Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#457216
Νίκος Παππάς έγραψε:
Zeus έγραψε:Ποτε αξιζει τελικα μια αλλαγη?
Όταν δεν σε καλύπτει, όταν χαλάει, όταν δεν σου αρέσει πια.

Από το Redmi Note 4


Και φυσικά αν μπορείς να το αλλάξεις, χωρίς να ματώσεις... :s_yes



Arrow έγραψε:
markvag έγραψε:

Άσε με... μην αρχίσω τώρα... με τις κωλοαντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις... :rant:


Γιατί ρε markvag, είχες κάποιο θέμα με τη BMW?


< A3003 >


Η μπεμπέκα είναι εκτός εγγύησης εδώ και 11 χρόνια... :twisted:


Κίκιζας . έγραψε:
Δεν ισχυει αυτο Γρηγορη, εδω εισαι λαθος...Και ενα MCS R56 (με το εξτρα μπλοκε παντα!) ειναι πολυ πιο fun to drive...απο μια 120i με τουμπανο αναρτηση σαν την δικη σου μεν, αλλα και συνδυασμο δυναμης/ροπης που δεν φτανει για να ξεκολλησει η ουρα για παραπανω απο 1-2 sec, παρα μονο σε σαπουνε πλατειες.

Ε, καποιοι το εχουν ξεπερασει αυτο με τις πλατειες και θελουν κατι παραπανω...Για ολους αυτους ΔΕΝ φτανει να ειναι 120i πχ για να ειναι εξισου Fun to drive με το MCS.
Πρεπει να ειναι 130i και πανω. Να μπορει να ξεκολλησει η ουρα και να εχεις απαιτουμενη δυναμη/ροπη να ελεγχεις το αναποδο.


H έννοια της διασκέδασης δεν είναι ίδια για όλους. Για κάποιους είναι να ξεζουμίζουν το τελευταίο δέκατο στις στροφές, για άλλους να παίζουν με τα όρια της πρόσφυσης (ανεξαρτήτως του που μεταδίδεται η κίνηση).

Πχ, προσωπικά διασκέδαζα περισσότερο τις στροφές με το 206 σε σχέση με την μπεμπέκα. Το 206 είχε χαμηλά όρια και γλιστρούσε όπως ήθελε ο οδηγός του (με τα μούτρα, με τον κώλο, με τα 4, όπως ήθελες) πολύ εύκολα. Η μπεμπέκα έχει σαφώς ψηλότερα όρια και είναι αντικειμενικά ΚΛΑΣΕΙΣ ανώτερη σαν αυτοκίνητο σε όλα της, απλά δεν ξεκολλάει τόσο εύκολα (μην ξεχνάμε πως δεν είμαι και ο Μάκινεν :rtfm: :lol: ), οπότε ενώ μ' αρέσει πολύ παντού (και στις στροφές) θεωρώ ότι ΓΙΑ ΜΕΝΑ το 206 υπερείχε στον παράγοντα διασκέδαση κατά ένα κλικ. Βέβαια η μπεμπέκα έχει το έξτρα της πάντας με χαμηλή ταχύτητα σε γυαλισμένο οδόστρωμα... :innocent: :whistlink: αλλά εντάξει, δεν κάνουμε τέτοια, δεν είμαστε αλήτες, κοντράκηδες... :whistlink: :s_biggrin

Για τους παραπάνω λόγους δεν με βλέπω ποτέ με evo, όσα λεφτά κι αν μου περισσεύουν για αυτοκινητιστικές καύλες. Το ξέρω πως είναι ΓΑΜΑΤΟ αμάξι, αλλά νομίζω πως δεν ταιριάζει σε αυτό που εγώ θέλω για να ευχαριστιέμαι πραγματικά την οδήγηση... :s_dunno Ίσως άμα οδηγήσω ποτέ κανένα που θα μου προσφέρει κανένας καλός φίλος για βόλτα από μόνος του, χωρίς να ρίξω εγώ ποτέ κανένα υποννοούμενο ( :shifty: :whistlink: :s_biggrin ), να αλλάξω γνώμη βέβαια... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#457251
Κίκιζας . έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Απολύτως δεκτό και σεβαστό. Απλά ψάχνω να βρω το τόσο υψηλό petrolheadism της επιλογής που λες όταν στα ίδια χρήματα υπήρχαν πολύ δυνατότερα που η μόνη διαφορά ήταν ο άξονας της κίνησης. :hmmm:

Η διαφορά αυτή, είναι όλα τα λεφτά. Για να το γράφουμε κάποιοι ξανά και ξανά, πάει να πει πως για κάποιους τουλάχιστον, αυτό είναι σημαντικό, αν όχι το πρώτο κριτήριο.
Για εμένα, όλα ξεκινούν από εκεί. Θα δώσω λεφτά για πισωκίνητο, ή καλό τετρακίνητο. Αν δεν έχω, δεν αγοράζω, ή αγοράζω με άλλα κριτήρια (να με πάει από το Α στο Β χωρίς πρόβλημα και με το μικρότερο κόστος, πχ ένα Twingo).


