Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#463279 Κατ αρχας δεν ειναι μικρη τουρμπινα η Κ03. Και τα 2λτ θεωρητικα Κ03 φορανε. Κ04 φορανε τα διαφορα Cupra, Golf R, S3 κτλ. Αυτα που πρεπει να βγαλουν 300+ δηλαδη.

Αυτη η διασταση turbo υποτιθεται ειναι ιδανικη για ροπες και οχι τοσο για τοπ νουμερα ιπποδυναμης. Φουσκωνει γρηγορα και ευκολα και κραταει ροπες σε καλο ευρος. Η IHI φημιζεται δε και για την αξιοπιστια της.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#463318 Μπράβο ρε Στέφανε. :thumbsup:


Διάβασα όλο το manual, ειδικά κάποια ενδιαφέροντα σημεία.

Τι γράφει για το στρώσιμο κινητήρα:

Εικόνα

Εικόνα

Τι αναφέρει για τα φρένα: ότι σε υψηλές ταχύτητες και με ενεργοποιημένους τους καθαριστήρες, τότε τα προφορτίζει για καλύτερο φρενάρισμα.

Εικόνα

Για το υγρό καθαριστικού παρπρίζ. Στην προηγούμενη σελίδα δίνει έναν κωδικό υγρού για τις θερμότερες εποχές.

Εικόνα

Και πάμε τώρα στο ESC

Εγώ έχω την κονσόλα που βλέπετε παρακάτω. Δείτε στη σειρά κουμπιών που είναι το αλάρμ. Δεξιά από το αλάρμ έχει την ένδειξη Passenger Air Bag και πιο δεξιά δύο λυχνίες. Κρατήστε το αυτό και διαβάστε παρακάτω

Εικόνα


Σελίδα 215
Εικόνα

Σελίδα 216-217
Στη 217 δείτε την εικόνα της κονσόλας. Εγώ δεν έχω κουμπί απενεργοποίησης του ASR (αντισπίν). Δεν υπάρχει ούτε στο menu του infotainment, παρά μόνο το ESC.
Εικόνα

Σελίδα 218
Εικόνα


Στέφαν τι λες; :hmmm:
Μήπως στη δική μου έκδοση το ASR απενεργοποιείται μόνο όταν επιλέξω το ESC στη Sport ρύθμιση;
Πάντως EDL/XDS είναι μόνιμα ενεργοποιημένα, εκτός αν ανιχνευθεί φθορά στα φρένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#463321 Επίσης ανακάλυψα ότι κάτω από το κάθισμα του οδηγού, έχω μυστικό ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα.

Επίσης, μέσα στο manual γράφει για κάτι κωδικούς σέρβις.
Και να τσεκάρω τι είδους κωδικό έχει γραμμένο στο βιβλίο συντήρησης (έχει 2 κουτάκια ---> ένα με longlife, ένα με προγραμματισμένη συντήρηση)
Αν γράφει ένα συγκεκριμένο κωδικό, τότε το αμάξι μου είναι για LongLife συντήρηση, αν γράφει κάποιους άλλους κωδικούς, τότε είναι για προγραμματισμένη συντήρηση κάθε 15.000km ή 1 έτος (όποιο έρθει πρώτο).

Ανέτρεξα στο βιβλίο συντήρησης που μου έδωσαν και κανένα από τα 2 κουτάκια δεν είναι κλικαρισμένο και άρα δεν ξέρω για τι είδους συντήρηση είναι προβλεπέ να γίνει στο δικό μου. Θα τους ρωτήσω όταν πάω για τον 1ο δωρεάν έλεγχο στα 1000 διανυθέντα χλμ.
Πάντως μέσα γράφει, ότι το αμάξι έρχεται με ειδικά λάδια από το εργοστάσιο και ότι είναι καλό να μην αλλαχθούν γρήγορα.
Ο άνθρωπος που μου το παρέδωσε, μου είπε να κάνω 15.000χλμ με αυτά.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#463324 Συμφωνα με το παρακατω εγχειριδιο για τους 1.8 Tfsi, ο κινητηρας στο Leon του Γιαννη, ανηκει στην οικογενεια των ΕΑ888 και συγκεκριμενα στην 2η γενια εξελιξης, καθοτι η πλεον καθοριστικη διαφοροποιηση σε σχεση με την 3η γενια, αποτελεσε η αυξημενη ροπη, δηλαδη στα 320ΝΜ, απο 250ΝΜ που εχει η gen2.

