Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#456894 ξεχασα να αναφερω οτι στην οθονη εχει ενα menu οπου μπορεις να δεις γραφηματα της χρησης της μπαταριας στην διαδρομη..πχ ποτε και ποση μπαταρια χρησιμοποιησες και ποτε τον βενζινοκινητηρα.
ειναι αρκετα χρησιμο γιατι μπορεις να δεις πως πρεπει να οδηγεις αναλογα του τι θες..
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#457015 Το οποίο είναι και πολύ ψαρωτικο feature όταν το βλέπεις στην οθόνη
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#457149 Ας πούμε ότι κάνεις τη διαδρομή Αθήνα - Θεσ/νίκη με υβριδικό. Οι μπαταρίες πόσο αντέχουν σε ευθεία? Σε πόλη οκ έχεις διαρκή φρεναρίσματα οπότε υποθέτω φορτίζει. Τί γίνεται όμως στις ατελείωτες ευθείες των εθνικών οδών?
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#457156 Υπάρχουν ανηφοροκατηφορες. Ακριβώς αυτην την διαδρομή ειχα κάνει με Prius mk3 και θυμάμαι οτι κάποιες στιγμές καταφερνε φόρτιζε και τις μπαταρίες ακομα και σε ευθείες χωρις κατηφόρα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#457182 Το θέμα με το κόστος μπαταριών και τη μεταπώληση δεν είναι απλό. Από τη μία οι μπαταρίες θα βελτιώνονται και θα φτηναίνουν συνέχεια από την άλλη για να πουλήσεις μτχ με μπαταρίες πχ 5 ετών θα χάσεις πολύ. Ίσως θα πρέπει να του βάζεις καινούργιες μπαταρίες... Αλλά είναι πολλά που δεν ξέρουμε, μπορεί ο τομέας μπαταρίας να ανθίσει τόσο που απλά να πηγαίνεις στον μπαταριά της γειτονιάς σου και να σου βάζει καινούργια 30% μεγαλύτερη από τη μαμά με πολύ λογικό κόστος. Όπως παλιά με τους καταλύτες, πω πω θα πρέπει κάθε 100.000χλμ να δίνω πάνω από 1000 ευρώ κλπ.
Γενικά είναι δύσκολο να υπολογίσεις πόσο θα χάσεις/κερδίσεις από την όλη υπόθεση. Πάντως όσα πιο πολλά χλμ κάνεις τόσο καλύτερα θα σου βγει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#457184
JasonLouk έγραψε:Υπάρχουν ανηφοροκατηφορες. Ακριβώς αυτην την διαδρομή ειχα κάνει με Prius mk3 και θυμάμαι οτι κάποιες στιγμές καταφερνε φόρτιζε και τις μπαταρίες ακομα και σε ευθείες χωρις κατηφόρα. :hmmm:
Μάλλον χρησιμοποιεί μέρος της απόδοσης του κινητήρα (λίγο μόνο παραπάνω κατανάλωση σε σταθερές συνθήκες) για να φορτίζει τις μπαταρίες και στο ίσιωμα ώστε να έχεις το πλεονέκτημα όπου βολεύει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#457208 Ακριβώς.
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#457367 @zeus

κοιτωντας το manual του Τ6 ειδα οτι εχει 2 μοντελα:
Τ6AWD B4204T27 320HP/5700 400NM/2200-5400
T6AWD B4204T29 310HP/5700 400NM/2200-5100

το 2ο νομιζω ερχεται ελλαδα...τι παιζει με το 1ο μηπως ξερεις..?
Άβαταρ μέλους
By dstou
#457405 Στο Πρίους ΜΚ2 που έχω οι μπαταρίες φορτίζονται και από τον κινητήρα, το δείχνει και στο διάγραμμα λειτουργίας στην οθόνη.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457493
kostis20 έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:^^^
Κανεις πλακα τωρα ετσι? :omg:

Όχι!


Το Subaru Forester, με το CVT? :lipsealed: Πιο 90's decadence σχεδιαση εσωτερικου και οπισθοδρομικη μεταδοση...πεθαινεις... :s_hang
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#457509
Κίκιζας . έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:^^^
Κανεις πλακα τωρα ετσι? :omg:

Όχι!


Το Subaru Forester, με το CVT? :lipsealed: Πιο 90's decadence σχεδιαση εσωτερικου και οπισθοδρομικη μεταδοση...πεθαινεις... :s_hang

Καλά αστο....
Από το χάλι το 9αρι του Compass & του 500X σε πληροφορώ ότι ήταν πολύ καλύτερο το CVT του.
Επίσης το decadence εσωτερικό δε ξέρω που το είδες ,αλλά εμένα μου φάνηκε πολύ καλό μέσα .Τα υλικά είναι πολύ ποιοτικά.
Ο φίλος που το έφερε έχει ενθουσιαστεί και σκέψου ότι οδηγάει ML500 και έχει αλλάξει ένα σωρό αμάξια.
Aπό το "σύγχρονο" Compass πχ που οδήγησα στην εκθεση πολύ καλύτερο αμάξι....