Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#457241 Θα εκπλαγείτε με το πόσα γνωστά ψευδώνυμα συναντώ σε ποδηλατικά φόρουμ.
Εδώ κοτζάμ Παντελής Πατέλος είχε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο ώστε να συμμετέχει σε αγώνα διάσχισης της Βρετανίας, Λονδίνο μέχρι Σκωτία και πίσω. 1400 χιλιόμετρα μονοκοπανιά!!!
Προφανώς, το ιδανικό είναι να παρκάρεις το πανάλαφρο κουρσί δίπλα στο τούμπανο ΜΤΒ, δίπλα στο Χάρη, που θα είναι σταθευμένος δεξιά από το καγιάκ και λίγο πίσω από το επταθέσιο Verso. (Βλογάω τα γένια μου τώρα)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#457246
funkyreverend έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Κάποιοι την ξεπερνούν μέσω της ποδηλασίας.


Να πάει στα funniest :lol:

Από την υπερπροσπάθεια θα αλλάξουμε το όνομα σε purpleheads. :lol:


Όντως. Για εγκλεισμό!!! :help:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457277
rx8_drifter έγραψε:Nταξ, εφόσον δεν ειναι το καθημερινό σου αμάξι και ούτως η άλλως θα το παραλαβεις σε κανα δυο μήνες, αντεχεται αν εχεις σκοπό να μπεις πίστα αμεσα
Τώρα να φυτιλιάσεις καινούργια λάστιχα με αμάξι που δεν εχεις ξαναοδηγήσει :s_dunno

Ενώ να κρατήσω αυτά τα λάστιχα που δεν εχει μείνει γόμα επί της ουσίας, για ένα σκέλος με το ζόρι στα Μέγαρα είναι καλύτερα?

Αν τα τελειώσω με ένα trackday θα πάρω καινούρια.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457283
Deleted User 1 έγραψε:Στην πιστα μπορείς να αλλάξεις λάστιχα? Νομίζω ναι, ε?

Η μόνη λύση είναι να πάρω ένα σετ ζάντες (nassss), ζανταρισμενα τα παλιά.

Αλλά δε βλέπω το λόγο. Τα παλιά το πολύ να βγάλουν ένα αντε δύο σκέλη. Έχει pilot super sport πάνω.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#457298 Εγώ σκεφτόμουν να μπεις με τα παλιά για 2-3 αναγνωριστικούς γύρους κι αν δεις οτι φυτιλιάζουν, έχεις μαζί τα καινούρια και τα περνάς επιτόπου. Ούτως ή άλλως πόσους γύρους να κάνεις? 7-8-10? Δε νομίζω για παραπάνω ειδικά με νέο αμάξι που ούτε τα φρένα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ούτε τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457313
Deleted User 1 έγραψε:Εγώ σκεφτόμουν να μπεις με τα παλιά για 2-3 αναγνωριστικούς γύρους κι αν δεις οτι φυτιλιάζουν, έχεις μαζί τα καινούρια και τα περνάς επιτόπου. Ούτως ή άλλως πόσους γύρους να κάνεις? 7-8-10? Δε νομίζω για παραπάνω ειδικά με νέο αμάξι που ούτε τα φρένα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ούτε τίποτα.

Δε γίνεται αυτό, δεν μπορείς να ζανταρεις λάστιχα εκεί. Μόνο αν τα έχεις έτοιμα σε δεύτερο σετ.



< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#457322 Τα παλιά λάστιχα στην πίστα εξυπηρετούν μόνο την τσέπη . Νίκο αν αντέχεις να χαλάσεις μια τετράδα (μάλλον τα δύο μπροστά δηλαδή θα τελειώσουν) μην το σκέφτεσαι καν.
Όσο για τα φρένα που είπε ο Στέφαν , ένας οπτικός έλεγχος 5 λεπτών αρκεί.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457327
Deleted User 1 έγραψε:Εγώ σκεφτόμουν να μπεις με τα παλιά για 2-3 αναγνωριστικούς γύρους κι αν δεις οτι φυτιλιάζουν, έχεις μαζί τα καινούρια και τα περνάς επιτόπου. Ούτως ή άλλως πόσους γύρους να κάνεις? 7-8-10? Δε νομίζω για παραπάνω ειδικά με νέο αμάξι που ούτε τα φρένα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ούτε τίποτα.

Α, έχει καινούρια τακάκια και δίσκους.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457329
blinkys έγραψε:Τα παλιά λάστιχα στην πίστα εξυπηρετούν μόνο την τσέπη . Νίκο αν αντέχεις να χαλάσεις μια τετράδα (μάλλον τα δύο μπροστά δηλαδή θα τελειώσουν) μην το σκέφτεσαι καν.
Όσο για τα φρένα που είπε ο Στέφαν , ένας οπτικός έλεγχος 5 λεπτών αρκεί.

Η άλλη λύση είναι να ζανταρω τα παλιά επάνω σε άλλο σετ ζαντών.

Ισως τα κρατήσω στην αποθήκη, δε ξέρω, και τα βάλω επάνω για trackday μόνο.

< >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#457331
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Εγώ σκεφτόμουν να μπεις με τα παλιά για 2-3 αναγνωριστικούς γύρους κι αν δεις οτι φυτιλιάζουν, έχεις μαζί τα καινούρια και τα περνάς επιτόπου. Ούτως ή άλλως πόσους γύρους να κάνεις? 7-8-10? Δε νομίζω για παραπάνω ειδικά με νέο αμάξι που ούτε τα φρένα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ούτε τίποτα.

Α, έχει καινούρια τακάκια και δίσκους.

< >

Α πολύ τυχερός! Ποιας χρονιάς είπαμε είναι το evo; Έχει τις μαμά αναρτήσεις; Ήταν καιρό αντιπροσωπεία; Δηλαδή με ένα service και λάστιχα είσαι έτοιμος για λιώσιμο; :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#457333
NiTse έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Εγώ σκεφτόμουν να μπεις με τα παλιά για 2-3 αναγνωριστικούς γύρους κι αν δεις οτι φυτιλιάζουν, έχεις μαζί τα καινούρια και τα περνάς επιτόπου. Ούτως ή άλλως πόσους γύρους να κάνεις? 7-8-10? Δε νομίζω για παραπάνω ειδικά με νέο αμάξι που ούτε τα φρένα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ούτε τίποτα.

Α, έχει καινούρια τακάκια και δίσκους.

< >

Α πολύ τυχερός! Ποιας χρονιάς είπαμε είναι το evo; Έχει τις μαμά αναρτήσεις; Ήταν καιρό αντιπροσωπεία; Δηλαδή με ένα service και λάστιχα είσαι έτοιμος για λιώσιμο; :s_crazy



Είναι 1/2010. Φεβρουάριο θέλει λαδάκια μάλλον, πριν 16κ κμ άλλαξε τα λάδια του sst.

Έχει μαμά αναρτήσεις, γενικώς είναι μαμά όλο το αυτοκίνητο, στην αντιπροσωπεία ήταν μόνο 1-2 εβδομάδες.

Έτοιμο είναι, αλλά εντάξει ο στόχος είναι να μάθω το αυτοκίνητο.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457337 Νικο τα ελαστικα που εβαλες φωτο,αν και ειναι το πισω,δεν είναι τοσο χαλια ώστε να μην μπορεις να πας για αναγνωριστικη πρωτη φορα στα Μεγαρα με το Χαρι. Για βαλε και μια φωτο τα εμπρος να δουμε ποσο χειροτερα είναι,αν είναι.
2η 4αδα μαμα αγρατζουνιστες ζαντες για πουλημα υπαρχει όπως σου εχω πει.