Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#456694
belgarion έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Ρε συ Giuseppe, γιατί δεν μπαίνεις στο Pop-A-Wheel (το αυτοκινητιστικό σάιτ του e-pop.gr) για να βρεις αυτό που ψάχνεις; Οι πιθανότητες λένε ότι ο αλγόριθμος θα σε στείλει απευθείας σε Lotus Elise, αλλά έχω ακούσει ότι προωθεί και Opel πλέον.


Με 20 χιλιαρικάκια παίρνεις:

-1.8λτ με 180 άλογα
-ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση


τι λάθος κάνω; :hmmm:
Δεν είναι administration approved

< >


Θα πάω με την εξής φοβερή ατάκα του hifi που καλύπτει τα πάντα, 'δεν είναι τα λεφτά, απλά δε βλέπω λόγο να τα δώσω'
Έχει ειπωθεί για 20ε, μπορεί και λιγότερο για αγορά κινητού οπότε άψογα κουμπώνει και εδώ για ένα αμάξι που κορολιζει επικίνδυνα.


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#456703 Δεν θέλετε να ξέρετε ότι πριν 2 βδομάδες κοίταξα και Audi A1 και μάλιστα με diesel κινητήρα. :lipsealed:
Εντάξει, αν μπορούσα να πάρω ένα σωστό Α3, θα ήταν το S3 Sportback. Από 'κει και πέρα ο όλος μύθος περί Α3 συντηρήθηκε εφόσον ανέφερα για επιλογή επιλεγμένου Audi Approved μεταχειρισμένου και με diesel κινητήρα. Και συντηρήθηκε γιατί τόσο καιρό δεν έκανα ένα test drive.
Ας είναι καλά ο κολλητός που μου το έδωσε βόλτα και κάπου εκεί λύθηκαν και οι απορίες μου περί λειτουργίας του εν λόγω κινητήρα.
Πολύ καλός για το 95% των οδηγών εκεί έξω, αλλά όχι για μένα.
Είχα βάλει ήδη πολύ νερό στο κρασί μου.

Και εφόσον έληξε το θέμα αυτό μέσα μου σαν επιλογή, ξέχασα και το ίδιο το Α3.
Έχω μιλήσει ήδη μήπως βρεθεί κάνα Golf TSI Evo 150άρι. Πραγματικά δύσκολο. :dizzy:
Δεν ξέρω γιατί δεν αγοράζονται πλέον βενζίνης εκδόσεις με τέτοια ιπποδύναμη. Φέρνουν 3κυλ 1000άρια από βενζίνης μόνο.

Να πάμε στην αρχική πρόταση που ήταν και η αφορμή του τόπικ;
Ford Focus 182άρι απορρίφθηκε σαν αρκετά παλιό και επειδή έχουμε την έλευση του νέου.

Πάμε στο Civic. 2 αρνητικά:
-Δεν είναι της αισθητικής μου
-Τεράστιο μήκος

Γάλλοι:
308 1.2 130άρι έχει 3κυλ ---> άκυρο
Megane 1.2 4κυλ 130άρι ---> δεν με ενθουσίασε, στενή καμπίνα, όχι καλύτερο από Golf

Giulietta 150άρα
Με καλύπτει οδηγικά, ηχητικά. Η εξωτερική εμφάνιση είναι έτσι κ έτσι και πλέον δείχνει τα χρόνια της. Αλλά αν χωνέψω και αυτό, αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου, όσο και αν προσπάθησαν να αναβαθμίσουν, είναι το εσωτερικό. Επίσης θα ήθελα να αλλάξω μάρκα και να επιστρέψω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Mercedes A-Klasse:
Μόνο σαν μεταχειρισμένη και παρά ταύτα παραμένει απλησίαστη σε τιμές και σχεδόν άδεια από έξτρα που να είναι αναβάθμιση σε σχέση με το ήδη υπάρχον ΙΧ μου.

