Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By iceman
#461785
axel12p έγραψε:Μου αρέσει που αν εισπράτει τα διόδια ο ιδιώτης, μιλάμε για "υπερκέρδη", "υπερτιμολογήσεις", κλπ.

Ενώ αν ανήκουν στο υπέροχο Ελληνικό Δημόσιο, που είχε μπει βυσματικά στο Ταμείο Εθνικών Οδών και η κουτσή Μαρία, πληρώνουμε "φτηνά" διόδια και την συντήρηση των Ε.Ο. (που όλως τυχαίως πάλι ιδιώτης θα την κάνει), την πληρώνουμε μέσω του προυπολογισμού, τότε προφανώς είναι όλα καλά. :thumbsup:

Λεφτά από την τσέπη να μην βγάζουμε για τα διόδια, αν μετά μας τα πάρουν διπλά από τους φόρους δεν μας πειράζει!

Μετά δεν είναι να απορείς πως έχει γίνει ο Τσίπρας (και όχι μόνο) πρωθυπουργός! :lol:


Ακριβώς αυτό ! Όλοι οι λαϊκιστές και ψεύτες σε θέσεις εξουσίας γιατί ο κοσμάκης αρέσκεται στο παραμύθι και γιατί ο καθένας κοιτάει την πάρτη του.
Αντί να προσπαθούμε να εξορθολογήσουμε τιμές, να πετύχουμε μειώσεις ή εκπτωτικά πακέτα για τους συχνούς, να κόψουμε τον κολο σε κάθε αλήτη φορτηγατζή που πάει από παράδρομο και δημιουργεί κίνδυνο και καταπονεί το δίκτυο, φωνάζουμε για καταργήσεις και μη εισαγωγή διοδίων.
Η μαλακια στο μεγαλείο της.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#461794 Γρηγορη, πολλα απο αυτα που ειπες ειναι σωστα, ομως ξερεις π.χ. ποσα χρονια εκανε η περιφημη ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ, απο τα υπεροχα γραφεια της στην Αλεξανδρας (κτηριο μοντερνο και οικολογικο) μελετης του γνωστου οικολογου Αρχιτεκτωνα, (δεν γνωριζω αν ηταν δικα της), νομιζω οχι παντως, να ολοκληρωσει τον ΠΑΘΕ??? πανω απο 30 χρονια.... χωρις να εχει κανονες μελετης ιδιους για ολο το μηκος, και με ενα συμβουλο μονο για ποιοτικο ελεγχο... αποτελεσμα τα γνωστα θεματα εξω απο την Λαρισσα, ραβε ξηλωνε κ.λ.π. Για τα διοδια δεν το συζητω καν, που εκλεβαν απο ολες τις μεριες, και αληθεια μηπως εδωσαν ποτε λογαριασμο π.χ. το ΤΕΟ?? για το που πηγαιναν τα λεφτα??. Το σιγουρο ειναι οτι δεν εκαναν συντηρηση παντως. Ελπιζω σε αυτο να συμφωνουμε ολοι εδω μεσα... Με λιγα λογια το δημοσιο κανε αθλια διαχειριση των χρηματων και του προυπολογισμου για την κατασκευη αλλα και για την συντηρηση.... Εαν κλεβουν - υπερτιμολογουν τωρα οι εχοντες την ευθυνη ας ψαξουν να βρουν παραθυρα στις συμβασεις να τις αλλαξουν, προσωπικα και μονο το γεγονος οτι στους αυτοκινητοδρομους πλεον εχουμε ελαχιστα αναλογικα δυστυχηματα, ειναι ενα μεγαλο κερδος για το κρατος. Ας αστυνομευσουν και τις πολεις ωστε να μειωθουν και εκει...
@ junior gt, για την ποιοτητα κατασκευης και συντηρησης ο παραχωρησιουχος εχει τα γενεια και τα κτενια, πιστευω οτι καπου στην συμβαση με το κρατος θα λεει για τις απαιτησεις ποιοτητας αρα ας παει το κρατος να το ψαξει. Το συγκεκριμενο θεμα με τα μεταβατικα ο εργολαβος κυτταει να το κανει φτηνα, μετα το πληρωνει, διοτι με ταισμα δεν γινεται δουλεια...!!! πιστευω οτι ταιζει... μεχρι να σταματησει να καθεται και μετα θα ξηλωσει το μισο μετρο ταπητα!!!! π.χ. και θα το ξαναφτιαξει απο την αρχη εκει τοπικα....
Άβαταρ μέλους
By taurus
#461795 Μισό λεπτό. Ωραία όλα αυτά. Αλλά από πού και ως που να κόψεις τον κώλο από τον φορτηγατζή που χρησιμοποιεί όποιον δρόμο θέλει για να κάνει τη δουλειά του, εφόσον δεν έχει την αντίστοιχη σήμανση απαγόρευσης κυκλοφορίας βαρεών οχημάτων;
Αλήθεια, έλεγξε κανείς την συνταγματικότητα του διατάγματος της μη χρήσης των παράδρομων από τα φορτηγά, το οποίο αντιτίθεται στο δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#461904
taurus έγραψε:Μισό λεπτό. Ωραία όλα αυτά. Αλλά από πού και ως που να κόψεις τον κώλο από τον φορτηγατζή που χρησιμοποιεί όποιον δρόμο θέλει για να κάνει τη δουλειά του, εφόσον δεν έχει την αντίστοιχη σήμανση απαγόρευσης κυκλοφορίας βαρεών οχημάτων;
Αλήθεια, έλεγξε κανείς την συνταγματικότητα του διατάγματος της μη χρήσης των παράδρομων από τα φορτηγά, το οποίο αντιτίθεται στο δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης;
Δεν τίθεται θέμα ελεύθερης μετακίνησης. Είναι πολύ πιο απλό, όπως υπάρχουν όρια ταχύτητας, οδοί ήπιας κυκλοφορίας, όρια ύψους κάτω από τις γέφυρες υπάρχουν και όρια βάρους. Συνήθως στις γέφυρες αλλά μπορούν να μπουν και όπου αλλού πρέπει (κατόπιν σωστής αιτιολόγησης σχετικής με την κατασκευή και αντοχή του δρόμου και όχι επειδή βολεύει τον κάθε τοπικό άρχοντα).
Άβαταρ μέλους
By iceman
#461929 Μα αφού το Σύνταγμα το ένα και το Σύνταγμα το άλλο! Είναι ωραίος να θυμόμαστε το Σύνταγμα μόνο για τα δικαιώματα μας και όχι για τις υποχρεώσεις μας.
Τελωσπαντων αιτιολογίες μπορούν να υπάρξουν δεκάδες και επιστημονικά τεκμηριωμένες. Ας κάνουν 800 πρόσφυγες. Θα καταδειχθεί ότι λεφτά για δικηγόρους έχουν αλλά όχι για να πηγαίνουν από το σωστό δρόμο.
Είναι τεράστιο έγκλημα αυτό με τα TIR στο επαρχιακό δίκτυο και μάλλον μοναδικό στην Ευρώπη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#461933 Αλήθεια, να ρωτήσω τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ γιατί τα πληρώνουμε, αν όχι για να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους και για την κατασκευή και συντήρηση αυτών;;; :hmmm: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#461943
markvag έγραψε:Αλήθεια, να ρωτήσω τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ γιατί τα πληρώνουμε, αν όχι για να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους και για την κατασκευή και συντήρηση αυτών;;; :hmmm: :innocent:


Οι δρομοι δεν εχουν ολοι τις ιδιες προδιαγραφες... π.χ. η Εγνατια εχει 24 ποντους παχος ασφαλτικο, αυτο εχει αποφασισισθει επειδη εχουν προβλεψει το ειδος και το μεγεθος των οχηματων....και τον φορτο της κυκλοφοριας και πολλους αλλους παραγοντες (αντικειμενο μελετης της Οδοποιιας...) Στους παραδρομους (εχουν προβλευθει, για να πηγαινουν στις παροδιες ιδικτησειες οι καλλιεργητες των εκτασεων με τα τρακτερ τους) εχει μαξιμουμ 15 ποντους ασφαλτο και ακομα μικροτερο παχος υποβασης (στη πιατσα το λενε 3Α!!!) απο οτι ο αυτοκινητοδρομος.
Δεν μιλαω βεβαια για τους εθνικους δρομους που υπηρχαν και εξυπηρετουσαν την κυκλοφορια μεταξυ πολεων και χωριων πριν τους αυτοκινητοδρομους. Αυτοι οι δρομοι ειναι αρκετα ικανοι αλλα κακοφτιαγμενοι και στην ασφαλτο και στην σημανση=επικινδυνοι.
Καταλαβαινει καποιος λοιπον οτι δεν ειναι για να κυκλοφορουν ρυμουλκες μετα ρυμουλκουμενων κ.λ.π. ακομα και οι καμπυλες τους δεν ειναι για τετοια μηκη οχηματων.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#461950
markvag έγραψε:Αλήθεια, να ρωτήσω τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ γιατί τα πληρώνουμε, αν όχι για να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους και για την κατασκευή και συντήρηση αυτών;;; :hmmm: :innocent:
Σε αυτη την ερωτηση θα απαντησω με ερωτηση. Εγω γιατι πληρώνω και βινιετα και τελη κυλοφοριας;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By GTS
#461973 Η βιενετα ειναι για τους ξενους. Βιενετα θα επρεπε να μπει και στην Ελλαδα για να πιασει τα ξενα φορτηγα στους δρομους μας.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#461976 Ποιος είπε πως η βινιετα ειναι για τους ξένους;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By drdino
#461980 Ο gts το είπε ένα ποστ πιο πάνω από το δικό σου, ξένε.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#461983 Α, τοτε είναι fact. Θα το χρησιμοποιησω ως επιχείρημα αν με σταματήσει η τροχαία στην Εθνική το 2018. Μεχρι σημερα ηξερα πως χρειαζεται για να χρησιμοποιώ δρομους με διόδια στην Ελβετία δλδ ολο το Εθνικό δίκτυο.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By markvag
#462069
mirage έγραψε:
markvag έγραψε:Αλήθεια, να ρωτήσω τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ γιατί τα πληρώνουμε, αν όχι για να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους και για την κατασκευή και συντήρηση αυτών;;; :hmmm: :innocent:
Σε αυτη την ερωτηση θα απαντησω με ερωτηση. Εγω γιατι πληρώνω και βινιετα και τελη κυλοφοριας;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Το κόστος της βινιέτας ως % του εισοδήματος του μέσου Ελβετού είναι αντίστοιχο με το κόστος των διοδίων ως % του εισοδήματος του μέσου Έλληνα; :hmmm:

Βέβαια, για την απάντηση στο ερώτημά σου, θα πρέπει να απευθυνθείς στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση φαντάζομαι, δηλώνω αναρμόδιος! :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#462165
markvag έγραψε:Αλήθεια, να ρωτήσω τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ γιατί τα πληρώνουμε, αν όχι για να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους και για την κατασκευή και συντήρηση αυτών;;; :hmmm: :innocent:

Το ερώτημα είναι αρκούν τα λεφτά από τα τέλη κυκλοφορίας για να καλύψει τα έξοδα κατασκευής (!) και συντήρησης των δρόμων; Ή για να αντιστρέψουμε το ερώτημα, πόσο θα έπρεπε να κοστίζουν τα τέλη κυκλοφορίας για να καλύψουν σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες κατασκευής και συντήρησης των δρόμων; Ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο πληρώνει τέλη 100€, αρκούν αυτά τα λεφτά για κατασκευή και συντήρηση δρόμων;

Και κάτι ακόμη. Γιατί να πληρώνεις εσύ εξ ολοκλήρου το κόστος αυτό και να μην πληρώνει τίποτα (από την στιγμή που δεν θα υπάρχουν διόδια) οι άπειρες νταλίκες με Βουλγάρικες και Τούρκικες πινακίδες που χρησιμοποιούν του δρόμους; Ή τα καραβάνια τουριστών που διασχίζουν το καλοκαίρι την Εγνατία Οδό για να πάνε είτε Χαλκιδική είτε να καταλήξουν στην Τουρκία;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#462170 Εγώ πιστεύω ότι το ιδανικό είναι κάπου στη μέση. Δηλαδή τα τελη της Εγνατίας όπως είναι αυτή τη στιγμή τα θεωρώ ιδανικά. Πληρώνεις από Ιωάννινα μέχρι Θεσσαλονίκη 6€ έχοντας τούνελ, γέφυρες και έχοντας κερδίσει ώρες σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση. Το να πληρώνεις όμως 4€ από Γιάννενα μέχρι Άρτα για να κερδίσεις 10' είναι απλά εξωφρενικό.

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk