Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457076 Μπουσσο να βρουμε κανα καθαρο 9αρι? :eat:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#457083
Nikos! έγραψε:
dimviii έγραψε:Μπουσσο να βρουμε κανα καθαρο 9αρι? :eat:


Πας και σε αυτό το θέμα να πουλήσεις έβο ρε? :lol: :lol: :lol:


ιδια χρηματα για φοκους/λεον/μεγκανε/308 αντι για 9αρι με Ολινς,προγραμμα,εξατμιση,φιλτρο,φρενα καλα?
Μιλαμε για κακούργημα και τρεις ισοβια τουλαχιστο.

Με 25κ το 9αρι είναι φονιας(3,5 κιλα/ιππο)Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#457092
markvag έγραψε:

Άσε με... μην αρχίσω τώρα... με τις κωλοαντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις... :rant:


Γιατί ρε markvag, είχες κάποιο θέμα με τη BMW?


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By corsair
#457095
Arrow έγραψε:
markvag έγραψε:

Άσε με... μην αρχίσω τώρα... με τις κωλοαντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις... :rant:


Γιατί ρε markvag, είχες κάποιο θέμα με τη BMW?


< A3003 >


Νομίζω με την Citroen είχε καποιο τράβηγμα αλλα δεν ειμαι σιγουρος... ετσι πηρε το αυτι μου. Δεν ξερω τι ακριβως ειχε παιχτει.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#457104
NiTse έγραψε: Επίσης ο 1.8 νομίζω είναι πλέον αρκετά χρόνια στην αγορά και είναι ουσιαστικά ο παλιότερος και με τις λιγότερες μάλλον αλλαγές είχε ξεκινήσει από 160 άλογα το 2007 ή 2008 και σήμερα έχει φθάσει τα 180.


Ο 1.8TSi του Λέοντα είναι με έμμεσο και άμεσο ψεκασμό, πλήρη μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και ιμάντα πλέον που ελέγχεται στις 100Κ χλμ.
Είναι ο νέος κινητήρα του Golf GTi με μικρότερη διαδρομή, αν δεν απατώμαι.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#457109
corsair έγραψε:Νομίζω με την Citroen είχε καποιο τράβηγμα αλλα δεν ειμαι σιγουρος... ετσι πηρε το αυτι μου. Δεν ξερω τι ακριβως ειχε παιχτει.


Ναι με τη (γουρου)Νίτσα . Του πουλήσανε καινούργιο αυτοκίνητο με ελαφρύ τρακάρισμα και κάποια άλλα προβληματάκια που στη συνέχεια δεν μπορούσαν να διορθώσουν.
Εντωμεταξύ είχαν και Γερμανικά "αστέρια" στην οικογένεια με προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#457123
Giuseppe Busso έγραψε:
NiTse έγραψε: Επίσης ο 1.8 νομίζω είναι πλέον αρκετά χρόνια στην αγορά και είναι ουσιαστικά ο παλιότερος και με τις λιγότερες μάλλον αλλαγές είχε ξεκινήσει από 160 άλογα το 2007 ή 2008 και σήμερα έχει φθάσει τα 180.


Ο 1.8TSi του Λέοντα είναι με έμμεσο και άμεσο ψεκασμό, πλήρη μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και ιμάντα πλέον που ελέγχεται στις 100Κ χλμ.
Είναι ο νέος κινητήρα του Golf GTi με μικρότερη διαδρομή, αν δεν απατώμαι.


Πόσες φορές να ψεκάζει σε κάθε κύκλο ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#457142 Αφήστε να πωληθεί και κάνα καινούργιο αμάξι ρε σκρουτζηδες που έχουμε να πούμε καλοτάξιδο σε brand new από τότε που ο Καραμανλέας ήταν πρωθυπουργός.

Μπουσε πάρε αμάξι και σταμάτα να ψωνίζεις σαμσουγκορόλογα και γραβάτες.

.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457150
Anonymous Founder έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Απολύτως δεκτό και σεβαστό. Απλά ψάχνω να βρω το τόσο υψηλό petrolheadism της επιλογής που λες όταν στα ίδια χρήματα υπήρχαν πολύ δυνατότερα που η μόνη διαφορά ήταν ο άξονας της κίνησης. :hmmm:

Η διαφορά αυτή, είναι όλα τα λεφτά. Για να το γράφουμε κάποιοι ξανά και ξανά, πάει να πει πως για κάποιους τουλάχιστον, αυτό είναι σημαντικό, αν όχι το πρώτο κριτήριο.
Για εμένα, όλα ξεκινούν από εκεί. Θα δώσω λεφτά για πισωκίνητο, ή καλό τετρακίνητο. Αν δεν έχω, δεν αγοράζω, ή αγοράζω με άλλα κριτήρια (να με πάει από το Α στο Β χωρίς πρόβλημα και με το μικρότερο κόστος, πχ ένα Twingo).


Δεν ισχυει αυτο Γρηγορη, εδω εισαι λαθος...Και ενα MCS R56 (με το εξτρα μπλοκε παντα!) ειναι πολυ πιο fun to drive...απο μια 120i με τουμπανο αναρτηση σαν την δικη σου μεν, αλλα και συνδυασμο δυναμης/ροπης που δεν φτανει για να ξεκολλησει η ουρα για παραπανω απο 1-2 sec, παρα μονο σε σαπουνε πλατειες.

Ε, καποιοι το εχουν ξεπερασει αυτο με τις πλατειες και θελουν κατι παραπανω...Για ολους αυτους ΔΕΝ φτανει να ειναι 120i πχ για να ειναι εξισου Fun to drive με το MCS.
Πρεπει να ειναι 130i και πανω. Να μπορει να ξεκολλησει η ουρα και να εχεις απαιτουμενη δυναμη/ροπη να ελεγχεις το αναποδο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#457151
red_monster έγραψε:
drdino έγραψε:Το ποσό αγοράς το ξεχνάμε;


Ανάλυση ευαισθησίας χωρίς κόστος αρχικής επένδυσης :lol:

Στην 4ετια το Leon 7k κάτω
Η αρ 1k κάτω


Kαταρχας δεν ειναι αρχικη "επενδυση", εκτος εαν μιλαγαμε για καποιο ιστορικο δυσευρετο, που συνεχως ανεβαινει η αξια του...
Κατα δευτερον, οταν εξεταζουμε κοστος, δεν το βλεπουμε σε μια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη που μας βολευει, αλλα απο την αρχη της αγορας... :whistlink:
Κατα τριτον, τα 20-22κ ευρω ειναι ποσο που υπαρχει, διατιθεται, αποκλειστικα για την αγορα, οχι και για συντηρηση κτλ.
Απο εκει και περα, στην συγκεκριμενη περιπτωση, εξεταζεται και συγκρινεται το κοστος του να συντηρεις το παλαιο, με το κοστος του να συντηρεις το καινουργιο και τι υπολειματικη αξια, αφηνει το καθε ενα μετα απο 3-4 χρονια...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#457190 Οι αξίες αγοράς, πώλησης, απαξίωση, σέρβις, καύσιμο, πάγια έξοδα κλπ περιπου υπολογίζονται. Αυτό που δεν μπορεί να υπολογιστεί είναι το πόσο κοστολογείς την χαρά του να έχεις καινούργιο αυτοκίνητο με πλεονεκτήματα σε αυτονομία (σπανιότερο βενζινάδικο), ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμό, ευκολίες, γκάζια, πρόσωπο (άλλο είναι να σε βλέπουν με καινούργιο-φρέσκο όχημα και άλλο με δήθεν κάλτ 12 ετίας) και άλλα τέτοια. Τα οποία καλείται ο καθένας να κοστολογήσει και να δει αν του βγαίνει ο λογαριασμός. Αν θέλει να είναι οικονομοτεχνικά εντάξει. Για να αισθάνεσαι ότι έχεις το λογικό πλεονέκτημα για την κίνηση αγοράς.
Αλλιώς μπορώ, γουστάρω το κάνω. Που υποπτεύομαι θα το έκανε αν είχε βρει το κατάλληλο αυτοκίνητο.