Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462082
Thomas_C200K έγραψε:
pik. έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:Busse στα έγραψα και στο fbθα το γράψω και εδώ για πάρτυ σου. Καλοτάξιδο, καλόστριφτο και πολλά καλά και χαρούμενα χιλιόμετρα να έχεις. :metalo:

Το είχα γράψει πρίν χρόνια όλοι σε Γερμανικό θα καταλήξετε κάποτε :iconcool:

εγω ειχα μονο γερμανικα και θα καταληξω σε ιταλικο... :iconcool: :s_rofl :s_tongue

Μια που θα πάς σε ιταλικό :twisted: και μια που θα γυρίσεις πίσω στο κλάμπ :iconcool: .
Γέρων Θωμάς ο Μερσεντίσιος :iconcool:


Σιγά μην παίρναμε γερμανικό αν είχαμε λεφτά για ιταλικό!!! :rtfm:


Καλοτάξιδο Μπούσσε!!!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462112 Σας χιλιοευχαριστώ όλους. Δεν κάνω παράθεση των μηνυμάτων για να μη βγάλουμε σεντόνι.

Η Ισπανίδα μου έχει πάρει το μυαλό, ενώ είναι σκάρτα ένα 24ωρο στα χέρια μου αυτή τη στιγμή που σας γράφω.
Το παρέλαβα με 10km στο κοντέρ και τώρα γράφει 140 αν θυμάμαι καλά.
Ψάχνω αφορμή να χωθώ στο μπάκετ του, το οποίο χαμηλώνει αρκετά, κάθεσαι χωστά και έρχεσαι σε επαφή με αυτήν την κάθετης σχεδίασης ταμπλό, με κλίση προς τον οδηγό ενώ στα χέρια σου έχεις μια πανέμορφη σε σχεδίαση flat bottom τιμονάρα, παχιά παχιά σαν να πιάνεις M-τιμόνι, με κόκκινες ραφές και FR λογότυπο.
Πραγματικά όλα τα παραπάνω δημιουργούν πολύ σπορτίφ προδιάθεση. Σφιχτό, φρέσκο, καινούριο κάθισμα με έντονο μπάκετ, με όλες τις ρυθμίσεις ακόμη και αυτήν την οσφυϊκής. Δεν έχει πτυσσόμενο "πάγκο" όπως το Ambition κάθισμα του Α3, αλλά ούτε που με απασχολεί.
Μπορεί να πάρει από τέρμα ξαπλωτή θέση, από όρθια αγωνιστική, από αλά SUV υπερυψωμένη και αλά BMW feeling χαμήλωμα. Για όλα του γούστα κυριολεκτικά.

Έχω ασχοληθεί λίγη ώρα να μάθω τα κουμπιά στο τιμόνι και τις λειτουργίες του, το infotainment 8 ιντσών, έχω κάνει σύνδεση με το κινητό, έχω συγχρονίσει επαφές, τραγούδια από Napster αλλά και mp3 player του κινητού μου. Πανεύκολο, γρήγορο, με πολύ καλή ανάλυση οθόνης, πολύ ευαίσθητο touch και απόκριση. Όμορφα γραφικά και εύχρηστό. Σβηστό έχει always on display με 4 επιλογές ρολογιών. Αν θες. Αν δεν θες, βγαίνει εντελώς.

Επικά είναι τα φώτα. Πρωτόγνωρη εμπειρία. Απόλαυση η βραδινή οδήγηση.
Ειδικά αν ανοίξεις και τα προβολάκια ομίχλης, έχεις δημιουργήσει ένα τερατώδες φάσμα ορατότητας. Στο δε σινιάλο, φεγγοβολείς καμιά 500αριά μέτρα και δεν κάνω πλάκα για την απόσταση, ενώ οι μπροστινοί σου πρέπει να νόμισαν ότι άστραψε ο ουρανός. Συγκλονιστικά.
Πέρα από την ομορφιά στα φανάρια.

Ηλιοροφή. Δεν την ήθελα για λόγους: ψηλώνει το κέντρο βάρους, βάρος, θερμότητα το καλοκαίρι, συντήρηση-λίπανση και τριγμούς.
Τώρα όμως την καραγουστάρω. Οδηγώ μόνιμα με ανοιχτό το σκιάδιο, βοηθά και ο καιρός βέβαια, ενώ ενίοτε βάζω είτε ανάκλιση, είτε την ανοίγω παρότι έχει ψυχράνει ο καιρός. Δίνει αέρα πολυτέλειας στο αμάξι.

Ζάντες/Ελαστικά. Υπέροχες. Πανέμορφο σχέδιο σε κλασσικό "ζαντί" χρώμα, όπως πρέπει να είναι πάντα οι ζάντες. Ούτε φαλτσέτες, σαν κάτι άθλιες του Golf GTi, ούτε 17χρωμες και δύσκολα επισκευάσιμες. Κλασσική ζάντα με σχήμα περίπου ιστού αράχνης με λίγο πλεξούδες στις ακτίνες και φαίνονται τόσο όσο οι δίσκοι. Ούτε κρυμμένοι, αλλά ούτε και OZ superleggera φάση.
Τα ελαστικά είναι τα Bridgestone Potenza S001. Κλασσική ξύλινη Μπριτζεστονοαίσθηση. Σαφώς και όταν θα έρθει η ώρα τους, θα αλλαχτούν με άλλης εταιρίας. Δεν θέλω να το κρίνω παραπάνω, δεν το έχω πιέσει το αμάξι, αλλά δείχνουν ότι θέλουν ζέσταμα. Επίσης δείχνουν ότι όταν καταφέρω να τα ζεστάνω, θα βεντουζάρουν. Αυτό δεν θα συμβεί ποτέ σε σαπουνέ άσφαλτο.
Πάντως τέτοια "άνεση" με χαμηλοπρόφιλα 18άρια, δεν την περίμενα. Το λες και μαγικό χαλί.

Κινητήρας. Έπιασα 160 στην κατηφόρα από Άγιο Στέφανο προς Πειραιά, με το Στέφαν στο δεξί μπάκετ και αυτό χωρίς να το καταλάβουμε. Το αμάξι σε αυτά τα χλμ/ώρα ροχαλίζει κυριολεκτικά. Πας ταξιδάρα με cruise control, με 140-160 και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.

Φρένα. Με το που έφυγα από την έκθεση κατάλαβα ότι συνεχίζεται η παράδοση μου στο να αγοράζω αμάξια με κορυφαία φρένα. Ναι, έχει ΆΓΚΥΡΕΣ.
Μη με ρωτάτε αν είναι ανθεκτικά ή άλλα τέτοια διάφορα που θα τα κρίνω εν καιρώ.

Τιμόνι/Γκάζι --->αίσθηση απόκριση.
Δεν είναι 147, όπως δεν είναι κανένα αμάξι. Έχω κάνει adapt τον εγκέφαλό μου σε αυτό και περνάω ζάχαρη.
Το καλό είναι ότι πετάς ένα Eco στο driver mode και έχει ένα ελαφρύ και εύκολο τιμόνι για χαλαρή οδήγηση ή οδήγηση στην πόλη.
Η απόκριση του δεξιού πεντάλ ακόμη και στο sport, είναι απόκριση αυτοκινήτου με τουρμπομοτέρ εν έτει 2017.

Αίσθηση ασφάλειας. Νιώθω ότι είμαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο. Όλα στιβαρά.

Ήχος και ποιότητα κύλισης. Ρίχνεις και ύπνο αν είσαι επιβάτης και ο οδηγός πάει χαλαρά. Δεδομένου της σπορ ανάρτησης η οποία φαίνεται από τα πρώτα μέτρα, αλλά και τα μεγάλα ζαντολάστιχα, το αμάξι το λες και μαγικό χαλί. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κουραστικό, αλλά δεν είναι και σαν το Tiguan.
Το βρίσκω ιδανικό για τα δικά μου γούστα. Δεν θα ήθελα κάτι άλλο. Έχει την χρυσή τομή.

Ηχοσύστημα. Καθαρός ήχος, μια χαρά έχει και το μπασάκι του, δεν μπουκώνει, πολύ καλό surrounding. Εξαιρετικό για βασικό.