BMW 1er:
Θέλει χρήμα για να δείξει. Που σημαίνει ότι θα κοστίσει ένα καράβι λεφτά. Δεν θα τα έδινα για να έχω 3κυλ μοτέρ κάτω από το καπό.
Έληξε και αυτό, αν και θα ήθελα να περάσω κάποια στιγμή από αυτή τη μάρκα.



ΥΓ: Κάποιες σκέψεις που κάνω. Το θέμα το βλέπω στεγνά οικονομετεχνικά και να με καλύπτει σε κάποια στάνταρτς. Σας ακούω.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#456705 Για σένα είναι το Golf.
Εγώ θα έπαιρνα 308 1.2 130. Το μοτέρ είναι εξαιρετικό κι από design σκίζει.
Εναλλακτικά Leon 150 ή Megane 130 και μάλλον με αυτή τη σειρά (το Megane είναι πιο όμορφο, με καλύτερη εγγύηση και πιο φτηνό, αλλά είναι πιο αργό και καίει πολύ).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#456711
Asimov έγραψε:Για σένα είναι το Golf.
Εγώ θα έπαιρνα 308 1.2 130. Το μοτέρ είναι εξαιρετικό κι από design σκίζει.
Εναλλακτικά Leon 150 ή Megane 130 και μάλλον με αυτή τη σειρά (το Megane είναι πιο όμορφο, με καλύτερη εγγύηση και πιο φτηνό, αλλά είναι πιο αργό και καίει πολύ).


Ξέχασα να αναφέρω ότι η σχεδίαση του εσωτερικού του 308 με το μικρό τιμόνι και τα όργανα από πάνω, εμένα δεν μου φάνηκε εργονομικός. Εμένα όμως.
Το Megane που δεν το είχα ξεχάσει, το ξέχασα μόλις το είδα. Και μάλιστα το είδα σε Gt-Line έκδοση.

Το Golf πάντως μου αρέσει πολύ στο εσωτερικό. Το έξω για να δείξει θέλει R-Line. Τότε ανεβαίνεις σε λεφτά Audi. ----> X
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#456718 Καλά και εγώ απορώ πώς σας αρέσει το Megane.
Εγώ βλέπω ένα συντηρητικό σχέδιο,το οποίο διαφοροποιειται μόνο από τα άσχημα φώτα εμπρός και πίσω.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#456720 Δεν νιώθω την φάση με τα 3κύλινδρα μοτέρ πλέμπα. Γιατι τοσο haterino? :lol:
Αν γουστάρεις το αυτοκινητο και το petrolhead αποτελεσμα (ταχύτητα) ενός 3κυλινδρου ειναι το ιδιο ή και καλύτερο απο 4κυλινδρο, που το κακό?
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#456722 Σε σύγκριση με το Leon είναι πιο ενδιαφέρον.
Αλλά γενικά ναι είναι χειρότερο από Golf, 308, Focus, Volvo.
Άσχημο είναι το Pulsar και έκτρωμα το Civic.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#456741
Giuseppe Busso έγραψε:Δεν θέλετε να ξέρετε ότι πριν 2 βδομάδες κοίταξα και Audi A1 και μάλιστα με diesel κινητήρα. :lipsealed:
Εντάξει, αν μπορούσα να πάρω ένα σωστό Α3, θα ήταν το S3 Sportback. Από 'κει και πέρα ο όλος μύθος περί Α3 συντηρήθηκε εφόσον ανέφερα για επιλογή επιλεγμένου Audi Approved μεταχειρισμένου και με diesel κινητήρα. Και συντηρήθηκε γιατί τόσο καιρό δεν έκανα ένα test drive.
Ας είναι καλά ο κολλητός που μου το έδωσε βόλτα και κάπου εκεί λύθηκαν και οι απορίες μου περί λειτουργίας του εν λόγω κινητήρα.
Πολύ καλός για το 95% των οδηγών εκεί έξω, αλλά όχι για μένα.
Είχα βάλει ήδη πολύ νερό στο κρασί μου.

