Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#456406
Κίκιζας . έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Στα δικά μου μάτια, μετά απο το πέρασμα στα δίχρονα, μόνο για κάτι τέτοιο θα έδινα λεφτά. Δλδ τί να σου πεί ενα Cupra όταν με ενα οποιοδήποτε μηχανάκι της σειράς μπορεις να τον κάνεις σώβρακο :lol:


Τωρα συγκρινετε κερασια με καρπουζια... :lol:

Τι να μου ελεγε και εμενα μια σχετικα προσφατη street που πετυχα με το Cupra οταν ανεβαιναμε Πεντελη, που οσο με περναγε στις ευθεις, αλλο τοσο και παραπανω τον επινε στις στροφες...Και αυτος απλωνοταν με γονατο και επιανε ολο το φαρδος του δρομου, ενω εγω μονο την δικη μου λωριδα...

Οι μαγκιες με τα μηχανακια ειναι κυριως στις ευθειες και σε αρκετα απλωμενες διαδρομες,τυπου προς Σουνιο πχ.

Σε πιο σφιχτα κομματια, εαν εχεις αναλογια κιλων/ιππο σαν του cupra ή και πανω με φτερουγες κτλ, απλως σε καθυστερουν στις στροφες...Ενας μαλιστα που ειχα πετυχει στην ιδια διαδρομη, (σε td ενος JCW ) το επαιζε και ιστορια με αγρια κλεισιματα επανω σε στροφη αμεσως μετα απο προσπεραση στο τελος ευθειας... :thumbsdown:


Ενω εσυ συγκρινεις πεπονια με βυζι@

Το οτι βρηκες εναν οποιοδηποτε στο δρομο με 2τροχο δε σημαινει οτι ενας απλος οδηγος με cupra περναει ενα ss, ειτε σφιχτη διαδρομη ειτε απλωμενη.

Πιο πολυ εχει να κανει με την ποιοτητα της ασφαλτου και θεμα ασφαλειας αν γινει καμια στραβη :help:

Στα ειπε και ο dim παρακατω.

Θα τα διαβασει κανα μοτοφορουμ αυτα που γραφεις και θα :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#456410 X rs με alcon φρενα εμπρος πισω και 18χ 9,5 ζαντες.Ενα παρομοιο θα εφτιαχνα με τα 100κ ευρω που λεγαμε στο άλλο τοπικο.

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#456412
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:Ας παίρνει λοιπόν σειρά ο επόμενος που αντιμετωπίζει ίδια κρίση με τη δική μου, φτάνει να του περισσεύουν 36 καφετιά:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11724292/

Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε χρώμα.

Τρελή τιμή btw :s_omg


από αυτόν το ειχε αγορασει και ο κολλητος μου.Πολυ καθαρα αυτοκίνητα btw ο συγκεκριμενος.



+1
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#456434
blackpug106 έγραψε:

Ενω εσυ συγκρινεις πεπονια με βυζι@

Το οτι βρηκες εναν οποιοδηποτε στο δρομο με 2τροχο δε σημαινει οτι ενας απλος οδηγος με cupra περναει ενα ss, ειτε σφιχτη διαδρομη ειτε απλωμενη.


Μιλησα ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ως προς την χαραξη και ποιοτητα ασφαλτου. Και ναι εκει συγκεκριμενα εχω ανεβει-κατεβει πααααρα πολλες φορες και εχω πετυχει καμποσες φορες και street μηχανες.
Σε αυτη την διαδρομη, μια καλη πχ 600αρα τυπου R6 δεν μπορει να ξεφυγει απο Cupra.

Aν μιλαγαμε για λιμανακια-Σουνιο, εκει η μηχανη θα χανοταν...

blackpug106 έγραψε: Πιο πολυ εχει να κανει με την ποιοτητα της ασφαλτου και θεμα ασφαλειας αν γινει καμια στραβη :help:


Πως φαινεται οτι ειτε δεν διαβασες τι ακριβως ειπα, ειτε δεν εχεις περασει ποτε απο την συγκεκριμενη διαδρομη... :whistlink:

blackpug106 έγραψε:Στα ειπε και ο dim παρακατω.


Δεν τα ειπε αφενως, ειδικα σε εμενα, αφετερου στα συγκεκριμενα που εγραψε συμφωνω...
Ειδικα στην πρωτη παραγραφο...

blackpug106 έγραψε: Θα τα διαβασει κανα μοτοφορουμ αυτα που γραφεις και θα :whistlink:


Ας τα διαβασει και η Πτηση και Διαστημα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#456451 Σε τυπικό ελληνικό δρομο γεμάτο σκόνη και ανωμαλίες, λίγοι αναβάτες μπορούν να ακολουθήσουν καλό 4 κινητο, ίσως και κάτω από αυτό. Εξαρτάται ποσά ρίσκα είσαι διατεθειμένος να πάρεις και πόσο κοστολογεί ο καθενας το κεφάλι του.

