Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#456735
REALZEUS έγραψε:Για τον εαυτόν σου το κρατάς βασικά. Ούτε το παιδί θα το θέλει, ούτε εσύ θα θέλεις να κυκλοφορεί με τόσο παλιό όχημα για λόγους ασφαλείας.


Εγώ θα συμφωνήσω. Με το σουμπαρού πλέον ζήτημα να κάνω 4000 χιλιόμετρα το χρόνο.
Έχω πάρει απόφαση όμως να μην το δώσω. Το βγάζω ΣΚ για καμμία στριφτερή βολτίτσα και καμμιά Παρασκευή βραδάκι για καμμιά ευθεία εδώ στα Ανατολικά. :whistlink:
Άντε και κάνα γρήγορο ταξιδάκι για δουλειά μόνος μου πάντα για να ξεκαυλ@σω και εγώ κι αυτό.
Όταν και άμα πλέον δε μπορώ να πληρώσω τέλη-ασφάλειες το πολύ πολύ παραδίδω πινακίδες.
Οκ έχω κλειστό γκαράζ οπότε δεν κρυώνει τις κρύες νύχτες του Χειμώνα και δε ζεσταίνεται τα καυτά μεσημέρια του Καλοκαιριού.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#456737
dstou έγραψε:M' αρέσει που μετανιώνετε που δώσατε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.Τα οποία θέλουν λεφτά ακόμη και στην καθησιά τους για να τα επαναφέρετε σε πλόιμη κατάσταση μια μέρα. Και στο φινάλε αν τα ξεφορτωθείτε τι σας εμποδίζει μετά από μερικά χρόνια να τα ξαναγοράσετε, ή να πάρετε κάποιο άλλο?
Και στο ενδιάμεσο να μην έχετε καμία έννοια για σέρβις, τέλη , σκουριές, διαρροές, πινακίδες, καθαριότητες, δεσμευμένη θέση στο γκαράζ ή στο δρόμο, κ.α.?

Το αμάξι δεν κόστιζε τίποτα. Είχα χώρο στο γκαράζ. Τώρα έχω ξύλα. Το έβγαζα κάθε 2 εβδομάδες για μια βόλτα μικρή μέσα στο χωριό(ναι, χωρίς πινακίδες).
NiTse έγραψε:Εντάξει δεν είμαστε και συλλέκτες. Για τους περισσότερους νομίζω το να πουλήσουν το παλιό είναι προϋπόθεση για να πάρουν καινούριο.

Όταν παίρνεις ψίχουλα, για ποια προϋπόθεση μιλάμε; Ο λόγος που υπάρχουν αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, είναι γιατί δεν πιάνουν τα χρήματά τους. Όταν τα περισσότερα μεγάλου κυβισμού έφυγαν εξωτερικό, τι να πούμε; Δηλαδή, εμ πληρώσαμε καπέλο στην αγορά του(τέλος ταξινόμησης και φόρος πολυτελείας), εμ αυξημένο ΦΠΑ και στο τέλος ήταν φθηνότερο σαν μτχ από το αντίστοιχο γερμανικό :dizzy:
dstou έγραψε:Όπως και να το κάνουμε κάποια έννοια και φροντίδα τη θέλει, χώρια το χώρο που πιάνει. Αν θέλουμε και ο χώρος να είναι κλειστός και για τα 20 χρόνια, δε νομίζω να διαθέτει κάτι τέτοιο περισσότερο από το 5% του κοζμάκη. Μήπως λέω και πολλούς. :hmmm:
Και φυσικά είναι και χοντρό ρίσκο. Να σου πει αύριο το παιδί 'τι να την κάνω την παλιατζούρα ρε πατέρα?'.

