Φιλική συμβουλή, μην αγοράσεις άμεσα φακό. Άσε να καταλαγιάσει η χαρά της απόκτησης της μηχανής, μάθε τα βασικά της χρήσης της και ανάλογα με τις ανάγκες σου στην πορεία αποφασίζεις για τον φακό που θα ήθελες να προσθέσεις.
Συνήθως η πρώτη αγορά φακού είναι ένας ζουμ, μιας και ερχόμαστε συνηθισμένοι από τα μεγάλα ζουμ των compact. Στην συνέχεια διαπιστώνουμε ότι έχουμε πλέον δύο φακούς χαμηλής σχετικά ποιότητας, συν το γεγονός πως πρέπει να κάνουμε και την διαδικασία της αλλαγής κάθε φορά, πέρα βέβαια από το γεγονός πως πρέπει να κουβαλάμε 2 φακούς συνέχεια μαζί μας.
Για τέτοια χρήση, όπου μας ενδιαφέρει η τιμή, το ζουμ και όχι η ποιότητα πιο πρακτική λύση είναι οι all around ζουμ φακοί, π.χ. 18-200 κλπ. Θα έχεις την ίδια ποιότητα με τους δύο προηγούμενους, αλλά δεν θα χρειάζεται να κουβαλάς έξτρα φακό και να κάνεις διαρκώς αλλαγές.
Στην πορεία βέβαια θα διαπιστώσεις ότι σαν έναν καλό σταθερό, φωτεινό φακό δεν έχει, μιας και αυτός είναι που θα αναδείξει τις δυνατότητες τις μηχανής. Οπότε λογικά θα στραφείς είτε στον 50άρι της Sony είτε τους αντίστοιχους της Sigma!
ΥΓ. Ιδανικά, θα ήταν καλό να δοκιμάζεις σε κάποιο κατάστημα τους φακούς που σε ενδιαφέρουν πριν τους αγοράσεις, ώστε να δεις στην πράξη το αποτέλεσμα.
Ο 50ρης της Sony ποιος είναι; Αυτός που πρότεινε και ο Red;
Ο φακός αυτός δεν μπορεί να κάνει ζουμ, αλλά είναι πολύ φωτεινός (έχει μεγάλο διάφραγμα=τρύπα, άρα μικρό αριθμό f, άρα χρειάζεται λιγότερο φως για να βγάλει φωτογραφία, και μπορεί να βγάζει πιο θολωμένο background σε πορτρετοδουλειές).
Γενικά αν ακούς, 40άρι, 50άρι, 60άρι, εννοείται ότι ο φακός είναι fixed σε μία εστιακή απόσταση.
Επειδή είναι fixed, στα εστιακά μήκη γύρω από το 50mm είναι πολύ εύκολο να φτιάξει μια εταιρία έναν φωτεινό φακό f1,8 και να τον προσφέρει σε χαμηλή τιμή.
π.χ ο 50άρης της canon ο φθηνός κάνει 100 ευρώ στις dslr φαντάσου.
Όπως σωστά λέει ο axel12p, καλύτερα να δεις με τον καιρό ποια εστιακά μήκη φακών σου ταιριάζουν. Και να επιλέξεις αφού θέλεις να φωτογραφίζεις μακρινά θέματα αν είσαι διατεθειμένος να αλλάζεις 2 φακούς, ή να πάρεις έναν 18-200 πχ. ή έναν 18-135 που νομίζω ότι βγάζει η σόνυ.
Μέχρι τότε χρησιμοποιείς το ζουμ του φτωχού --> aka τα πόδια σου πηγαίνοντας πιο κοντά.
Σε συναυλία με υπερυψωμένη σκηνή(χωρίς προστατευτικό κιγκλίδωμα μπροστά) αν τραβήξεις από μπροστά μπροστά με 60mm στη μηχανή σου θα πάρεις ένα τέτοιο κάδρο. Τίμιο νομίζω.
Στα των φακων η φαση ειναι να εχεις 100 χερια ν αλλαζεις φακους αναλογως με το θεμα και να πληρωνεις
< >
Δυστυχως έχουν την πιο άκυρη απαίτηση για τροφοδοσία, 6,5 έως 8,5 volt και 3 αμπερ.
Δεν υπάρχουν τροφοδοτικά σε τόσο χαμηλές τάσεις και τόσα αμπέρ, οπότε αναγκαστικά θα πέσει πατέντα...
< >
axel12p έγραψε:Εγώ στο Yongnuo έχω βάλει τον συγκεκριμένο αντάπτορα και με έξι Eneloop που έτσι και αλλιώς είχα, δουλεύει άψογα.
Επειδή θα είναι λίγο-πολύ μονιμα στον ίδιο χώρο, προτιμώ να τα έχω με τροφοδοτικό και όχι μπαταρία.
Πάντως άνοιξα το ένα και με μία γρήγορη ματιά δέν βλέπω κάτι στα ηλεκτρονικά του που να έχει πρόβλημα να λειτουργήσει με 12 Volt ή έστω με 9.
Sony A5000
https://www.mediamarkt.gr/el/product/_s ... E_BA_CE_AC
Canon M10
https://www.mediamarkt.gr/el/product/_c ... E_BA_CE_AC
Δεν βλέπω κάποια τρομερή διαφορά μεταξύ Α5000 και Α6000 εκτός από την ανάλυση. Ο αισθητήρας μόνο είναι ένα κλικ μεγαλύτερος.
Η M10 όμως έχει μικρότερο αισθητήρα από τις δύο
Το θέμα είναι μη μου κακοφανεί μετά από FF Περισσότερο για ταξίδια κλπ θα την ήθελα που τώρα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορώ να την κουβαλήσω και τώρα τραβάω με το κινητό (όχι ότι είμαι δυσαρεστημένος απ'αυτό)
My Flickr
κάτι τέτοιο κάνει;
https://www.amazon.co.uk/Vikcam-Dashbor ... 0ZXVVGFNAK
Είχα mobius οπότε μ'ενδιαφέρει να κρατάει η μπαταρία και να μην εξαντλείται στο μισάωρο. Και θέλω και καλή ανάλυση στο σκοτάδι, να γράφει δηλαδή τις πινακίδες (πολλές δεν τις γράφουν λόγω αντανάκλασης, πρέπει να είναι πολύ κοντά)
My Flickr
Κανονικά πρέπει να είναι μόνιμα στο ρεύμα, να ανοίγει και να γράφει μόλις βάζεις μπροστά... Για περισσότερα και για τις καλύτερες δες Techmoan στο YouTube.
Amen and a-women!