Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457438
Deleted User 1 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Νομίζω είναι το mystery blue.

< >
Οχι. Αυτο ειναι το mystery.

http://www.drive.gr/galleries/seat-leon ... test-drive

< >

Ουαο. Αυτό εμένα μου αρέσει περισσότερο!

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#457450
GTS έγραψε:αυτο εχει μπει?

https://www.car.gr/11430840-seat-leon-f ... p-full-led
Άλλη μία το έχω βάλει εγώ και το θυμάμαι ξανά, δεν ειμαι όμως σίγουρος αν ήταν σε αυτό το θέμα

< >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#457451
markvag έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Μπάρα θόλων φοράει από το εργοστάσιο. Αυτό που θέλει (πέρα από όσα ανέφερες) είναι πιο κοντό κορωνοπήνειο (από το πεντάρι σασμάν για να ζωντανέψει λίγο), ένα τελικό για τον ήχο και μια ψαγμένη ευθυγράμμιση. Το καλό στις αναρτήσεις του Miata είναι ότι όλα ρυθμίζονται.


Πόσο πιο κοντό πια;;; :lol: Τόση λίγη ροπή έχει χαμηλά;;; :lol:

Θα ενημερώσω αν υπάρξει ποτέ τέτοιο ενδεχόμενο, θα ανοιχτεί νέο θέμα για mid-life crisis! :twisted: :lol:


είχα ακριβως αυτό το αυτοκίνητο πριν το S. Εξαιρετικό, αν και δε μπορώ να πως πως μου λείπει :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457467
Anonymous Founder έγραψε:Για κάποιους δεν ισχύει, για άλλους ισχύει. MCS μπορούσα ν' αγοράσω όταν πήρα την 120i. Προφανώς ιεράρχησα διαφορετικά τα πράγματα. Και σήμερα (ακόμη περισσότερο) θα έκανα την ίδια επιλογή.
Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια, δεν έχουν όλοι την ίδια αντίληψη γι' αυτό το πράγμα. Επίσης, να πω εδώ πως αυτό με το μπλοκέ που βάζεις σε κάθε περίπτωση στο προσθιοκίνητο, δεν είναι ακριβώς αντικειμενικό... Γιατί ελάχιστα το έχουν, άρα η κουβέντα είναι άκυρη.
Τα περισσότερα εμπροσθοκίνητα, ακόμη και τα πιο γρήγορα, απλώς ένα ηλεκτρονικό έχουν (που κάνει όντως δουλειά, αλλά δεν παύει να είναι συμβιβασμός).


OΠως ειπε και ο Μαρκος πιο πανω, σαφως και ο καθενας οριζει διαφορετικα και μπορει να αντιλαμβανεται διαφορετικα τον ορο, ειτε ειναι χερας, ειτε και απλως λιγο ανω του μεσου οδηγου.
Εγω απλως μεσω και ενος συγκεκριμενου παραδειγματος, το βαζω στην κουβεντα, γιατι η απολυτη αντιληψη που εχει περασει στο forum, εκτος απο παλαιοτερη δικη σου τοποθετηση, πχ και του Μορφεα, περι απολυτως ανωτερης αισθησης σε πισωκινητο vs οποιουδηποτε προσθιοκινητου, δεν ισχυει.

Ενα πισωκινητο για να ειναι πραγματικα Fun to drive, περα απο μια πολυ καλη αισθηση στο τιμονι, -που η 120i σαφως εχει, αλλα ενα παλαιο Lada, προφανως και οχι, ή ακομα και ενα MX5 παροτι καλη, εντουτοις και παλι κατωτερη απο ενα MCS R56- πρεπει να μπορει να προσφερει την δνατοτητα μιας ρυθμισιμης υπερστροφης ισχυος (οχι αδρανειας) κατι που οπως ανεφερα πριν, λογω συνδυασμου ροπης-δυναμης, ο 2λιτρος 170αρης με τα 21χλγ ροπης σε σχετικα υψηλες στροφες, ΔΕΝ μπορει να την προσφερει στο αμαξωμα βαρους 1,300κιλων και κατι, σε ενα μετριας προσφυσης οδοστρωμα.

Γιατι πλεον κατα κυριο λογο, το ουσιαστικο νοημα και η φιλοσοφια της ιδανικης κατανομης βαρους, που εχουν οι bmw, σε αυτο βασιζεται. Στο να μπορεις να ρυθμιζεις, να καλιμπραρεις την γωνια και τον ελεγχο της υπερστροφης ΙΣΧΥΟΣ.

Τα περι μπροστινων τροχων που απεμπλεκονται απο την κινηση και προσφερουν μεγιστη αισθηση ειναι κυριως ενας μυθος για αυτη την κατηγορια χρηματων αυτοκινητων.
Ενα MCS R56 εχει εξισου πολυ καλη αισθηση και πληροφορηση τιμονιου, για την γωνια των εμπρος τροχων.


Ασχετως μετα απο ενα σημειο, τι αρεσει και τι οχι περισσοτερο στον καθενα, υπαρχουν καποιες κοινες παραδοχες και συνισταμενες στον χωρο του αυτοκινητου και παρα πολλες τοποθετησεις διακεκριμενων οδηγων αγωνων, δοκιμαστων κ.α, που το πιστοποιουν αυτο.
Μια καλη αναζητηση στο νετ περι αυτου θα σε οδηγησει σε αυτο.