Δεν ισχυει αυτο Γρηγορη, εδω εισαι λαθος...Και ενα MCS R56 (με το εξτρα μπλοκε παντα!) ειναι πολυ πιο fun to drive...απο μια 120i με τουμπανο αναρτηση σαν την δικη σου μεν, αλλα και συνδυασμο δυναμης/ροπης που δεν φτανει για να ξεκολλησει η ουρα για παραπανω απο 1-2 sec, παρα μονο σε σαπουνε πλατειες.

Ε, καποιοι το εχουν ξεπερασει αυτο με τις πλατειες και θελουν κατι παραπανω...Για ολους αυτους ΔΕΝ φτανει να ειναι 120i πχ για να ειναι εξισου Fun to drive με το MCS.
Πρεπει να ειναι 130i και πανω. Να μπορει να ξεκολλησει η ουρα και να εχεις απαιτουμενη δυναμη/ροπη να ελεγχεις το αναποδο.

Για κάποιους δεν ισχύει, για άλλους ισχύει. MCS μπορούσα ν' αγοράσω όταν πήρα την 120i. Προφανώς ιεράρχησα διαφορετικά τα πράγματα. Και σήμερα (ακόμη περισσότερο) θα έκανα την ίδια επιλογή.
Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια, δεν έχουν όλοι την ίδια αντίληψη γι' αυτό το πράγμα. Επίσης, να πω εδώ πως αυτό με το μπλοκέ που βάζεις σε κάθε περίπτωση στο προσθιοκίνητο, δεν είναι ακριβώς αντικειμενικό... Γιατί ελάχιστα το έχουν, άρα η κουβέντα είναι άκυρη.
Τα περισσότερα εμπροσθοκίνητα, ακόμη και τα πιο γρήγορα, απλώς ένα ηλεκτρονικό έχουν (που κάνει όντως δουλειά, αλλά δεν παύει να είναι συμβιβασμός).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#457281
Dimsabas έγραψε:Με τέτοια νοοτροπία, είσαι πλασμένος για Miata!


I know... :lol: Το πορτοφόλι μου προσπαθώ να πείσω εδώ και μερικά χρόνια, αλλά δεν ακούει... :lol: :lol:

ΜΧ-5 ΜΚ2,5 1,8 με το εξάρι κιβώτιο (με την 6η πιο κοντή από την 5η της μπεμπέκας :twisted: :twisted: ), με ένα καλό roll bar και καμιά καλή μπάρα θόλων... οριακά και ένα λίιιιγο πιο ελεύθερο φίλτρο για ελαφρώς καλύτερο ήχο και αφήστε με να παίζω μέχρι να λιώσουν τα λάστιχα! :inlove:

Ούτε τούρμπο, ούτε εξατμίσεις, ούτε τίποτε άλλο... :inlove:

Και με ένα 1,6 βασικό προφανώς θα είμαι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#457348 Μπάρα θόλων φοράει από το εργοστάσιο. Αυτό που θέλει (πέρα από όσα ανέφερες) είναι πιο κοντό κορωνοπήνειο (από το πεντάρι σασμάν για να ζωντανέψει λίγο), ένα τελικό για τον ήχο και μια ψαγμένη ευθυγράμμιση. Το καλό στις αναρτήσεις του Miata είναι ότι όλα ρυθμίζονται.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#457358
Dimsabas έγραψε:Μπάρα θόλων φοράει από το εργοστάσιο. Αυτό που θέλει (πέρα από όσα ανέφερες) είναι πιο κοντό κορωνοπήνειο (από το πεντάρι σασμάν για να ζωντανέψει λίγο), ένα τελικό για τον ήχο και μια ψαγμένη ευθυγράμμιση. Το καλό στις αναρτήσεις του Miata είναι ότι όλα ρυθμίζονται.


Πόσο πιο κοντό πια;;; :lol: Τόση λίγη ροπή έχει χαμηλά;;; :lol:

Θα ενημερώσω αν υπάρξει ποτέ τέτοιο ενδεχόμενο, θα ανοιχτεί νέο θέμα για mid-life crisis! :twisted: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#457366
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Ωραίος προφυλακτήρας.
Βγαίνει με δαύτο; :hmmm:
Είναι προσθετο body kit με +2000€ νομίζω, όταν το χα ψάξει πέρυσι.
Απίστευτη χρωματαρα..

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#457400 Λογικά θα είναι το mediterraneo blue και όντως είναι απλό χρώμα κατά το προσπεκτους.Εικόνα

< Note >