Και εφόσον έληξε το θέμα αυτό μέσα μου σαν επιλογή, ξέχασα και το ίδιο το Α3.
Έχω μιλήσει ήδη μήπως βρεθεί κάνα Golf TSI Evo 150άρι. Πραγματικά δύσκολο. :dizzy:
Δεν ξέρω γιατί δεν αγοράζονται πλέον βενζίνης εκδόσεις με τέτοια ιπποδύναμη. Φέρνουν 3κυλ 1000άρια από βενζίνης μόνο.

Να πάμε στην αρχική πρόταση που ήταν και η αφορμή του τόπικ;
Ford Focus 182άρι απορρίφθηκε σαν αρκετά παλιό και επειδή έχουμε την έλευση του νέου.

Πάμε στο Civic. 2 αρνητικά:
-Δεν είναι της αισθητικής μου
-Τεράστιο μήκος

Γάλλοι:
308 1.2 130άρι έχει 3κυλ ---> άκυρο
Megane 1.2 4κυλ 130άρι ---> δεν με ενθουσίασε, στενή καμπίνα, όχι καλύτερο από Golf

Giulietta 150άρα
Με καλύπτει οδηγικά, ηχητικά. Η εξωτερική εμφάνιση είναι έτσι κ έτσι και πλέον δείχνει τα χρόνια της. Αλλά αν χωνέψω και αυτό, αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου, όσο και αν προσπάθησαν να αναβαθμίσουν, είναι το εσωτερικό. Επίσης θα ήθελα να αλλάξω μάρκα και να επιστρέψω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Mercedes A-Klasse:
Μόνο σαν μεταχειρισμένη και παρά ταύτα παραμένει απλησίαστη σε τιμές και σχεδόν άδεια από έξτρα που να είναι αναβάθμιση σε σχέση με το ήδη υπάρχον ΙΧ μου.

BMW 1er:
Θέλει χρήμα για να δείξει. Που σημαίνει ότι θα κοστίσει ένα καράβι λεφτά. Δεν θα τα έδινα για να έχω 3κυλ μοτέρ κάτω από το καπό.
Έληξε και αυτό, αν και θα ήθελα να περάσω κάποια στιγμή από αυτή τη μάρκα.



ΥΓ: Κάποιες σκέψεις που κάνω. Το θέμα το βλέπω στεγνά οικονομετεχνικά και να με καλύπτει σε κάποια στάνταρτς. Σας ακούω.


Μετά από Alfa Romeo Peugeot, Renault, seat & Honda είναι downgrade
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#456742
Asimov έγραψε:Για σένα είναι το Golf.
Εγώ θα έπαιρνα 308 1.2 130. Το μοτέρ είναι εξαιρετικό κι από design σκίζει.
Εναλλακτικά Leon 150 ή Megane 130 και μάλλον με αυτή τη σειρά (το Megane είναι πιο όμορφο, με καλύτερη εγγύηση και πιο φτηνό, αλλά είναι πιο αργό και καίει πολύ).


Από ντιζάιν σκίζει αν είσαι ιθαγενής και εντυπωσιάζεσαι από γιρλάντες και φωτάκια.
Η πιο απρόσωπη και ατσουμπαλη γενιά μεγκαν
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#456747
red_monster έγραψε:
Μετά από Alfa Romeo Peugeot, Renault, seat & Honda είναι downgrade



Γιατί είναι downgrade το Honda?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#456751 Γιάννη, οτιδήποτε κι αν πάρεις θα είναι αναβάθμιση σε σχέση με την 147. Η Άλφα οκ, καλό χρυσό αυτοκίνητο πριν 10 χρόνια. Τώρα γέρασε, κοιτάμε μπροστά.

Πάρε το Leon FR. Θα το χαρείς και θα γουστάρεις και τη δύναμη που θα έχει.

Προχώρα, μη κολώνεις. :rtfm: