Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#457269 Αν η συγκεκριμένη ταμπλέτα είναι σαν αυτή που είχε η Ε που είχαμε στην Γαλλία το καλοκαίρι, να πω πως αν και εντυπωσιακή, δεν ήταν τόσο πρακτική όταν ήθελες να κάνεις κάτι γιατί δεν ήταν touch. Έπρεπε να κάνεις τα πάντα από το touchpad στην κονσόλα.
Από την άλλη, η σύγκριση είναι άκυρη, γιατί αυτή η σειρά Α είναι η επόμενη (και ακόμη δεν έχει φτάσει στις αντιπροσωπείες), ενώ τα υπόλοιπα είναι η προηγούμενη γενιά.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#457275 Πάντως και η τωρινή Α-class είναι πολύ πιο όμορφη από τo τωρινό Α3 και κυρίως από την τωρινή 1. Μέσα-έξω.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#457278
GTS έγραψε:Συγκρινεις δηλαδη σχεδια 2011 με σχεδιο 2018?? Επισης για να παρεις αυτο το εσωτερικο θελεις 50 χιλιαρικα σε Α-κλας. Σε καθε περιπτωση τα εσωτερικα της Μερσεντες ειναι λιγο καλυτερα απο των αλλων τωρα νομιζω.

Δε θα προσφέρεται καθόλου με αναλογικά όργανα μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#457299 Δεν μου αρεσε καθολου. Μου φερνει κατι απο Lexus και C4 cactus. Το τωρινο τιμονι ειναι καλυτερο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#457402 Αυτό το εσωτερικό δεν το θεωρώ καλό. Κι όσο για την στενόμακρη ταμπλέτα..... Σχεδιασμένο για να γίνεται ταξίμετρο...
Περί γούστου βέβαια....
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#459374 Εικόνα
Εικόνα

πλιτς
Άβαταρ μέλους
By mirage
#459376 Ειναι εντυπωσιακή η άτιμη.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459602
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#460905

Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#461561

Εικόνα

Και για τα δυο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462056 Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνηθίζουν να αγοράζουν μοντέλα των ανταγωνιστών προκειμένου να τα συγκρίνουν με τα δικά τους και να κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές στα ιδιωτικά κέντρα που διαθέτουν.
Η Mercedes ωστόσο, προχώρησε σε μία δυσεξήγητη κίνηση, καθώς επέλεξε να νοικιάσει ένα Tesla Model Χ για να διαπιστώσει τις δυνατότητες του αμερικανικού ηλεκτροκίνητου SUV. Σύμφωνα με το περιοδικό Spiegel, η γερμανική φίρμα νοίκιασε το όχημα από την εταιρεία Sixt. Στη συνέχεια το μετέφερε στις μονάδες που διαθέτει σε Στουτγάρδη και Βαρκελώνη, με τους μηχανικούς και δοκιμαστές να πραγματοποιούν αμέτρητα χιλιόμετρα δοκιμών. Σαν να μην έφτανε αυτό, το αποσυναρμολόγησαν κιόλας για να ελέγξουν διάφορα μηχανικά μέρη.  

Στη συνέχεια, το συναρμολόγησαν και όταν έληξε η περίοδος μίσθωσης το επέστρεψαν στη Sixt. Κάπου εδώ όμως ξεκίνησαν τα προβλήματα. Το αυτοκίνητο άνηκε σε ένα ζευγάρι που το είχε παραχωρήσει στην εταιρεία ενοικιάσεων την περίοδο που θα έλειπε διακοπές. Όταν το πήραν στα χέρια τους λοιπόν, διαπίστωσαν φθορές και παράξενες ζημιές. Έτσι ζήτησαν εξηγήσεις από τη Sixt.
Η εταιρεία τους αποζημίωσε και στη συνέχεια ξεκίνησε έρευνα για να εξακριβώσει τι συνέβη. Όπως ανακάλυψαν, η Daimler – μητρική της Mercedes - είχε παραβεί κάθε όρο της μίσθωσης. Όταν ενημερώθηκαν οι ιδιοκτήτες, ακολούθησαν τη νομική οδό, ζητώντας τόσο από τη Sixt, όσο και από τον γερμανικό κολοσσό το ποσό των 99.000 ευρώ ως αποζημίωση.
Όπως υποστηρίζει το Spiegel, η Daimler δεν αρνήθηκε το γεγονός, με τον εκπρόσωπο να δηλώνει ότι θα πραγματοποιηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία μέσω της ασφαλιστικής εταιρείας και θα καταλήξουν σε διακανονισμό.
Το ερώτημα φυσικά είναι, γιατί μια αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Daimler δεν αγόρασε το αυτοκίνητο και επέλεξε να το νοικιάσει, ενώ γνώριζε τι θα συμβεί;

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... la-model-x
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462058 Giouften