Χρώμα-ομορφιά-σχέδιο. Έχω ξετρελαθεί με την επιλογή μου τόσο σαν αυτοκίνητο, όσο σαν χρώμα το οποίο μάλιστα έμαθα ότι είμαι το μοναδικό FR εν Ελλάδι σε Urban Silver. Ο ίδιος ο Βασιλάκης έχει το prefl μοντέλο στο παλιό καθαρό ασημί με ονομασία Estrella silver.
Το δικό μου, όπως και το χαρακτήρισε και ο . Κίκιζας, το λες και χαμαιLEON. Ασπρίζει στον ήλιο, τη νύχτα σκουραίνει και μαυρίζει, σε σκιά γίνεται γκρι ενώ ίσως δεις να βγαίνουν και τόνοι γαλάζιου. Έχω πορωθεί με το χρώμα.
Ο αγαπητός σύγγαυρος Μπάγιερν είπε για αεροτομές. Μπα, το αμάξι μου είναι κυρίλα. Καμία σχέση με καγκουρολεόν. Δεν θέλει τίποτα. Είναι όπως το θέλω από το εργοστάσιο. Είναι κουκλί.

Χώροι-μικροαντικείμενα-άνεση. Ναι σε όλα. 4 άτομα με τις αποσκευές τους θα νιώσουν άνετα και οικεία. Κάνει και για οικογένεια, παρότι γράφτηκε στα σχόλια κάτι τέτοιο όμως, δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου. Εξάλλου, αν είχα τέτοια σχέδια, δεν θα αγόραζα αμάξι.
Αυτό είναι το παιχνίδι και η γκόμενα του Busso. Τέλος.

Stop-Start. Άψογη λειτουργία. Μάλλον το καλύτερο που έχω συναντήσει και είπα ότι δεν θα το απενεργοποιήσω. Σωστά ρυθμισμένο, ήσυχο.


Αυτά σε πρώτη φάση, τώρα που βρήκα λίγο ευκαιρία να κάτσω να γράψω. Ό,τι μου ήρθε στο μυαλό σαν εντύπωση.
Όλο και θα ξεχνάω βέβαια για αυτό και θέλω να ρωτήσετε ο,τιδήποτε σας κατέβει.
Το αμάξι το φοβάμαι εννοείται, θέλω να το απολαύσω σιγά σιγά, όπως όταν ξεκολλάς το screen protector σιγά σιγά σε νέα συσκευή κινητού...
Αργά, απολαυστικά, ηδονικά. Απολαμβάνω αυτόν το νέο κόσμο που αγόρασα και θέλω να γίνει αργά αργά.
Ήταν κάτι που ήθελα πολύ. Να ξαναβρώ και πάλι το χαμένο μου χόμπι, την ενασχόληση με το αυτοκίνητο...

ΥΓ: Ευχαριστώ . Κίκιζα και Στέφαν που μας ασήμωσαν. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462116 Πούλα το υπερυψωμένο σαπάκι και πάρε κάνα σοβαρό αυτοκίνητο :rtfm:

δηλαδή ένα Leon Cupra σε urban silver με DSG :whistlink: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462124
dimik έγραψε:Κιμπάρικα γερμανικά πράματα :thumbsup:


Ακριβώς. :iconcool:
Στο αμάξι μέσα δε, η μυρωδιά καινουργίλας είναι σαν να αγόρασες Joop! πουλόβερ από το KDW του Βερολίνου, αλλά με τιμές Lidl.
Και η μυρωδιά γερμανική μανταμέρκελ να πούμε.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#462128 Σε κερνάω τσαγάκι με το ταπεR, αν εξαιρέσεις ότι είμαι κουλομαρία? :shifty:




άντε καλοστρ... καλοστ... :hmmm: καλές στροφοβόλτες!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462136
g8777 έγραψε:Yolo Δια. :rtfm:


Μέσα! Τα λεφτά θα τα βάλεις εσύ ή θα πρέπει να απαλλοτριώσουμε καμιά τράπεζα; :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#462181 Κλασσικη περιγραφή καψούρας πρώτων ημερών, ´μακαρι να σου κρατήσει για χρόνια αυτη η αίσθηση :-)