Eφοσον λοιπον προκειται για την 2η γενια του ΕΑ888, λογικα δεν θα εχει αμεσο και εμμεσο ψεκασμο, (αρα πιεση των μπεκ οχι στα 200bar αλλα στα 150bar) ουτε το Audi valvelift system, xαρακτηριστικα που αφορουν αποκλειστικα την 3η γενια.
Aρα συμφωνα και με τους πινακες με τα τεχνικα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουν την 2η απο την 3η γενια θα ειναι Εuro5.

https://www.dropbox.com/s/02ksm1jzx2iy8 ... gement.pdf
(στην σελιδα 2 και 3 οι αντιστοιχοι πινακες)

Επισης για την 3η γενια ΕΑ888 των 1,8λιτρων, γινεται λογος για νεα mono-scroll τουρμπινα της IHI με κωδικο RHF4.
Για την 2η γενια δεν θυμαμαι να βρηκα κατι συγκεκριμενο... :hmmm:

https://www.dropbox.com/s/nytn3jgncvv9s ... arging.pdf
(στην σελιδα 3 η αναφορα για την τουρμπινα)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#463328
Giuseppe Busso έγραψε:Επίσης ανακάλυψα ότι κάτω από το κάθισμα του οδηγού, έχω μυστικό ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα.


Όχι και πολυ μυστικό πια, μερσί
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#463343 @ΓΚ

Δεν πρέπει να είναι ο 2ης γενιάς ο δικός μου.
Μέσα στα λινκ που έβαλες, αναφέρει τον 2ης γενιάς με τους 118KW που είναι τα 160 άλογα.
Οπότε είναι ο παλιός 1.8.

Ο δικός μου είναι ο 3ης γενιάς και ας είναι με 250Nm ροπής. Λογικά θα υπάρχει όριο ροπής κιβωτίου εικάζω.

Toν ίδιο κινητήρα φοράει και το ΤΤ mk3.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#463354 Να πετάξω και γω το άσχετο ότι βλέποντας τη φωτό που παρατηρούμε τον κλιματισμό κλπ, πιστεύω πως όντως κάτι πιο σπορ σε πενταλια το χρειάζεται.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#463355
Giuseppe Busso έγραψε:Επίσης ανακάλυψα ότι κάτω από το κάθισμα του οδηγού, έχω μυστικό ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα.

Επίσης, μέσα στο manual γράφει για κάτι κωδικούς σέρβις.
Και να τσεκάρω τι είδους κωδικό έχει γραμμένο στο βιβλίο συντήρησης (έχει 2 κουτάκια ---> ένα με longlife, ένα με προγραμματισμένη συντήρηση)
Αν γράφει ένα συγκεκριμένο κωδικό, τότε το αμάξι μου είναι για LongLife συντήρηση, αν γράφει κάποιους άλλους κωδικούς, τότε είναι για προγραμματισμένη συντήρηση κάθε 15.000km ή 1 έτος (όποιο έρθει πρώτο).