Οσο για το μπλοκε του Mini, δεν ξερω ποσα το εχουν, παντως προκειται για κανονικο μηχανικο μπλοκε με 25% μεγιστη εμπλοκη "υπο φορτιο" ή με πατημενο γκαζι, αστειου κοστους για τα R56 της ταξης των 150ευρω.
Και εγω νομιζα στην αρχη οτι ειναι ηλεκτρομπλοκε, μεχρι που το οδηγησα αφενως, αλλα και ενημερωθηκα απο καμποσα fora και μηχανικο της Minispeed απο τον οποιο ειδα μεχρι και φωτο με λυμενο κιβωτιο, μαζι με το μπλοκε για να πεισθω οτι μου λεει την αληθεια... :lol:

Αυτο το εξαρτημα πραγματικα αλλαζει την συμπεριφορα του Mini στις στροφες. Του βιδωνει τοσο πεισματικα την μουρη που αρχικα σε κανει να αναρωτιεσαι για το ποιοι και ποσοι ειναι οι κινητηριοι τροχοι... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457479 150 ευρω μπλοκε? καινουριο? τιειδους μπλοκε είναι αυτο?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457494
dimviii έγραψε:150 ευρω μπλοκε? καινουριο? τιειδους μπλοκε είναι αυτο?


Hταν εργοστασιακο εξτρα, στα MCS R56, με τον κωδικο (2ΤΑ)-αν θυμαμαι καλα- να ανοιγει απο 03-2007

Συμφωνα και με τα παρακατω, η εμπλοκη του ηταν οχι 25% που ανεφερα πριν αλλα 31%...

"MINI factory remanufactured 6-speed manual transmission WITH the Limited Slip Differential option. This is the GS6-53BG Getrag transmission - the same ones installed by your MINI dealer.

MINI offered a mechanical Torsen type Limited Slip Differential (option 2Ta) with a maximum 31% lock (Torque Bias Ratio of 1.9) before it was replaced by the EDLC (Electronic Differential Lock Control). Although not the 'clutch type' LSD, this LSD uses a friction cone to limit the slip which requires a slightly different fluid."

https://new.minimania.com/part/G2NMD400 ... -2009-2010
Άβαταρ μέλους
By markvag
#457506
Nikos! έγραψε:Γιάννη, για πετρέλαιο καλή λύση αυτό...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11483192/

Έχει και φρεναρες και κοτσαδορο.

< >


Ακόμα το πουλάει;;; :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457507
markvag έγραψε:
Nikos! έγραψε:Γιάννη, για πετρέλαιο καλή λύση αυτό...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11483192/

Έχει και φρεναρες και κοτσαδορο.

< >


Ακόμα το πουλάει;;; :lol: :lol:



Σα το παλιό, καλό κρασί. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By xenos
#457550
dimviii έγραψε:150 ευρω μπλοκε? καινουριο? τιειδους μπλοκε είναι αυτο?


Μα έλά ντε! Και σε πρίμουμ μάρκα κιόλας... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#457553 Ουσιαστικά ελάχιστα το είχαν πάνω, αφού στην συνέχεια το κατήργησε η MINI και το αντικατέστησε με ηλεκτρομπλοκέ.
Έχω οδηγήσει την MiTo με τέτοιο και ήταν πολύ καλή. Αλλά και πάλι, πάνω στην στροφή δεν συγκρίνεται με ένα πισωκίνητο, ακόμη και χωρίς το αντίστοιχο ηλεκτρομπλοκέ. Αν το πισωκίνητο έχει το ίδιο σύστημα, δεν τίθεται καν σύγκριση και ουσιαστικά κάνει πλάκα σε οποιαδήποτε εμπροσθοκίνητη υλοποίηση.
Σίγουρα πάντως είναι ένα πολύ ωραίο feature (προσοχή, υπάρχουν και grammar nazis εδώ μέσα! :rtfm: ) και πλέον ευτυχώς το βάζουν στα περισσότερα δυνατά εμπροσθοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#457556 Δε θα το λέγα. Πχ μία 170αρα Giulietta το ηλεκτρονικό σύστημα έχει πολύ καλύτερο turn in και τραβάει πολύ καλύτερα τη μούρη προς το εσωτερικό της στροφής από μία 1series ή μία C Sportscoupe.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#457557 Στην 1 series ή στην Sportcoupe ΔΕΝ θα τραβήξει ποτέ το τιμόνι στο εσωτερικό, αφού η κίνηση είναι πίσω. Δεν χρειάζεται να το τραβήξει επί της ουσίας, αν θέλεις το στρίβεις μόνος σου!
:lol:
Το ηλεκτρομπλοκέ έρχεται να λύσει το πρόβλημα που έχουν τα εμπροσθοκίνητα να πάνε προς το εξωτερικό της στροφής όταν πατάς γκάζι. Το πισωκίνητο ΔΕΝ έχει το ίδιο πρόβλημα, άρα τι ακριβώς περιμένεις;
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#457561 Περιμένω όταν δίνω γκάζι για να με ΣΠΡΩΞΕΙ το πισωκίνητο στη στροφή ή να είναι αρκετό το γκάζι (η ροπή για την ακρίβεια) ώστε να δώσει την απαραίτητη τροχιά στην ουρά και να ακολουθήσει το μπροστινό (1series) ή όταν έχω την απαιτούμενη ροπή (Sportscoupe) αντί να ανοίγει ελαφρώς η τροχιά, να μη με διώχνει στην ευθεία με γυρισμένους τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό το τελευταίο μου συνέβη και πολύ πρόσφατα με 118d που δεν της λείπει σε καμία περίπτωση η δύναμη. Το δικαιολογώ εν μέρει γιατί είχα εντελώς κρύα λάστιχα.