- 24 Νοέμ 2017, 13:42
#457574
Aυτό που λέει ο Stefan, σε μια εταιρεία με 20-30 άτομα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα από ότι σε μια με 200-600 άτομα.
Στις μεγάλες εταιρείες όταν κάθεται το ΔΣ με ένα excel και αποφασίζει ποιοι θα πάρουν αυξήσεις-προαγωγές-μπονους, με βάση την ιδέα που έχουν σχηματίσει αυτοί και ο διευθυντής προσωπικού για το εν λόγω άτομο, καταλαβαίνεις ότι οι λεπτομέρειες της καθημερινότητας σου δεν έχουν καμιά σημασία, σημασία έχει πως τους αντιμετώπισες στην μεταξύ σας επαφή ή πως αντιμετωπίζεις τους συναδέλφους σου. Αν δλδ υπάρχει η γενικότερη ιδέα ότι ο τάδε είναι έξυπνος και δουλευταράς στην εταιρεία καθάρισες.
Σε μικρές εταιρείες χρειάζεται να κάνεις το λεγόμενο extra mile για να ξεχωρίσεις γιατί όλα και όλοι φαίνονται περισσότερο καθημερινά.