Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#461963 Θα σου ελεγα να παρεις το XC60 και να δωσεις το EVO! Οποτε θες να οδηγησεις κατι γρηγορο, νοικιασε το! Ουτως η αλλως δεν νομιζω να το κανεις πανω απο 6-7 φορες τον χρονο, αλλιως δεν θα εμπαινε διλημμα ενος μονο αυτοκινητου.
Κερδιζεις ετσι και λεφτα στη ακρη, και θα μπορεις να νοικιαζεις καθε φορα διαφορετικο!

Στην αναγκη αν θες κατι για εσενα αγοραζεις ενα mx-5, mr2 ετσι για παιχνιδι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#461964 Αυτό, αλλά μάλλον ξεφεύγει πολύ.
Από τα τρία που αναφέρθηκαν, με μόνο κριτήριο την εμφάνιση (ή τουλάχιστον, ποιο από τα τρία γυρνάω να ξανακοιτάξω), θα έλεγα την Jag :lipsealed:
Η Macan δε με τρελαίνει. Μου φέρνει μάλιστα περισσότερο σε rebadged Q3 παρά σε Q5 :ninja:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#461986 Ότι και αν πάρεις πούλα το Evo. Απ ' ότι κατάλαβα είσαι άνθρωπος του ενός αυτοκινήτου για όλα και στο τέλος απλά θα το βλέπεις στο γκαραζ και θα στεναχωριέσαι. Η Jaguar παίρνει λίγο φθηνότερη διαμόρφωση; Αν ναι τότε αυτή θα ήταν η επιλογή μου αλλιώς volvo. Τα 100Κ για τη δίλιτρη macan δεν χωνεύονται με τίποτα. Καλή αγορά :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#462002 Καλά σίγουρα τα suv άλλωστε νομίζω είναι ο ορισμός του συμβιβασμού κάνουν λίγο απ΄όλα.
Ένα τέτοιο σε βενζίνη : https://www.car.gr/11473317-jaguar-f-pa ... hp-r-sport
Είναι και σνίτσελ!!
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#462010 I would go with the Jag.
Νομίζω με τα κατάλληλα λάστιχα δεν θα απογοητέυσει και σε μέτριες καταστάσεις εκτός δρόμου και ας μην έχει την αερανάρτηση. Tι διάολο το πάτωμα μοιράζεται πόσα κομμάτια με το Velar....
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#462020 Δύσκολη απόφαση επειδή υπάρχουν παντού συμβιβασμοί.
Αυτό πάντως που θα αποφασίσεις, θα είναι σίγουρα το καλύτερο για σένα, αφού ξέρεις τι θες και την ψάχνεις (έψαξες) από παντού.
Καλή επιλογή!

Να πω κι την παπαριά μου, "jag δεν θα έπαιρνα" :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#462023 Αγαπητέ Nass,
με το χέρι στην καρδιά Macan. Έχει λυμμένο σε προβλήματα ότι θα μπορούσε να είχε βγεί, σπόρ είναι, τα κάνει όλα και συμφέρει και είναι και αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#462068 Εγώ θα πρότεινα τη λύση 3 (τη βολβάρα + την εβούμπα).

Προσωπικά η Πόρσε μου φαίνεται αναίτια ακριβή και το ίδιο θα συμβαίνει πιθανότατα στη συντήρηση και στα ανταλλακτικά... :hmmm:

Όπου κι αν καταλήξεις βέβαια, είναι όλα εξαιρετικά αμάξια!


Με το καλό! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#462074 Το τελικό κόστος της Macan νομίζω είναι - Evo που κανένα 25-30ρι θα πιάσει.
Αν αφαίρεσεις και το κόστος συντήρησης βγαίνει αρκετά φτηνότερα.