Ανέτρεξα στο βιβλίο συντήρησης που μου έδωσαν και κανένα από τα 2 κουτάκια δεν είναι κλικαρισμένο και άρα δεν ξέρω για τι είδους συντήρηση είναι προβλεπέ να γίνει στο δικό μου. Θα τους ρωτήσω όταν πάω για τον 1ο δωρεάν έλεγχο στα 1000 διανυθέντα χλμ.
Πάντως μέσα γράφει, ότι το αμάξι έρχεται με ειδικά λάδια από το εργοστάσιο και ότι είναι καλό να μην αλλαχθούν γρήγορα.
Ο άνθρωπος που μου το παρέδωσε, μου είπε να κάνω 15.000χλμ με αυτά.
Ψάξε ψάξε και διάβαζε καλά το εγχειρίδιο, μπορεί να βρεις διάφορα κόλπα.
Νομίζω μπορείς να διαλέξεις ποια συντήρηση είναι πιο κατάλληλη για σένα. Για την Ελλάδα και την χρήση που σχεδόν αναγκαστικά προβλέπεται θα πρότεινα την προγραμματισμένη συντήρηση.
Παραδοσιακά αν έχει λάδια ρονταρίσματος το σωστό είναι να τα αλλάζεις γρήγορα, στα 2-2500χλμ να τα έχεις αλλάξει. Αυτό βέβαια μπορεί να έχει αλλάξει πια με την βελτίωση των λιπαντικών. Φυσικά αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις και το ότι το λέει το εγχειρίδιο δε σημαίνει τίποτα μια και αυτά αλλάζουν από μοντέλο σε μοντέλο ή χρονιά κλπ. Άλλωστε το εγχειρίδιο πιθανότατα αναμασά μερικές πληροφορίες που μπορεί να είναι αρχαίες και μην ισχύουν πια ή να αφορούν σε άλλα μοντέλα. Όπως πολύ συχνά μιλάνε για διαφορετικά λάδια ανάλογα με εποχές του χρόνου και θερμοκρασίες περιβάλλοντος....
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#463357
Giuseppe Busso έγραψε:@ΓΚ

Δεν πρέπει να είναι ο 2ης γενιάς ο δικός μου.
Μέσα στα λινκ που έβαλες, αναφέρει τον 2ης γενιάς με τους 118KW που είναι τα 160 άλογα.
Οπότε είναι ο παλιός 1.8.

Ο δικός μου είναι ο 3ης γενιάς και ας είναι με 250Nm ροπής. Λογικά θα υπάρχει όριο ροπής κιβωτίου εικάζω.

Toν ίδιο κινητήρα φοράει και το ΤΤ mk3.


Ναι, μαλλον πρεπει να εχεις δικιο...Στα παραπανω link -που δειχνουν να ειναι επισημα- ανεφερε τα gen3 με ροπη 320ΝΜ, αλλα σε ενα αλλο που βρηκα, μιλαει για gen3 ΚΑΙ με 250ΝΜ... :hmmm:

http://www.greencarcongress.com/2013/08 ... ea888.html

Για το οριο ροπης, υπαρχει σιγουρα στα DSG, αλλα πχ στο προηγουμενο fl Polo GTI 1.8/192ps η χειροκινητη εκδοση εβγαινε με 320ΝΜ και με το DSG στα 250ΝΜ...

Ο κωδικος σου παντως συμφωνα με ΕΤΚΑ ειναι CJSA ή CJSB (σελιδα 11)
http://vag-codes.info/files/engines/seat-engines.pdf
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#463389
Anonymous Founder έγραψε:Πολύ καλό αυτό, το κάνει αγνώριστο, είχα πάθει πλάκα με το πόσο ωραία δούλευε το Q2 στην MITO. :inlove:



Το μακρινό 2009 :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#463522
Focusman91 έγραψε:Να πετάξω και γω το άσχετο ότι βλέποντας τη φωτό που παρατηρούμε τον κλιματισμό κλπ, πιστεύω πως όντως κάτι πιο σπορ σε πενταλια το χρειάζεται.

< Note >


Εικόνα

Ε αφού τα χρειάζεται, να του τα κάνω δώρο αν είναι.



Του τα έκανα. :s_cool
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#463531 Να ξέρεις ότι για τον τεμπέλη πρέπει να ξηλώσουμε λίγο το πλαστικό που πιάνει από χαμηλά πόρτα έως και εκεί που είναι ο λεβιές για το άνοιγμα του καπώ. Κουμπωτό είναι βέβαια αλλά σε προετοιμάζω μην πάθεις κάνα καρδιακό. :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#463538
elteo έγραψε:Ωχ μυρίζομαι πολλά έξοδα στο μέλλον.... :shifty:

Χαλάλι του. Τα αξίζει. Είναι αμαξάρα. :s_cool

Στέφανε κανόνισε να κάνεις καμιά λακαμία. Δεν παίρνεις πρωτάθλημα :rtfm: