Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#452185 1.6δ = καραημιακαμπτος παντως

Εικόνα



<+
Άβαταρ μέλους
By GTS
#452199 Γνωστο το παραπανω οπως και τα μικρα βενζινης. Μονο διλιτρα ντηζελ εχουν ανεξαρτητη αναρτηση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#452213 Αν θυμάμαι καλά στις εκδόσεις με 125 άτια και πάνω...
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#453541 Ωραίο. Μάλλον το ομορφότερο στην κατηγορία του. Με xenon dsg και ηλιοροφή άρχοντας θα είσαι Μπούσε. Έμπαινε.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#453566
Zeus έγραψε:Αλεξ πήγαινε μπες σε ένα με οθόνη, ρύθμισε τον κλιματισμό και πες μου αν κανείς παραπάνω κινήσεις...δεν μπαίνεις σε κανενα υπομένου, τι να κάνουμε. Αντί για κουμπί υπάρχει αφής στην οθόνη. Μην αναπαράγουμε τις πίπες των δοκιμαστών....


Μπορεί σε πιο προηγμένα συστήματά να ειναι τα πράγματα αυτόματα κ εύκολα . Στο Picasso του 2014 , οσο κ να με ενθουσίασε η touch οθόνη στην αρχή άλλο τόσο πλέον πλέον τη θεωρώ κακή , αργή επικίνδυνη ...
Ευτυχώς για την ένταση υπάρχει κουμπί .

Δεν ανακυκλώνει αυτόματα , όποτε πρέπει πας στο μενού να βρεις την ανακύκλωση .
Επίσης αν εχεις ενεργοποιημένο gps στη μεγάλη οθόνη του ταμπλό στο κέντρο ( ασχέτως ποσο δύσκολα βρήκες τα γράμματα για να τα πατήσεις ... σταματημένος ), αν για καποιο λόγο πατήσεις για να πας στη μουσική , στον κλιματισμό ( πχ όπως είπαμε για να πατήσεις ανακύκλωση ), στη συνέχεια πρέπει να πατήσεις ξανά στο κουμπί για gps , διαφορετικά αν το μενού ειναι άλλου ... δε δείχνει κ τη διαδρομή .
Πρακτικά χρειάζεται αρκετά συχνά να καταφεύγεις στην οθόνη αφής , η οποία ειναι κ αργή η απόκριση της αλλα κ τις λειτουργίες δεν τις αποκωδικοποιεί με τη μια μάτια ο εγκέφαλος ( τουλάχιστο ο δικός μου ) κ ρίχνω κ δεύτερη κ τριτη μάτια πολλές φορές .
Πιο πολύ με έχει βολέψει το idrive .
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#454935

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456650
:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#458382
Zeus έγραψε:
:lipsealed:

Κοιταζα το configurator και εχει επιλογη για ποιο πλατια λαστιχα εμπρος απο τα πισω. Πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο (περα απο τα πισωκινητα που εχουν πισω τα πλατια). Νομιζω τα ειχε το αμαξι του βιντεο. Υπερβολικο αμαξι πιστευω αλλα οχι πολυ ακριβο για 400 ιππους.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#458389 Kαι το πρώτο RS3 τέτοιο setup είχε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#458404 Ακόμα και αυτοί κατάλαβαν ότι είναι ο βασιλιάς της υποστροφής και αποφάσισαν να βγάλουν grip από πίσω μπας και γυρίσει λίγο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#458408 Ισχύει.
Πάνω στην ίδια λογική με το εμπρός μετατρόχιο που είναι μεγαλύτερο από το πίσω (όπως και σε άλλα fwd).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#458529
REALZEUS έγραψε:Ακόμα και αυτοί κατάλαβαν ότι είναι ο βασιλιάς της υποστροφής και αποφάσισαν να βγάλουν grip από πίσω μπας και γυρίσει λίγο. :lol:


Σε ολο το βελτιωμενο αποτελεσμα της οδηγικης συμπεριφορας, βοηθησε και το μειωμενο βαρος του κινητηρα κατα 26κιλα, (αλουμινενιο μπλοκ και καποια ελαφρυτερα περιφερειακα εξαρτηματα) αλλα αν θυμαμαι σωστα εκαναν και καποιες μικρορυθμισεις στο Haldex5 και πλεον στον πισω αξονα να δινει λιγο περισσοτερη ροπη στον εκαστοτε εξωτερικο τροχο...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#458627 αυτά είναι,το σχεδιάζεις μπουρδελο από την αρχη,και μετα ψάχνεσαι να διορθωσεις με μεσοβέζικες λυσεις.
Και πανε και τα πληρωνουν κιολα.


Vorsrprung durch technik :inlove: