Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#462021 ε το παιδί δεν είναι καλά, ας το φαρμακώσουν για να μην σκοτώσει ποτέ κανέναν ή σκοτωθεί αν πάει να το παίξει μάγκας εκεί που δεν πρέπει

βέβαια δεν είναι απίθανο να το στείλουν και στρατό και να κρατήσει όπλο
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#462022 Διαβάζω το παρακάτω κείμενο και δεν μπορώ να καταλάβω αν ο συντάκτης τα εννοεί ή τρολάρει! :lol:

Παρέμβαση του esos: Τι σημαίνει το υποχρεωτικό 30ωρο των εκπαιδευτικών στο σχολείο;

Οι μηχανικοί και αρχιτέκτονες του ΟΣΚ κατασκεύαζαν τα σχολικά κτήρια με τρόπο ώστε να μην μπορεί κανείς να παραμείνει σ’ αυτά για πολλές ώρες και αυτό προφανώς οφειλόταν σε οδηγίες ανωτέρων.

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου γνωρίζει πολύ καλά ότι σύμφωνα με την UNESCO κάθε ώρα διδασκαλίας αντιστοιχεί σε τέσσερις (4) ώρες γραφείου.

Παρ’ όλα αυτά χωρίς να λάβει υπόψη του άλλους παράγοντες, προχώρησε στην αποδοχή της υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία για 30 ώρες τη βδομάδα, πρώτο βήμα για την περεταίρω αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Στην Ελλάδα, ποτέ δεν εφαρμόστηκε ένας τέτοιος νόμος, ακόμη και αν ήταν ψηφισμένος, διότι η ένοχη συνείδηση των κυβερνήσεων, λόγω της υποχρηματοδότησης της παιδείας, δεν τους επέτρεπε να ασκήσουν αυταρχικό έλεγχο πάνω στους εκπαιδευτικούς.

Ας δούμε λοιπόν τι συμβαίνει στην Ελλάδα και γιατί δεν πρέπει να εφαρμοστεί το 30ωρο.

1. Ο ν. 1566/85 για το συγκριμένο ζήτημα αναφέρει ότι ο κάθε εκπαιδευτικός «... παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα ...»

2. ΌΛΑ τα σχολικά κτήρια είναι εχθρικά προς τους εκπαιδευτικούς (όχι ότι είναι φιλικά προς τους μαθητές, ασφαλώς).

3. Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για τον εκπαιδευτικό να έχει ένα γραφείο, ένα κάθισμα, πρόσβαση σε υπολογιστή συνδεδεμένο με το ιντερνετ, με έναν εκτυπωτή, με φωτοτυπικό.

4. Δεν υπάρχει επαρκής χώρος για να απομονωθεί και να εργαστεί, διότι η εργασία του απαιτεί ησυχία, συγκέντρωση, αλλά επίσης βιβλιοθήκη, δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο, συνεργασία με συναδέλφους κτλ.

5. Επίσης, για να παραμείνει όλες αυτές τις ώρες στο σχολείο, θα πρέπει να υπάρχει ένας χώρος εστίασης και ένας χώρος για εργασία σε μικρές ομάδες εκπαιδευτικών.

6. Οι μηχανικοί και αρχιτέκτονες του ΟΣΚ κατασκεύαζαν τα σχολικά κτήρια με τρόπο ώστε να μην μπορεί κανείς να παραμείνει σ’ αυτά για πολλές ώρες και αυτό προφανώς οφειλόταν σε οδηγίες ανωτέρων.

Τι επιδιώκει το υπ. Παιδείας

Τι επιδιώκει όμως το υπουργείο υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να παραμένουν 30 ώρες στο σχολείο;

Α. Μήπως να καλύπτουν τις ώρες των απουσιαζόντων;

Β. Μήπως, να κάνουν εργασίες που καμιά σχέση δεν έχουν με τη διδασκαλία;

Γ. Μήπως για να ικανοποιήσει μια μικρή μερίδα γονέων που θεωρούν (εντελώς άδικα) ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρίσκονται διαρκώς στο σχολείο, όποτε αυτοί επιθυμούν να το επισκεφτούν;

Δ. Μήπως θέλει να δώσει την ευκαιρία σε αυταρχικούς διευθυντές να υποχρεώνουν τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώνουν τα κενά, πράγμα ασύμβατο με την εργασία τους; Διότι η εργασία των εκπαιδευτικών είναι η διδασκαλία και όχι η παιδοφύλαξη.

Σε κάποιες χώρες οι διευθύνσεις ή τα γραφεία εκπαίδευσης απασχολούν έναν μικρό αριθμό εκπαιδευτικών για να καλύπτουν τα κενά όσων εκπαιδευτικών απουσιάζουν.

Σε μια βορειοευρωπαϊκή χώρα, το σχολείο προσλαμβάνει ενηλίκους χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο, προκειμένου να επιτηρούν τους μαθητές στη διάρκεια μιας κενής ώρας, λόγω απουσίας του διδάσκοντος.

Εδώ οι κυβερνήσεις ποτέ δεν έλαβαν μέτρα για την μείωση της έντασης που δημιουργείται στο σχολείο από μια ή περισσότερες απουσίες εκπαιδευτικών.

Οι ασθένειες εκπαιδευτικών ποτέ δε θα σταματήσουν και αν συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση χιλιάδες ώρες θα χάνονται καθημερινά στα σχολεία της χώρας.

Η κυβέρνηση ας αναλάβει αυτή το κόστος της απαράδεκτης κατάστασης όχι όμως φορτώνοντας ακόμη περισσότερα βάρη στις πλάτες των εκπαιδευτικών, έχοντας ταυτόχρονα αδειάσει τις τσέπες τους

https://www.esos.gr/arthra/54423/paremvasi-toy-esos-ti-simainei-ypohreotiko-30oro-ton-ekpaideytikon-sto-sholeio
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#462026 Η καραμέλα για την αναλογία ωρών διδασκαλίας μεταξύ εκπαιδευτικών κλπ υπαλλήλων γραφείου 1/4 παίζει πολλά χρόνια. :vava: :vava:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#462042 Που είναι ο pipinos να μας λύσει τις απορίες.

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By g8777
#462044 Φλαμε. Ρεπορτ, αεροψεκασμο με υγρα φρενων, δωρο brera την πρωτοχρονια και εφημερια στα κεντρικα της Ελληνιολων Ελευσις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#462101
axel12p έγραψε:Διαβάζω το παρακάτω κείμενο και δεν μπορώ να καταλάβω αν ο συντάκτης τα εννοεί ή τρολάρει! :lol:

Παρέμβαση του esos: Τι σημαίνει το υποχρεωτικό 30ωρο των εκπαιδευτικών στο σχολείο;

Οι μηχανικοί και αρχιτέκτονες του ΟΣΚ κατασκεύαζαν τα σχολικά κτήρια με τρόπο ώστε να μην μπορεί κανείς να παραμείνει σ’ αυτά για πολλές ώρες και αυτό προφανώς οφειλόταν σε οδηγίες ανωτέρων. [/b].


https://www.esos.gr/arthra/54423/paremvasi-toy-esos-ti-simainei-ypohreotiko-30oro-ton-ekpaideytikon-sto-sholeio



Δηλαδή θέλουν να μας πουν τα τζιμάνια αυτά πως οι ενήλικες δάσκαλοι δεν μπορούν να μένουν 30 ώρες (σχολικές έτσι;;; :shifty: ) στο σχολείο, ενώ τα μικρά παιδιά μας (6 χρονών τα μικρότερα, δεν μιλάω για νήπια) είναι λογικό και μπορούν να μένουν μέχρι και 40+ (ολοήμερο);;; :help:

Θα ήθελα να μου το πει αυτό κάποιος φάτσα κάρτα, θέλω να ξεδώσω κάπου, έχω πολλά μαζεμένα αυτές τις μέρες. :twisted:



Την άλλη απαράμιλλη μαλακία περί αναλογίας 1/4 στις ώρες εργασίας δεν τη σχολιάζω... Δηλαδή μέχρι τώρα που δουλεύουν 20 ώρες παν' κατ' την εβδομάδα απασχολούνται με 80ώρες / βδομάδα;;; Θα έπρεπε να δουλεύουν μόνο 10 ώρες την εβδομάδα;;; :twisted:


Αντί να επικεντρωθούν στα άπειρα προβλήματα που έχουν, προβάλλουν επιχειρήματα, που στην καλύτερη περίπτωση είναι γελοία. Τη στιγμή που υπάρχουν ξαναλέω ΑΠΕΙΡΑ επιχειρήματα και προβλήματα στο εκπαιδευτικό.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#462105 Καλα κανουν, μια φορα ζεις.
edit mod. Προσπάθησε να βρεις κάτι πιο δημιουργικό να κάνεις αντί να σπαμάρεις. Στο επόμενο θα έχει warn.[mod]
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#462167 Να υποθέσω ότι όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμαστε σε χώρους που έχουν "σχεδιαστεί" έτσι ώστε να μπορούμε να δουλεύουμε με τις ώρες... :thumbsdown:

Μάρκο +1000 για αυτό με τους μαθητές! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#462171 Το 1 προς 4 είναι όντως γελοίο. Από την άλλη, εξίσου γελοίο είναι και το 1-1, που υπαινίσσεται πολύς κόσμος. Ή ότι μετράνε μόνο οι ώρες εργασίας, όταν έχεις να διορθώσεις περί τα 200 γραπτά την ημέρα (στις μικρές τάξεις που είμαι τα τελευταία χρόνια), εφημερίες, ολοήμερο, τηλέφωνα και συναντήσεις με γονείς. Μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, ότι πρέπει να πάω κυριακάτικα (επί 3-4 ΣΚ) να δω θεατρικές παραστάσεις στην άλλη άκρη της Αττικής για να δω ποια είναι κατάλληλη για την ηλικία "μου".