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#462077 Σε μια πιθανή μεταπώληση ποιό θα χάσει περισσότερα ? Η Macan, το Volvo, η Jaguar ή όποιο άλλο παρόμοιο αυτοκίνητο ? Τα αυτοκίνητα αυτά πουλιούνται και στο εξωτερικό και σαν μεταχειρισμένα είναι προτιμότερα από τα ντόπια Ευρωπαϊκά λόγω των καιρικών συνθηκών μας που δεν ταλαιπωρεί τα πλαίσια τους, πάντα μιλάω για αυτοκίνητα που είναι περιποιημένα και όχι χρέπια, αν και αυτής της κλάσης τα αυτοκίνητα έχουν σχετικά λίγα χλμ και έχουν και την προσοχή του ιδιοκτήτη τους.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#462107 Ωραίοι προβληματισμοί! Διαβάζντας τα σχόλια όλων των προηγούμενων, παρατηρώ ότι όλοι έχουν δίκιο διότι όλοι λένε πολύ λογικά πράγματα. Και αφού με βάση τη λογική, και οι 3 επιλογές είναι σωστές, τότε θα σου έλεγα να πάρεις αυτό που "σου μιλάει πιο πολύ"!
Μια παρατήρηση μόνο από εμένα: Διακρίνω μια "παλαιότητα" στο σχέδιο της Macan. Δεν ξέρω πόσο καιρο έχεις σκοπό να το κρατήσεις, αλά θεωρώ ότι σε 5-10 χρόνια θα φαίνεται άσχημα παλιό (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον). Όσο άσχημη μου φαίνεται σήμερα η πρώτη Cayenne.
Άβαταρ μέλους
By nass
#462111
Thomas_C200K έγραψε:Mercedes-Benz GLC 400 4MATIC


:hmmm:

Stefan147 έγραψε:Και τους 3 φιναλίστ τους βρίσκω άσχημους. Ειδικά το F-Pace θεωρώ δε βλέπεται. Οπότε rebadged Q5 για να κάνεις και το κομμάτι σου με Πορsh. :shifty:


Εσύ μόνο αν έπαιρνα Stelvio θα συμφωνούσες μου φαίνεται :lol:
Τώρα για το rebadged τι να σου πω, είτε diesel είτε βενζίνη, είτε Q5 είτε Macan, όλα ίσιωμα :s_biggrin

HighFidelity έγραψε:Όπως τα γράφεις, ουσιαστικά πας για την Macan πάντως... :iconcool:


Γιατί το λες αυτό ? Jaguar είναι στο (1) :hmmm:

HighFidelity έγραψε:δεν ξέρω αν είναι τόσο καλύτερη που να αξίζει τα 100Κ. :help:


Κοίτα, σε αυτό, που το είχες πει και από την αρχή, έχεις δίκιο: ΔΕΝ είναι 42% καλύτερη η Macan και άρα ΔΕΝ είναι ορθολογική επιλογή. Ωστόσο ούτε είναι απαραίτητο να είναι :) ούτε μπορούν να αποτιμηθούν όλα, πχ. το να έχω ένα Evo να κάθεται επί της ουσίας είναι ένα πρόβλημα, που δεν αποτιμάται μόνο χρηματικά (φόροι κτλ.) αλλά και συναισθηματικά.

HighFidelity έγραψε:Ή, πάρε το Volvo , το οποίο μάλλον θα το χαρούν περισσότερο και τα παιδιά λόγω του εξοπλισμού του και πούλησε το Evo (αυτό πίστεψέ με το λέω με... πόνο! :lipsealed: :( ).


