Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456389 Το XC90 χάνει στην ενσωμάτωση της οθόνης και των αεραγωγών. Πολυ καλύτερη εφαρμογή στα υπόλοιπα.
Το 60 με ανοιχτόχρωμο εσωτερικό ειναι απίθανο και η διχρωμία στις πόρτες αναβαθμίζει το αισθητικό κομμάτι.

Τα παραπάνω που ανέφερα ειναι γενικές παρατηρήσεις. Μπορει κανείς να δει και στις παραπάνω φωτό τη φορά των πόρων του ξύλου στο κάλυμμα της ποτηροθήκης των 90..τέτοιες λεπτομέρειες σχηματίζουν τη γενικότερη αίσθηση υψηλότερης ποιότητας.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456470 Ωραια η μαουνιτσα. Η χαρα του οικογενειαρχη πρεπει να ειναι.


< >
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#456472
Deleted User 1 έγραψε:Ωραια η μαουνιτσα. Η χαρα του οικογενειαρχη πρεπει να ειναι.


< >
Εικόνα


Έρωτας είναι :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: βάζει κάτω τα περισσότερα SUV
An το δεις και βράδυ από μπροστά με τα led και το μεγάλο φάρδος ψαρώνεις άσχημα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#456476
Scotch έγραψε:Κι εγώ το έχω στη wish list μου :inlove:


Nα θυμηθώ να το βάλω και σε αυτήν του Αι Βασίλη :lol:

Πόσο είπαμε ότι πάει στας Ευρώπας αυτό; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#456512
nass έγραψε:
GTS έγραψε:Lexus NX300 το εχουμε απορριψει? δεν θυμαμαι...


Εχεις οδηγήσει Lexus SUV ? :tomato:


Πάντως το καινούργιο rx450h έχει 310 άλογα και πολύ καλό εξοπλισμό στα 74.000.
Δεν το χω οδηγήσει αλλά το τελευταίο gs μου φάνηκε πιο σπορτίφ από την f10.
Ντάξει σίγουρα δεν θα ανταγωνίζεται Macan αλλά σε σχέση με το xc60 δεν φαντάζομαι να ναι χειρότερο.


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#456517 Nass Jaguar E Pace θα σε ενδιέφερε; Χαμηλότερη τιμη, μικρότερο σε μέγεθος. Δεν ξερω απλα ισως και να ειναι αυτο που θες.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456524 To RX 450 ειναι μια κατηγορια πανω, και 3500κυβικα.
Το ΝΧ 300 ειναι ιδια κατηγορια με τα υπολοιπα που συζηταμε 2500κυβικα και 194 αλογα.

Καμια σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα δηλαδη :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#456528 Τα lexus νομίζω ότι δεν πληρούν και την προϋπόθεση του off-roading που έχει τεθεί από τον nass.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#456673 Το NX300 είχες οδηγήσει, αν θυμάμαι καλά; Τόσο χάλι ε;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#456678 Ναι το ΝΧh.
Ειδικά όταν μιλάμε και για "sport" οδήγηση δεν έχει κανένα νόημα...
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#456706 Μερικες οδηγικες εντυπωσεις απο ενα Xc60 T8 r-design με 19αρες που οδηγησα :
1.ποιοτητα υλικων premium για μενα και εφαμιλλα με merc glc 250.Κατα την αποψη μου η αισθηση πολυτελειας υπερεχει στο xc60...επαναλαμβανω κατ'εμε.τα καθισματα ειναι Τρομερα!!!! Τυφλα να εχουν τα ...καθαροαιμα.
2.ηχομονωση παρα πολυ καλη,ακομα και με 150 δεν ακουγα πολλα πραγματα,εκτος αν εκανα κανα cick down.
3.infotainment...γρηγορη αποκριση,ευκολο στο menu.εχω διαβασει οτι αλλοι δυσκολευονται,εγω παντως οχι.
4.οροφη πανοραμικη...ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.Α must have.
5.πινακας οργανων καλος και ευδιακριτος αλλα νομιζω του νεου audi Q5 ειναι πιο tech.
6.εργονομια αρκετα καλη..δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια ομως.
7.φωτα led φανταστικα..
8.τιμονι με καλη αισθηση αλλα θα το ηθελα πιο βαρυ.Στο drive mode power υποτιθεται οτι σκληραινει ...ναι το ειδα αλλα οχι αρκετα.θα ηθελα περισσοτερο
9.απο στριψιμο δεν ειχα την ευκαιρια διοτι η διαδρομη ηταν ευθεια,παντως πατα καλα,δεν κοπαναει και σε κανα 2 τιμονιες σχετικα αποτομες δεν ειδα να γερνει.
10.δεν μου φανηκε σκληρο.
11.φρενα....αποτελεσματικα αλλα σε μικρες ταχυτητες ειναι ευαισθητα..εχουν οντως αυτην την περιεργη αισθηση..ξενιζει αυτο αλλα ισως να συνηθιζεται.
12.το περασμα απο μπαταρια στον βενζινοκινητηρα γινεται ομαλα.
Το μοτερ εχει ΑΜΕΣΗ ροπη και τα μπραφ του ακομα και με μισο γκαζι ειναι τρομερα.Μαζευει χλμ Ανετα...πολυ ανετα.3,4 φορες πατησα απο 90 στα 140 και ειλικρινα πηγε αερα πατερα.Η ροπη του με εντυπωσιασε ..θυμαμαι και την ροπη των 45 κιλων σε ενα φτιαγμενο opel gt που ειχα και στο Τ8 ειναι πιο ωμη.βεβαια ας μην ξεχναμε τα 1360 κιλα του gt και τους 2 τονους του Τ8.
Με cick down απο σταση ..αντε γεια..τσαγιαζεις πολλα .
Απο τα 130 και πανω παιζεις μονο με την βενζινη και εκει τα συν 250 κιλα μαλλον φαινονται....θεωρω οτι το Τ6 θα υπερεχει πανω απο αυτα τα χλμ.
Δυστυχως η μπαταρια τελειωνει γρηγορα αν κανεις πατηματα.
Εχει μια λειτουργια με boost ,απ'οτι μου ειπε ο πωλητης για 45sec και εκει την μπαταρια την πινεις κυριολεκτικα...
Ειλικρινα το υβριδικο αυτο συστημα δεν με εντυπωσιασε μονο για τον λογο οτι τελειωνει γρηγορα.Αν πχ πας θεσσ/κη και κανεις πατηματα θα την πιεις κ μετα θα μεινεις με τα 316 αλογα μονο μπροστα και αγκαλια με +250 κιλα σε σχεση με ενα Τ6.
All in all θεωρω οτι το υβριδικο ειναι αρκετα περιοριστικο ως προς τις επιδοσεις και αυτο δεν μου αρεσε.
Μου ειπε οτι οι μηχνικοι της vch υπολογισαν το κοστος μιας φορτισης σε αδειες μπαταριες στα 2,5 ευρω,δλδ για 10,4kwh.
13.το ηχοσυστημα δεν ηταν το BW αλλα λιγο best που εβαλα επαιξε μια χαρα.

Στην συνεχεια θα εχω την ευκαιρια και για Τ6 κ θα γινει η συγκριση.

All in all για μενα ειναι αμαξαρα αλλα το υβριδικο με προβληματισε.