Και μη διανοηθεί να πει κανείς ότι 1-1, θα τον καθίσω στην έδρα έχοντας μπροστά του δύο ντάνες τετράδια που πρέπει να διορθωθούν μέχρι το μεσημέρι χωρίς να υπάρχει κενό και με εφημερία στα διαλείμματα. Θα τον βάλω να διορθώνει τετράδια, ενώ ταυτόχρονα θα κάνει παρατηρήσεις στην ανάγνωση των μαθητών. Με 20+ επτάχρονα που θα πρέπει να κάθονται ήσυχα, εκ των οποίων τα δύο στο φάσμα του αυτισμού, ένα από ίδρυμα, χώρια τα κακομαθημένα/ιδιότροπα. Όλα στα στη φετινή μου τάξη.

Όλα αυτά για την πλειοψηφία, που (τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που γνωρίζω) είναι ευσυνείδητη. Εντάξει, υπάρχει κι ο γυμναστής που πετάει δύο μπάλες και χαζεύει στο ΦουΜπού εν ώρα μαθήματος, αλλά είναι συντριπτική μειοψηφία.

ΥΓ. Έγραψα μερικές σκέψεις για το ωράριο. Μη μου πείτε για διακοπές, φράγκα, ελλείψεις, νεαρές δασκαλίτσες, που όσο πάνε κι ομορφαίνουν. Είχα γράψει παλιότερα ολόκληρο σεντόνι για αυτά.
Άβαταρ μέλους
By pro
#462174
Dimsabas έγραψε:Όλα αυτά για την πλειοψηφία, που (τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που γνωρίζω) είναι ευσυνείδητη. Εντάξει, υπάρχει κι ο γυμναστής που πετάει δύο μπάλες και χαζεύει στο ΦουΜπού εν ώρα μαθήματος, αλλά είναι συντριπτική μειοψηφία.



Ο 1ης γλώσσας; Ο 2ης; Ο πληροφορικός; Ο Καλλιτεχνικών; Ο ολοημέρου; Από την εμπειρία μου τα τελευταία 10 περίπου χρόνια, δεν είναι και τόσοι λίγοι τελικά.

Στα υπόλοιπα που λες πάνω κατων συμφωνουμε.
Άβαταρ μέλους
By foniko_sou_vla_ki
#462175
Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου γνωρίζει πολύ καλά ότι σύμφωνα με την UNESCO κάθε ώρα διδασκαλίας αντιστοιχεί σε τέσσερις (4) ώρες γραφείου.


Απ' ότι κατάλαβα, συγκρίνετε δάσκαλο με υπάλληλο γραφείου;
Την απάντηση θα σας την δώσουν τα ίδια τα παιδιά που ως γνωστόν, λένε πάντα την αλήθεια, αν τα ρωτήσετε τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#462177 Αυτός που εχει δυο ντάνες χαρτια να «διορθώσει» και να βάλει μια υπογραφή που μπορεί
Να καταστρέψει τη ζωή κάποιου
Να στείλει στο τάφο
Να κοστίσει εκατομμύρια
Να... να... να...

Κάθε επάγγελμα εχει τις δυσκολίες του. Και ο πονοκέφαλος στο τέλος της μέρες δεν ειναι -μακραν- ένα απο τα σημαντικότερα πράγματα που υπαρχουν
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#462224 Ασφαλώς και το 1-4 είναι υπερβολικό, αλλά ως σύζυγος δασκάλας σε ιδιωτικό σχολείο θα σας πω ότι το 1-1 δεν παίζει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#462239 Εγώ θα έλεγα ότι μια ώρα λογιστή στο τέλος τριμήνου (2τερης και 3της κατηγορίας ολ τουγκεδερ) παράλληλα με τηλέφωνα, πελάτες στο γραφείο, τρέξιμο για ελέγχους, ΔΟΥ για πρόστιμα κλπ αντίστοιχους σε 3 ώρες δασκάλου.

Η κολλητή είναι δασκάλα και με κατατακτήριες πλέον (3+ έτη) δικηγόρος. Με τόσο αστεία εύκολη σχολή που είναι το παιδαγωγικό, πως να καταλάβεις τι γίνεται στα αλλά επαγγέλματα ;