Το ξαναλέω, ΜΑΚΑΡΙ να μου έδινε ο πατέρας μου στα 18 μου, μια spider του 70κάτι. Με 65.000χλμ. Μιλάω συγκεκριμένα για το αμαξάκι μου. Που ήταν μπιμπελό για όποιον το ήξερε. Και μπορεί να ήταν σχετικά φθηνό. Αλλά για την προηγούμενη 10ετία, ένα 2λιτρο μχ5 με υπερπλήρη εξοπλισμό, ήταν από τα καλύτερα "παιχνίδια" που κυκλοφορούσαν. Δηλαδή, δε θα κρατούσα στην αποθήκη ένα golf.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#457074 Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.
Corolla Verso 1.8 του 2005 λοιπόν, με την επταθέσια διαρρύθμιση (έβγαινε και σε αμιγώς πενταθέσια), με πλούσιο εξοπλισμό (Cruise Control, αυτόματο κλιματισμό, αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, φωτοχρωμικό ή όπως αλλιώς λέγεται κεντρικό καθρέπτη).
Εντελώς ατρακάριστη, με λάστιχα ενός έτους και μηδενική φθορά, καινούριες μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια, ντεμπραγιάζ αλλαγμένο πριν από 50Κ χλμ. Συνολικά έχει 204Κ χιλιόμετρα (πραγματικά, με βιβλίο συντήρησης) και έχει πολύ ωραία περπατησιά. Ήτοι, πολύ σωστό τιμόνι (δεν το περίμενα έχοντας οδηγήσει το Avensis του 2000 του πεθερού κι ένα Auris που υπάρχει ακόμα στην οικογένεια), τόσο σε αίσθηση όσο και σε αφή-πιάσιμο (νομίζω ότι είναι το ίδιο τριάκτινο με του MR2 και της Celica εκείνης της εποχής). Ωραίο κιβώτιο, πολύ ελαστικό μοτέρ από χαμηλά, μικρές κλίσεις στις στροφές, κατανάλωση γύρω στο 8, αν κι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να δω την πραγματική του κατανάλωση. Σωστή θέση οδήγησης, πολύ ευκολοδήγητο για επταθέσιο. Εντυπωσιακό το χαμηλό βάρος (1.350 κιλά) σε συνδυασμό με την άριστη παθητική ασφάλεια (πεντάστερο με κορυφαία βαθμολογία).
Άπειροι χώροι με τρία αυτόνομα μεσαία καθίσματα (όχι όπως τα 2,5 του Zafira), με ξεχωριστές ράγες για να κάνεις το εσωτερικό ό,τι ακριβώς θες.

Αρνητικά η σφιχτή ανάρτηση για την κατηγορία κι ο θορυβώδης κινητήρας, αλλά κι ο θόρυβος κύλισης από τους μπροστινούς τροχούς. Ίσως βέβαια οφείλονται τα Turanza για το τελευταίο. Επίσης, αναγκάστηκα να αποχωριστώ την ιδέα του αυτόματου κιβωτίου, αφού η μοναδική αυτόματη Verso (με 300Κ χλμ ΚΑΙ αέριο ΚΑΙ 7Κ τιμή, είχε ήδη πουληθεί όταν πήρα τηλέφωνο). Εκ των υστέρων, διαβάζοντας για το αυτόματο των Picasso (μπλιεχ, που λέει και μια ψυχή εδώ μέσα), το αυτόματο των Verso (ίδιο με το χάλι του MR2 semi, που όντως είχα οδηγήσει κι ήταν πολύ μάπα) και βλέποντας πόσο ωραίο χειροκίνητο (γιαπωνέζικο βρε αδερφέ) έχει το Toyota, δεν παραπονιέμαι.

Μετά τις ιστορίες φρίκης για τα Citroen Picasso, τα σίριαλ Φώσκολου για τα C-Max 1.5 TDCi (που έχαναν ισχύ στην εθνική και δεν μπορούσε να βρει κανείς σε τι οφείλεται) και το ψυχοπλάκωμα που έπαθα όταν μπήκα σε Zafira δεύτερης γενιάς (διθέσια μεσαία σειρά, στρίμωγμα για να κάτσω πίσω από τον εαυτό μου, ενώ στο Verso κάθομαι πίσω μου χωρίς να ακουμπούν πόδια ή κεφάλι πουθενά κι είμαι 1.94 ο άτιμος), το Toyota είναι αποκάλυψη. Ενδεικτικό: ενώ οι αλλαγές λαδιών είναι στις 15Κ, ο προηγούμενος (και πρώτος) ιδιοκτήτης δεν έκανε την τελευταία αφού "μόλις πάρεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, θα αλλάξεις λάδια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο". Ε, πάω να τα ελέγξω φοβούμενος το τι θα αντικρίσω μετά από 19Κ με τα ίδια λάδια. Σοκ! Τα λάδια στο φουλ και (το κυριότερο) κατάξανθα. Δε θα με παραξένευε καθόλου αν μου έλεγαν ότι αυτή η βέργα βγήκε από αμάξι που μόλις έκανε σέρβις κι ο μάστορας ελέγχει τη στάθμη, πριν ακόμα βάλει μπρος για πρώτη φορά το μοτέρ μετά την αλλαγή.

Πολύ αμάξι για 5 χιλιάρικα ρε παιδιά! Και μάλιστα για αμάξι με λογικά τέλη και κατανάλωση.

Το καθισματάκι σου Νίκο μεγάλωσε τον υιό και τώρα μεγαλώνει και την κόρη. Εν τω μεταξύ, το Vitara ΔΕΝ είχε Isofix και χρειάστηκε να περιμένω τόσα χρόνια για να κουμπώσει (επιτέλους) σωστά το κάθισμα. Κι απαντώ έτσι και στον Σκωτσέζο, που απορεί για το πώς θα βάλω το κάθισμα πίσω. Μα έτσι κι αλλιώς, μόνο με τη ζώνη συγκρατούνταν τα παιδικά καθίσματα τόσα χρόνια. Άλλωστε, τα παιδικά καθίσματα θα μπαίνουν πίσω σε λιγότερο από το 5% των μετακινήσεων.

Elteo, όχι μόνο κάθομαι αρχοντικά, αλλά είναι το πρώτο αυτοκίνητο που δε βάζω τη θέση τέρμα κάτω.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#457087 Φαίνεται ότι είσαι ευχαριστημένος και αυτό είναι ωραίο. Βάλε και καμιά εξωτερική φώτο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#457094
Dimsabas έγραψε:Κι απαντώ έτσι και στον Σκωτσέζο, που απορεί για το πώς θα βάλω το κάθισμα πίσω. Μα έτσι κι αλλιώς, μόνο με τη ζώνη συγκρατούνταν τα παιδικά καθίσματα τόσα χρόνια. Άλλωστε, τα παιδικά καθίσματα θα μπαίνουν πίσω σε λιγότερο από το 5% των μετακινήσεων.

:s_thumbsup
Περισσότερο ρωτούσα επειδή εκτός από το F-RV ρίχνω καμιά ματιά και στα verso :ninja:
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#457110 Αυτα τα τάσια...


Καλοτάξιδο dimsabas... και ειδικά στον Νικο που ξηγήθηκε μάγκικα...
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#458405 17 year old petite ebony gets extreme anal penetration :shifty:
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#458434 Γύφτικο tetris, ας τα να πάνε, 1.5 χιλιόμετρο οδήγησα διπλωμένος για να βλέπω τι γίνεται γύρω μου, δεν μπορούσα
να παρκάρω όταν έφτασα σπίτι. Πάλι καλά που είχα βγάλει τις φιμέ ζελατίνες πριν λίγες μέρες.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#458621 Πηγαίνοντας στη δουλειά σήμεραΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#458670
georgex72 έγραψε:Κάτι προς Πήλιο μου βγάζουν οι φωτό.... :metalo:
Είναι στα όρια Ιωαννίνων Θεσπρωτίας

< >