Κίκιζας . έγραψε:rx8_drifter έγραψε:Στα δικά μου μάτια, μετά απο το πέρασμα στα δίχρονα, μόνο για κάτι τέτοιο θα έδινα λεφτά. Δλδ τί να σου πεί ενα Cupra όταν με ενα οποιοδήποτε μηχανάκι της σειράς μπορεις να τον κάνεις σώβρακο
Τωρα συγκρινετε κερασια με καρπουζια...
Τι να μου ελεγε και εμενα μια σχετικα προσφατη street που πετυχα με το Cupra οταν ανεβαιναμε Πεντελη, που οσο με περναγε στις ευθεις, αλλο τοσο και παραπανω τον επινε στις στροφες...Και αυτος απλωνοταν με γονατο και επιανε ολο το φαρδος του δρομου, ενω εγω μονο την δικη μου λωριδα...
Οι μαγκιες με τα μηχανακια ειναι κυριως στις ευθειες και σε αρκετα απλωμενες διαδρομες,τυπου προς Σουνιο πχ.
Σε πιο σφιχτα κομματια, εαν εχεις αναλογια κιλων/ιππο σαν του cupra ή και πανω με φτερουγες κτλ, απλως σε καθυστερουν στις στροφες...Ενας μαλιστα που ειχα πετυχει στην ιδια διαδρομη, (σε td ενος JCW ) το επαιζε και ιστορια με αγρια κλεισιματα επανω σε στροφη αμεσως μετα απο προσπεραση στο τελος ευθειας...
Ενω εσυ συγκρινεις πεπονια με βυζι@
Το οτι βρηκες εναν οποιοδηποτε στο δρομο με 2τροχο δε σημαινει οτι ενας απλος οδηγος με cupra περναει ενα ss, ειτε σφιχτη διαδρομη ειτε απλωμενη.
Πιο πολυ εχει να κανει με την ποιοτητα της ασφαλτου και θεμα ασφαλειας αν γινει καμια στραβη
Στα ειπε και ο dim παρακατω.
Θα τα διαβασει κανα μοτοφορουμ αυτα που γραφεις και θα
let the waters of the loch bring you wonderful dreams
Μην αφησεις αυτο που σε τρωει να χορτασει...
JasonLouk έγραψε: γνωρίζεις και κάτι λέρες σαν τον blackpug106 αλλά δεν πειράζει