Καλά βασικά τα παιδιά την πανοραμική γουστάρουν και αν πάω σε Macan μπορώ να τη βάλω (€2.6Κ αν θυμάμαι καλά) αλλά έχει το πρόβλημα ότι μειώνει το εσωτερικό ύψος. Πρέπει να βρω μία να δω αν χωράω.
Πέραν αυτού, τα παιδιά δεν πολυενδιαφέρονται πχ. το τάμπλετ στο ταμπλό πλάκα έχει αλλά αφού δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και είναι μόνο για το μπαμπά, τους είναι αδιάφορο :)

HighFidelity έγραψε:Κατόπιν, πούλα και την V-strom. :ninja:
Πάρε γι' αρχή ένα άλλο μηχανάκι, θα σου κοστίσει κάνα 10Κ (το πολύ) και θα πάρεις κάτι πολύ καλό. Με 15Κ και τα λεφτά της V-strom παίρνεις και Multistrada ή κάποιο GS αν σου αρέσουν ή ένα ΚΤΜ ή ... καταλαβαίνεις! :lol:


Φαγώθηκες με τη V-Strom :x :lol: αλλά είσαι άδικος, είναι ένα εξαιρετικό all-around μηχανάκι, τα κάνει όλα καλά έως πολύ καλά (μόνο μέτρια φρένα έχει). Ναι δεν είναι και τόσο exciting αλλά ούτε το Volvo είναι, όμως μου το προτείνεις :hmmm:

Πάντως για μένα η μηχανή ΔΕΝ είναι υποκατάστατο ενός petrolhead αυτοκινήτου. Για μένα η μηχανή είναι καθημερινό commuting (όταν είμαι Ελλάδα κάνω 50 χλμ. ημερησίως) και κοντινές βόλτες το καλοκαίρι (πχ. για μπάνιο) συν 3-4 ταξιδάκια > 100 χλμ. το χρόνο, ας πούμε ότι κάνω 1500 χλμ. το χρόνο εκτός συνηθισμένων αστικών διαδρομών (αλήθεια εσύ πόσα κάνεις ?). Αρα είναι σημαντική για μένα ιδίως λόγω του καθημερινού της χαρακτήρα.
Ομως ΔΕΝ μπορώ να πάω εξίσου γρήγορα με τη μηχανή (και κακά τα ψέμματα, όποιος πει ότι θα πάει Λουτρό Ελένης-Πόρτο Χέλι ταχύτερα με μια καλή μηχανή παρά με ένα Evo μάλλον λέγεται Συνιώρης, και δεν λέγομαι Συνιώρης :( και έχω και παιδιά...) ούτε τόσο μακριά με τη μηχανή (πχ. πριν 1.5 μήνα ήμουν στον Ολυμπο... μέσω Μπράλλου και Καρπενησίου :s_omg ) Συνεπώς δεν είναι παραπληρωματικά (sic) αλλά συμπληρωματικά...
Having said that, τη V-Strom την έχω 10 χρόνια και την έχω βαρεθεί οπότε μόλις γύρισα από TD Ducati Multi 950, αυτό όμως είναι άλλη ιστορία :shifty:

HighFidelity έγραψε:Αν δεν είσαι ικανοποιημένος, τότε πάρε και ένα αμάξι παιχνίδι, το οποίο δεν θα έχει τα κόστη του Evo. Υπάρχουν κάμποσα εκεί έξω, πχ ένα ΜΧ5:


Εδώ διαφωνούμε 100%. Πρώτον δεν είναι το κόστος (@funkyreverend don't be a grammar nazi :rtfm: ) του Evo το πρόβλημα αλλά το να κάθεται. Δεύτερον το ΜΧ-5 είναι για μένα τρελλό downgrade, από ένα "WRC replica" σε ένα συγκριτικά κουβαδάκι, όπου δεν χωράω καν, για να κάνω τι, παντιλίκια ? Δεν θέλω να το υποτιμήσω, γιατί είναι ένα άριστο αυτοκίνητο για άλλες χρήσεις και άλλες ηλικίες, όμως φιλοσοφία μου είναι να αναβαθμίζομαι και να διαφοροποιούμαι από τα τρέχοντα όπου μπορώ και το ΜΧ-5 δεν είναι ακριβώς η ιδέα μου για αναβάθμιση (το ίδιο θα έλεγα και με αντίστοιχες επιλογές πχ. κανά σαξόραλλο ή κάτι που θα ήταν μόνο για μία συγκεκριμένη δουλειά πχ. καμιά Elise = πίστα).

HighFidelity έγραψε:Σκέψου να κάνεις την ίδια στροφοδιαδρομή ΚΑΙ με τα δύο αυτοκίνητα, αλλά όχι μόνος, αλλά με τα παιδιά σου μέσα: θα πας πολύ διαφορετικά με την Macan;


Ναι. Τα παιδιά είναι σε μια ηλικία πια που δεν λένε όχι σε γρήγορες βόλτες και γουστάρουν στο Evo όταν πάμε κανά στροφιλίκι (σε ρυθμούς 5/10 εννοείται αλλά και πάλι μια χαρά).

HighFidelity έγραψε:Με την καμία λοιπόν δεν βγαίνει η Macan με ορθολογικά κριτήρια. Αλλά μπορεί να βγαίνει με συναισθηματικά, καθότι μια ζωή την έχουμε και YOLO.
:eat:


Σαφώς και συμφωνούμε σε αυτό.

Νίκος Παππάς έγραψε:Οποτε θες να οδηγησεις κατι γρηγορο, νοικιασε το! Ουτως η αλλως δεν νομιζω να το κανεις πανω απο 6-7 φορες τον χρονο, αλλιως δεν θα εμπαινε διλημμα ενος μονο αυτοκινητου.


Δε νομίζω ότι αυτή είναι μια ρεαλιστική εναλλακτική. Κάθε φορά που θέλω να πάω μια γρήγορη βόλτα να ψάχνω καμιά 911 νοικιάρικη, που έχουν βιάσει άλλοι κανίβαλοι σαν εμένα και θα την εμπιστευτώ να ξυρίζω τα παραπέτα στον παλιό Μπράλλο :s_no ? Ασε που όλα τα ΣΚ θα είναι κλεισμένα για γάμους :rtfm: :lol: Γενικά ό,τι δεν είναι δικό σου είναι σημαντικά αποθαρρυντικό λόγω απαιτούμενων διαδικασιών, θα το κάνω 2-3 φορές, μετά θα βαρεθώ και θα μείνω με το Volvo.

dstou έγραψε:Ότι και να πάρει συμβιβασμός είναι.


cmarin έγραψε:Δύσκολη απόφαση επειδή υπάρχουν παντού συμβιβασμοί.


Γιαυτό και θεώρησα ενδιαφέρον να το φέρω εδώ να το συζητήσουμε, έχουν πλάκα οι διαφορετικές προσεγγίσεις.
Το βλέπω πάντως σαν κλασσικό πρόβλημα μηχανικού: συμβιβασμοί και μεγιστοποίηση του λόγου τιμή/απόδοση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#462114 Θέλω sophisticated excel με πόντους, κατηγορίες, βαρύτητες κλπ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#462121
nass έγραψε:
Εσύ μόνο αν έπαιρνα Stelvio θα συμφωνούσες μου φαίνεται :lol:
Τώρα για το rebadged τι να σου πω, είτε diesel είτε βενζίνη, είτε Q5 είτε Macan, όλα ίσιωμα :s_biggrin


Μάλλον φταίει που συμβιώνω 8.5 χρόνια με αμάξι της κατηγορίας, το πλέον ολοκληρωμένο για πολλούς :shifty: , και δεν μου προκαλεί κανένα ενθουσιασμό η όλη φάση. Stelvio ναι θα ήμουν ευχαριστημένος γιατί προσφέρει πράγματι κάτι ξεχωριστό αλλά και πάλι θεωρώ ότι το αμάξι θα είναι πολύ βελτιωμένο σε μία 2ετια που θα έχουν γίνει προσθήκες εξοπλισμού και μικροβελτιώσεις.