Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By fot
#455041 Εικόνα
Τοποθετήθηκαν! Και το ΣΚ υπάρχει μια πιθανότητα να δοκιμαστούν... στα ορεινά!
Άβαταρ μέλους
By theo13
#456433
ArrowsFA1 έγραψε:5ο καλοκαίρι (!)
Πόσα χλμ;
Έκανες μπρος-πίσω;
Εμένα στο 5ο καλοκαίρι δε με ικανοποιούσαν καθόλου. ABS για πλάκα.


Και εγώ στο Passat 215/55/16 τα Dunlop Sport BluResponse τα έχω 4 χρόνια ακριβώς και 40.000 χλμ και ο τεχνικός που τα είδε μου είπε ότι δεν έχω θέμα για 1 χρόνο ακόμα. Από πέλμα είναι οκ και το ίδιο τα πλαϊνά τους ούτε σκασίματα ούτε τίποτα. Βέβαια τα ελέγχω συνεχώς για αέρα και δεν τα βλέπει σχεδόν ποτέ ήλιος.
Δε θεωρώ ότι μου έλεγε βλακείες άλλωστε μαγαζί έχει να πουλήσει θέλει, αλλά πραγματικά είναι σε καλή κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#456482
theo13 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:5ο καλοκαίρι (!)
Πόσα χλμ;
Έκανες μπρος-πίσω;
Εμένα στο 5ο καλοκαίρι δε με ικανοποιούσαν καθόλου. ABS για πλάκα.


Και εγώ στο Passat 215/55/16 τα Dunlop Sport BluResponse τα έχω 4 χρόνια ακριβώς και 40.000 χλμ και ο τεχνικός που τα είδε μου είπε ότι δεν έχω θέμα για 1 χρόνο ακόμα. Από πέλμα είναι οκ και το ίδιο τα πλαϊνά τους ούτε σκασίματα ούτε τίποτα. Βέβαια τα ελέγχω συνεχώς για αέρα και δεν τα βλέπει σχεδόν ποτέ ήλιος.
Δε θεωρώ ότι μου έλεγε βλακείες άλλωστε μαγαζί έχει να πουλήσει θέλει, αλλά πραγματικά είναι σε καλή κατάσταση.


Δεν είναι μόνο τα πράγματα που φαίνονται... Σε τι κατάσταση είναι η γόμα για παράδειγμα; (συνήθως σκληραίνει μετά από καιρό και δεν μπορεί να "πιάσει" τόσο καλά στον δρόμο). Μπορείς να εγγυηθείς πως το πλαϊνό διατηρεί τις ιδιότητές του μετά από τόσο καιρό και χλμ;;; κτλ...

Το μόνο που θεωρώ πως ίσως κάνει τον τύπο αυτόν πιθανώς να έχει κάποιο δίκιο είναι πως, όπως λες, δεν τα βλέπει ο ήλιος και το ότι προσέχεις πιέσεις.

Προσωπικά θα το έβαζα στο πρόγραμμα για αλλαγή σιγά σιγά και σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζα ένα ακόμα καλοκαίρι με αυτά. :)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#456532 Μπορεί να πάρει κανείς ένα σκληρόμετρο και να μετρήσει το καινούργιο του λάστιχο και να παρακολουθεί την αλλαγή του σε σκληρότητα, μια ιδέα ρίχνω.

http://www.ebay.co.uk/itm/Practical-Sho ... Sw~gRVuECA

http://www.ebay.co.uk/itm/Digital-Shore ... Sw~fpZjaoj
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#456550 Θα πρέπει φυσικά να έχει ένα μέτρο σύγκρισης για να το κάνει αυτό, δηλαδή και την τιμή της σκληρότητας που είχαν ως καινούργια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#456555
rocsta έγραψε:Θα πρέπει φυσικά να έχει ένα μέτρο σύγκρισης για να το κάνει αυτό, δηλαδή και την τιμή της σκληρότητας που είχαν ως καινούργια.


Mα το γράφω παραπάνω, πέρνεις την τιμή του καινούργιου μόλις το τοποθετήσης και μετά το παρακολουθείς, αν φτάσει να σκληρύνει 30-40% δεν θα πρέπει να το αλλάξεις ? Ακόμα και 20% μπορεί να είναι επικίνδυνο, εκεί ναί, χρειάζεται ένα ψάξιμο για να βρεθεί το ποσοστό % σαν γενικός τυφλοσούρτης που είναι απαγορευτικό για την ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456636
markvag έγραψε:
theo13 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:5ο καλοκαίρι (!)
Πόσα χλμ;
Έκανες μπρος-πίσω;
Εμένα στο 5ο καλοκαίρι δε με ικανοποιούσαν καθόλου. ABS για πλάκα.


Και εγώ στο Passat 215/55/16 τα Dunlop Sport BluResponse τα έχω 4 χρόνια ακριβώς και 40.000 χλμ και ο τεχνικός που τα είδε μου είπε ότι δεν έχω θέμα για 1 χρόνο ακόμα. Από πέλμα είναι οκ και το ίδιο τα πλαϊνά τους ούτε σκασίματα ούτε τίποτα. Βέβαια τα ελέγχω συνεχώς για αέρα και δεν τα βλέπει σχεδόν ποτέ ήλιος.
Δε θεωρώ ότι μου έλεγε βλακείες άλλωστε μαγαζί έχει να πουλήσει θέλει, αλλά πραγματικά είναι σε καλή κατάσταση.


Δεν είναι μόνο τα πράγματα που φαίνονται... Σε τι κατάσταση είναι η γόμα για παράδειγμα; (συνήθως σκληραίνει μετά από καιρό και δεν μπορεί να "πιάσει" τόσο καλά στον δρόμο). Μπορείς να εγγυηθείς πως το πλαϊνό διατηρεί τις ιδιότητές του μετά από τόσο καιρό και χλμ;;; κτλ...

Το μόνο που θεωρώ πως ίσως κάνει τον τύπο αυτόν πιθανώς να έχει κάποιο δίκιο είναι πως, όπως λες, δεν τα βλέπει ο ήλιος και το ότι προσέχεις πιέσεις.

Προσωπικά θα το έβαζα στο πρόγραμμα για αλλαγή σιγά σιγά και σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζα ένα ακόμα καλοκαίρι με αυτά. :)


Σε βρίσκω υπερβολικό: https://www.thesun.co.uk/motors/3591028 ... -michelin/

Επίσης οι εταιρείες ελαστικών ορίζουν τα 10 έτη ως το όριο ζωής (προφανώς αν δεν έχουν φθαρεί ή πάθει άλλες ζημίες).
Άβαταρ μέλους
By theo13
#456758
markvag έγραψε: Δεν είναι μόνο τα πράγματα που φαίνονται... Σε τι κατάσταση είναι η γόμα για παράδειγμα; (συνήθως σκληραίνει μετά από καιρό και δεν μπορεί να "πιάσει" τόσο καλά στον δρόμο). Μπορείς να εγγυηθείς πως το πλαϊνό διατηρεί τις ιδιότητές του μετά από τόσο καιρό και χλμ;;; κτλ...

Το μόνο που θεωρώ πως ίσως κάνει τον τύπο αυτόν πιθανώς να έχει κάποιο δίκιο είναι πως, όπως λες, δεν τα βλέπει ο ήλιος και το ότι προσέχεις πιέσεις.

Προσωπικά θα το έβαζα στο πρόγραμμα για αλλαγή σιγά σιγά και σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζα ένα ακόμα καλοκαίρι με αυτά. :)


Συμφωνώ, άλλωστε ο λόγος που πήγα για να τα δει είναι ακριβώς επειδή δεν είδα αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και είπα να πάρω γνώμη ειδικού. Κρατάει καλά, έχουν ομοιόμορφη φθορά και το κυριότερο δεν τα βλέπει ήλιος και κινούνται πάντα με σωστές πιέσεις.
Είμαι ο πρώτος που θα τα πετούσα αν ένιωθα την παραμικρή αλλαγή σε θέμα ασφάλειας.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#458148
saxon_747 έγραψε:155/65/14 για Peugeot 107?

Επίσης: μπορούμε να βρούμε από κάπου τασι original σε λογική τιμή;


Pirelli P1 που θα τα βρεις αν δε κανω λαθος καπου στα 200€ . Για τασι κοιτα και σε κανενα μαγαζι με μεταχειρισμενα. Όλο κ κάτι θα χουν


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#458468 Μπήκαν στο Golf MK7 TSI 150hp:
https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/ ... F1AS3.html
Εικόνα
Εντυπώσεις σε λίγες μέρες.
Βγήκαν τα Pirelli P7 Cinturatto, γενικά όχι ευχαριστημένος, αν και όταν παρέλαβα το αμάξι είχαν ήδη 30Κ χλμ. Κυρίως ενοχλούσε πολύ ο θόρυβος κύλισης σε ορισμένα οδοστρώματα.
Το Goodyear είναι το πιο "βαρετό" εμφανισιακά λάστιχο που έχω δει! :oops:
Να πω επίσης πως τα Pirelli Pzero PZ4 στην ΒΜW έχουν πολύ καλύτερο rim protection. Καμία σχέση δηλαδή.
Και τα Dunlop MAXX RT2 είχαν καλύτερο.
Πάνω στην ώρα πάντως, σήμερα με την βροχή, επιτάχυνα στην Βεϊκου και δεν μπορούσε να περάσει με τίποτε την δύναμη κάτω, είχαν αρχίσει να είναι επικίνδυνα με 44Κ χλμ τα P7.
:s_omg
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#458470 Εγώ ακόμα περιμένω να κάνουν μερικά χιλιόμετρα ακόμα και μετά θα δω...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#458827 Δεν τα διαφημίζει για χώμα πάντως, αλλά λογικά δεν θα είναι κάτι πολύ καλύτερο από τα συνηθισμένα. Είναι εντυπωσιακό πως παρόλο την κάπως πιο "χωμάτινη" ή χειμερινή χάραξη, είναι πολύ ήσυχα:
http://www.michelin.gr/tyres/michelin-c ... ateplus#sl
68 ή 69dB, εξαιρετική επίδοση όπως και να 'χει.
Δεν ξέρω πάντως αν είναι το κατάλληλο λάστιχο για το αθηναϊκό κλίμα.... :hmmm:

Σε άλλα νέα, πρώτη βόλτα με τα F1 χθες και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε προς το πολύ καλύτερο! Πολύ σημαντική διαφορά τελικά να έχεις καινούρια λάστιχα, δεν κρατάει μόνον καλύτερα, αλλά είναι και πιο άνετο και έχει μειωθεί το σπινιάρισμα (αν και δεν έχει εξαλειφθεί, είναι που το δικό μου δεν έχει... επαναστατική τεχνολογία στους εμπρός τροχούς και δεν καταφέρνει να περάσει τα 150 άλογα εύκολα... :svivhaha: :s_biggrin ).
Αναλυτικά, όταν κάνω κι άλλα χιλιόμετρα. :oops:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#458832
kostis20 έγραψε:Στο χώμα μπαίνουν?

Πολύ δύσκολο να έχουν καλή μηχανική αντοχή τα crossclimate. Oύτως ή άλλως η συμπεριφορά στην πέτρα είναι κάτι στο οποίο πάσχουν τα περισσότερα χειμερινά.

Δες χειμερινό (altimax arctic) για παγωμένο χιόνι:
Εικόνα
Και παρόμοιο χειμερινό (grabber arctic) αλλά για σκάψιμο:
Εικόνα
Εμφανής πιστεύω η διαφορά στο πέλμα τους.
Ε τα crossclimate φαίνονται να έχουν πιο ήπιο πέλμα από τα πρώτα.