Εκεί θα πάνε τα πολλά λεφτά.
dimviii έγραψε:mirage έγραψε:Αυτες των 9 ευρω λογικα ειναι ανακυλωμενες Prisma.
< >
μωρε και τα αμπραγιάζ ανακατασκευή θα είναι αυτά με τα 30 ευρω.Εντυπωσιακα φθηνα τα ανταλλακτικα του παντως,και πληθωρα ιμιτασιόν σε οτιδήποτε και να κοιτάξεις.
Και που να δεις είδη φαν/ας. Για αυτό αγοράζουμε ιταλικά και δη επαγγελματικά
Anonymous Founder έγραψε:Αν χάλασε το ψυγειάκι του καλοριφέρ, το πρόβλημα δεν είναι το κόστος του ανταλλακτικού, αλλά πως θα χρειαστεί λύσιμο το ταμπλό!
Εκεί θα πάνε τα πολλά λεφτά.
το ξερω,τουλαχιστον δεν θα τον πιουμε στα ανταλλακτικα.
Παντα 1,2 βεζινα 8βαλβιδο είναι.
ποια είναι τα σωστά συνεργεία?
Τα εξουσιοδοτημένα είναι σωστά?
Πέραν του ήχου, το οποίο είναι αρκετά υποκειμενικό υπάρχει κάποιος φθηνός έλεγχος;
Γιατί αν είναι για να δει καδένα και τεντωτηρες να φτάσει ένα σημείο πριν την αντικατάσταση, τότε τ αλλάζεις όλα.
let the waters of the loch bring you wonderful dreams
Μην αφησεις αυτο που σε τρωει να χορτασει...
JasonLouk έγραψε: γνωρίζεις και κάτι λέρες σαν τον blackpug106 αλλά δεν πειράζει
Sent >
Coming home for Christmas η φάση με το Panda, όλα καλά στο δρόμο, κάτω από 5λτ/100 κίολας --> .
Ξυπνάω το πρωί, ντύνομαι, κατεβαίνω στο αυτοκίνητο, βάζω μπρος.... ESC, ASR, Start and Stop όλα unavailable. Μη συνηθισμένος από τους ιάπωνες σε τέτοια, , σιχτιρίζω. Το αυτοκίνητο δεν έδειχνε κάτι στην λειτουργία του.
Σβήνω-βάζω, τα ίδια. ΓΤΠΜ. Κανα 2 φορές τα ίδια. Τίποτα. Λέω δεν γαμείς, χρόνο έχω σήμερα.
Οδική FIAT, ευτυχώς δωρεάν, επίσης αμεσότατη, σε 10-15 λεπτά σπίτι μου. Το φορτώνουμε, πάμε αντιπροσωπεία. Βάζω μπρός να το κατεβάσω, όλα σβηστά. ΓΑΜΩ και πάλι καλά! Δεν έδειχνε τίποτα.
Έλλειπαν οι "γνώστες". Έρχεται ένας, βάζει διαγνωστικό.
Μου λέει είχες το πόδι σου ελαφρώς στο γκάζι όταν έβαλες μπρός και "διάβασε" κάτι λάθος η πεταλούδα και κάτι σαχλαμάρες για ποτενσιόμετρο είπε. ΣΕ ΝΤΙΖΕΛ. Τεχνικός δεν είμαι, αλλά... Diesel.
Δεν είναι κάτι λέει.
Καλημέρισα, έφυγα.
Από τότε κομπλέ. Το ψάχνω ή το αφήνω?
Edit: είχε αναμμένο και τσεκ έντζιν.
bill33 έγραψε:Aπο μπαταρία πως είσαι;
Bill, η μπαταρία είναι αυτή με την οποία ήρθε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Δηλαδή κάπου στα μέσα του 2016. Σε 1,5 χρονο πόση φθορά να έχει;
Επίσης στην εκκίνηση, ακόμα και το πρωι με θερμοκρασίες κοντά στο 0, δεν δείχνει απροθυμία...
< >
Κοστος 115 ευρω αλλαγμενη
η Βosch στα 165 ευρω,και η VDO που φοραγε σαν OEM στα 220 ευρω.
Φυσικα μπηκε Marelli.
η πρωτη σοβαρη ζημια στα 85 κ χλμ.Ειναι μοδελο του 2006.