ειναι αρκετα χρησιμο γιατι μπορεις να δεις πως πρεπει να οδηγεις αναλογα του τι θες..
ειναι αρκετα χρησιμο γιατι μπορεις να δεις πως πρεπει να οδηγεις αναλογα του τι θες..
JasonLouk έγραψε:Υπάρχουν ανηφοροκατηφορες. Ακριβώς αυτην την διαδρομή ειχα κάνει με Prius mk3 και θυμάμαι οτι κάποιες στιγμές καταφερνε φόρτιζε και τις μπαταρίες ακομα και σε ευθείες χωρις κατηφόρα.Μάλλον χρησιμοποιεί μέρος της απόδοσης του κινητήρα (λίγο μόνο παραπάνω κατανάλωση σε σταθερές συνθήκες) για να φορτίζει τις μπαταρίες και στο ίσιωμα ώστε να έχεις το πλεονέκτημα όπου βολεύει.
kostis20 έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:^^^
Κανεις πλακα τωρα ετσι?
Όχι!
Κίκιζας . έγραψε:kostis20 έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:^^^
Κανεις πλακα τωρα ετσι?
Όχι!
Το Subaru Forester, με το CVT? Πιο 90's decadence σχεδιαση εσωτερικου και οπισθοδρομικη μεταδοση...πεθαινεις...
Πολύ συγκρατημένο το Ισραήλ, γιατί δεν είχε και πο[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]