Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#456453
EDDIE_147 έγραψε:Ων τόπειξ
Εικόνα

Είχα πάει ένα μικρό σοκ όταν το είχα δει.


Αυτό και μόνο, δικαιολογεί το καλτ. Κι ας αγοράσω πεζοδρόμιο (δε θα ειναι η πρώτη φορά :lol: ). Τουλάχιστον θα χωράμε όλοι
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#457304



Απο σημερα κυκλοφορουν ηδη αρκετα review...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#457312 Τελικα ειναι το ιδιο πατωμα με το απερχομενο μοντελλο V40? Τιμες φωτια, απο περιεργεια λετε να φτασει ποτε τις προσφορες του V40? πχ 24 χιλ ευρω?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#457320
Άβαταρ μέλους
By citastak
#457522
GTS έγραψε:Τελικα ειναι το ιδιο πατωμα με το απερχομενο μοντελλο V40? Τιμες φωτια, απο περιεργεια λετε να φτασει ποτε τις προσφορες του V40? πχ 24 χιλ ευρω?


Αν πάτωμα εννοείς την πλατφόρμα εξέλιξης, θα μου κάνει πολύ εντύπωση να μοιράζεται το ίδιο με το V40.
Φαίνεται πάντως να κατασκευάζεται στο Βέλγιο (από τα Γαλλικά των εργατών) όπως και το V40.
Θα μου κάνει πολύ εντύπωση αν η τιμή του είναι κάτω από 30-35 χιλ.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#457533 Καλα ειναι δυνατον να κανουμε αυτη τη κουβεντα? Δεν εχει καμια σχεση με το πατωμα του V40..ειναι το πρωτο μοντελο στο νεο πατωμα CMA που μοιραζεται καποια στοιχεια και κινητηρες με το SPA..προφανως δεν εχει ουτε τα διπλα ψαλιδια ουτε το transverse leaf spring ουτε καν τον ιδιο πολλαπλων συνδεσμων με τη SPA..Θα ακολουθησουν λογικα και V40/S40 και καποια πιο μικρα ηλεκτρικα (μαλλον). Και δεν θα μπορουσε να εχει σχεση με το τωρινο πατωμα, γιατι τα δικαιωματα τα εχει η Ford και δεν θα τους συνεφερε να στηριχθουν πανω σε αυτο...

Ολη η σειρα 40 θα συναρμολογειται στο Ghent, στο Βελγιο. Το εργοστασιο ειναι το πρωτο της Volvo εξω απο τη Σουηδια και ειχε ξεκινησει με την παραγωγη του Amazon, και προς το παρον συναρμολογει και τα προς αντικατασταση V40/S60.

V90/XC90/XC60 και το απερχομενο V60 στο Torslanda στη Σουηδια, το S90/S90L/S60L στην Κινα, και τo νεo S60 στο νεο εργοστασιο στην Αμερικη (η παρουσιαση του θα συμπεσει με το ανοιγμα του εργοστασιου). Απο τα μοντελα που ξερουμε σιγουρα οτι θα παρουσιαστουν μονο το νεο V60 δεν ειναι γνωστο που θα συναρμολογειται.


Edit: Τα παραπανω ειναι με τα σημερινα δεδομενα για ολο τον κοσμο. Στο μελλον αναλογα και με τη ζητηση στην Κινα, για την τοπικη αγορα ολα τα μοντελα θα κατασκευαζονται εκει. Για Νοτιοανατολικη Ασια/Αυστραλια υπαρχει το εργοστασιο στη Μαλαισια, αλλα μαλλον οχι για ολα τα μοντελα. Για τον υπολοιπο κοσμο, δεν παιζει να αλλαξει κατι..
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457819

...ωραιο χρωμα! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#457870
Zeus έγραψε:Απο τα μοντελα που ξερουμε σιγουρα οτι θα παρουσιαστουν μονο το νεο V60 δεν ειναι γνωστο που θα συναρμολογειται.

Πότε περίπου να περιμένουμε νέο v60?
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#460621 Από αυτό το Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου και μέχρι το επόμενο Σάββατο, 9 Δεκεμβρίου πραγματοποιείται το Volvo Used Car Week, η εβδομάδα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Volvo.

Volvo Used Car Week
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#465229 Κάτι πολύ έξυπνο για την αντιμετώπιση του turbo-lag:
http://www.roadandtrack.com/new-cars/ca ... turbo-lag/
Volvo currently only offers four-cylinder engines in its cars, but in order to match six-cylinder power, it's turned to turbochargers. Using turbos to get six-cylinder numbers from an inline-four can often lead to significant turbo lag, but Volvo has developed some clever solutions. There's, of course, Volvo's new T6 engine which pairs a turbocharger with a supercharger for more immediate throttle response, but Jason Fenske of Engineering Explained explores two of the automaker's more interesting approaches.

The first, called Power Pulse, is only available in Volvo's twin-turbo D5 diesel, which we don't get in the US. This system uses an electric compressor to fill up an external tank with air used to spool up the turbocharger. If you get on the throttle quickly, air from the tank is sent into the exhaust manifold and to the first of two sequential turbochargers. This means that the turbo is spun up to operating speed more quickly than it would be in a conventional system.

The other is Volvo's T8 twin-engine hybrid drivetrain, which combines the turbo- and supercharged T6 gas engine with an electric motor at the car's rear axle. This setup doesn't reduce turbo lag itself, but the electric motor and supercharger both help minimize the effects of the turbocharger.

Check out Fenske's video for additional visuals to better understand Volvo's cleverness. By definition, you can't get rid of turbo lag entirely, but the Swedish automaker is trying to make its effects imperceptible.

Άβαταρ μέλους
By g8777
#465531 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Na-giati-to-neo-Volvo-XC40-einai-to-xeirotero-sthn-apofygh-kindynoy_161175.asp?a=1
ΣΟΚ. :omg:

Πάλι καλά που κάποιος τα λέει, κάποιος τα γράφει και δεν βρίσκεται καμιά οικογένεια :help: πάνω σε κάνα φράχτη αεροδρομίου.
Άγιο έχουμε.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#465539 Κρατάνε και καποιο επιπεδο στο Αuto Τετάρτη.

< >