Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#457271 Αν χάλασε το ψυγειάκι του καλοριφέρ, το πρόβλημα δεν είναι το κόστος του ανταλλακτικού, αλλά πως θα χρειαστεί λύσιμο το ταμπλό! :lipsealed:
Εκεί θα πάνε τα πολλά λεφτά.
:s_empathy
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#457296
dimviii έγραψε:
mirage έγραψε:Αυτες των 9 ευρω λογικα ειναι ανακυλωμενες Prisma.

< >


μωρε και τα αμπραγιάζ ανακατασκευή θα είναι αυτά με τα 30 ευρω.Εντυπωσιακα φθηνα τα ανταλλακτικα του παντως,και πληθωρα ιμιτασιόν σε οτιδήποτε και να κοιτάξεις.


Και που να δεις είδη φαν/ας. Για αυτό αγοράζουμε ιταλικά και δη επαγγελματικά :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457345
Anonymous Founder έγραψε:Αν χάλασε το ψυγειάκι του καλοριφέρ, το πρόβλημα δεν είναι το κόστος του ανταλλακτικού, αλλά πως θα χρειαστεί λύσιμο το ταμπλό! :lipsealed:
Εκεί θα πάνε τα πολλά λεφτά.
:s_empathy


το ξερω,τουλαχιστον δεν θα τον πιουμε στα ανταλλακτικα.

Παντα 1,2 βεζινα 8βαλβιδο είναι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457355 μεσα στην Αθηνα 6,5 λιτρα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#457404 οταν εκανα σερβις στο 500ακι ηταν εκει μια επαγγελματικη κλουβα μεγαλη ισως 3.5 τοννων, και ρωταω τον ιδιοκτητη αν ηταν ευχαριστημενος... Μου απαντησε με ενθουσιασμο ναι και ειδικα με το κοστος ανταλλακτικων.. ειχε κανει 200000+ χλμ και το ειχε φερει Σφακιανακη Μεσογειων.. Το προσεχε μαλλον γιατι εδειχνε καινουριο και στην καμπινα... το δουλευε στη Λειβαδια, οπως μου ειπε...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#457994 Επιβεβαιώνω για τα επαγγελματικά με τα μοτέρ 2.0JTD (2.000cc) & 2.3D (2.800cc)
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#467777 Θα φέρει κάποιος mod από το «οδήγησα» τα περί καδενας γιατί εκτροχιάστηκε εκει...

ποια είναι τα σωστά συνεργεία?

Τα εξουσιοδοτημένα είναι σωστά?

Πέραν του ήχου, το οποίο είναι αρκετά υποκειμενικό υπάρχει κάποιος φθηνός έλεγχος;

Γιατί αν είναι για να δει καδένα και τεντωτηρες να φτάσει ένα σημείο πριν την αντικατάσταση, τότε τ αλλάζεις όλα.

:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#467789 Δεν ξερω για τα εξουσιοδοτημενα. Οποιος θελει να του προτεινω παντως και για δυτικα και για ανατολικα.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By fot
#469897 Λίγες μέρες πριν:
Coming home for Christmas η φάση με το Panda, όλα καλά στο δρόμο, κάτω από 5λτ/100 κίολας --> :yahoo: .
Ξυπνάω το πρωί, ντύνομαι, κατεβαίνω στο αυτοκίνητο, βάζω μπρος.... ESC, ASR, Start and Stop όλα unavailable. Μη συνηθισμένος από τους ιάπωνες σε τέτοια, :shifty: , σιχτιρίζω. Το αυτοκίνητο δεν έδειχνε κάτι στην λειτουργία του.
Σβήνω-βάζω, τα ίδια. ΓΤΠΜ. Κανα 2 φορές τα ίδια. Τίποτα. Λέω δεν γαμείς, χρόνο έχω σήμερα.

Οδική FIAT, ευτυχώς δωρεάν, επίσης αμεσότατη, σε 10-15 λεπτά σπίτι μου. Το φορτώνουμε, πάμε αντιπροσωπεία. Βάζω μπρός να το κατεβάσω, όλα σβηστά. ΓΑΜΩ και πάλι καλά! Δεν έδειχνε τίποτα.
Έλλειπαν οι "γνώστες". Έρχεται ένας, βάζει διαγνωστικό.

Μου λέει είχες το πόδι σου ελαφρώς στο γκάζι όταν έβαλες μπρός και "διάβασε" κάτι λάθος η πεταλούδα και κάτι σαχλαμάρες για ποτενσιόμετρο είπε. ΣΕ ΝΤΙΖΕΛ. Τεχνικός δεν είμαι, αλλά... Diesel.
Δεν είναι κάτι λέει.
Καλημέρισα, έφυγα.

Από τότε κομπλέ. Το ψάχνω ή το αφήνω?

Edit: είχε αναμμένο και τσεκ έντζιν.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#469920 Aπο μπαταρία πως είσαι;
Άβαταρ μέλους
By fot
#469962
bill33 έγραψε:Aπο μπαταρία πως είσαι;

Bill, η μπαταρία είναι αυτή με την οποία ήρθε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Δηλαδή κάπου στα μέσα του 2016. Σε 1,5 χρονο πόση φθορά να έχει;
Επίσης στην εκκίνηση, ακόμα και το πρωι με θερμοκρασίες κοντά στο 0, δεν δείχνει απροθυμία...




< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#469981 Προσπάθησε να μη βάζεις μπρος κατευθείαν αλλά να γυρνάς το κλειδί πρωτα στη θέση 1 μέχρι να κάνει όλα τα check και να σβησουν τα λαμπακια. Το πιο πιθανό είναι να υπήρξε μια στιγμιαία υποταση που μπέρδεψε τον εγκέφαλο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#521342 το panda της :inlove: εμεινε απο αντλια βενζινης .
Κοστος 115 ευρω αλλαγμενη
η Βosch στα 165 ευρω,και η VDO που φοραγε σαν OEM στα 220 ευρω.
Φυσικα μπηκε Marelli.

η πρωτη σοβαρη ζημια στα 85 κ χλμ.Ειναι μοδελο του 2006.