειτονα" γιατι εμεις δεν εχουμε και δεν κοιταμε πως να παρουμε ειναι κλασικο


Δεν είπα αυτό, μακριά από μένα κάτι τέτοιο. Αυτό που είπα είναι πως όταν επικρατεί μία τέτοια κατάσταση, το να σου αυξήσουν λίγο το ωράριο (που και πάλι είναι μακράν λιγότερο από όλους τους υπόλοιπους), δεν βγαίνεις και να φωνάζεις προκαλώντας το κοινό αίσθημα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By papserg
#463649 Ερώτηση προς αρκετούς εδώ μέσα (όχι όλους): Πως γίνεται να εμπιστεύεστε τα παιδιά σας σε ανθρώπους που δεν εκτιμάτε καθόλου και που κατηγορείτε συνεχώς ως τεμπέληδες, άχρηστους κλπ κλπ κλπ? Έχει λογική αυτό?