Προσωπικά μόνο με την ιδέα Του "κυνηγητού" από ένα βλαμμένο με 1,5t στην πίσω ρόδα μου ---> δεξιά να περάσει. Ας παίξει άλλου το πουλάκι του. :)
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#456452
red_monster έγραψε:Σε τυπικό ελληνικό δρομο γεμάτο σκόνη και ανωμαλίες, λίγοι αναβάτες μπορούν να ακολουθήσουν καλό 4 κινητο, ίσως και κάτω από αυτό. Εξαρτάται ποσά ρίσκα είσαι διατεθειμένος να πάρεις και πόσο κοστολογεί ο καθενας το κεφάλι του.

Προσωπικά μόνο με την ιδέα Του "κυνηγητού" από ένα βλαμμένο με 1,5t στην πίσω ρόδα μου ---> δεξιά να περάσει. Ας παίξει άλλου το πουλάκι του. :)


+1000 ´η 600
Άβαταρ μέλους
By nikos
#456460
Nikos! έγραψε:Ας παίρνει λοιπόν σειρά ο επόμενος που αντιμετωπίζει ίδια κρίση με τη δική μου, φτάνει να του περισσεύουν 36 καφετιά:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11724292/

Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε χρώμα.

Τρελή τιμή btw :s_omg
Τι ρυπους πληρωνει αυτο? Βλεπω 250 γραμμαρια

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#456461 viewtopic.php?p=453691#p453691
rocsta έγραψε:Tα evo στον κατάλογο του υπουργείου είναι καταχωρημένα με 243g/km (χειροκίνητο) και 250 το sst. Άρα είναι 741,15€ το χειροκίνητο και 762,50€ το sst με τους υπάρχοντες συντελεστές.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#456480
morpheus έγραψε:αν και δεν είναι όλοι τόσο πυροβολημένοι να ακολουθήσουν αυτή την οδό...


ή δεν έχουν τη δυνατότητα... :oops:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#456731
Nikos! έγραψε:Πόσο κάνει η ohlins στην Ελλάδα?

ebay από Αγγλία 2.300:

https://www.ebay.co.uk/itm/Ohlins-Coilo ... SwsTxXiR3s

Δημήτρη αυτή δεν είναι?

:eat:

όταν ερθει η ωρα τσεκαρε και εδω
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=534246
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#456811 Το θέμα με το δίτροχο, μιας και εγώ το ανέφερα, δεν είναι αν πατάει χ αυτοκίνητα και ποιά, ούτε να αρχίσει διαμάχη αυτοκινήτων vs μηχανών...
Άλλωστε και μια Elise μπορεί να την πατήσει ένα Cupra υπο τις κατάλληλες συνθήκες... so what?
Μιλάμε για εντελώς διαφορετικα πράγματα.
Εγώ αναφερόμουν στην αίσθηση, στην αμεσότητα, στις δόσεις αδρεναλίνης, στο καθημερινό και προσβάσιμο αγχολυτικό που πολλοί απο εμας αναζητούν (και που ήταν το ζητούμενο του τόπικ)...

Κατι που μπορεί να μην ισχύει για όλους, άλλα τα τελευταία αρκετά χρόνια έχουμε (μας έχουν) "συνηθίσει" σε υπερτροφοδοτούμενα με λαχταριστό lag μοτέρια, αποκρίσεις γκαζιού με αντανακλαστικά δέντρου, ήχο για να βαράς κόφτες μέσα σε βιβλιοθήκη, τεχνολογία που απασχολεί 2 πτέρυγες του ΜΙΤ για να γίνει σπορ(τιφ) το προσθοκίνητο του 1,5 τόνου... και ψάχνοντας όλο και περισσότερα άλογα μπας και νοιώσουμε τίποτα έχουμε ξεχάσει πόσο απλά και εύκολα ξυπνάει τις αισθήσεις και σηκώνει την τρίχα κάγκελο κάτι πιο back to basics...

Κάτι που με μισό εκατοστό παραπάνω γκάζι μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο... κάτι που την αναλογία κιλων ανα ίππο του μπορεί να σε κάνει να χάσεις το κάθισμα κάτω απο τον κώλο σου... κάτι που κάθε μικροκίνηση του σώματος σου γίνεται αλλαγή της δυναμικής του...

Εκεί "κολλούσε" η μηχανή σαν την uber λύση στην κρίση των mid 30s... Κατανοώ όμως απόλυτα οτι δεν είναι για όλους...

Το οτι αυτή η λύση -σε αντίθεση με την Elise- μπορεί (απο 600cc και πάνω) ΚΑΙ να πατήσει το όποιο Cupra (έλεος) είναι απλά κερασάκι στη τούρτα...

Τώρα το αν μπορεί (ή αν θέλει όπως σωστά ανέφερε ο Red Monster παραπάνω) κάποιος να την πάει όπως πρέπει είναι άλλο θέμα... σίγουρα δεν κάνει χειρότερη τη μηχανή, δυσκολότερη ναι.

Πάντως πάνω σε αυτό, να πω πως ενώ θεωρώ τον εαυτό μου οδηγικά πολύ καλύτερο στα αυτοκίνητα απ'ότι στις μηχανές, κάνω τις ίδιες διαδρομές -σε άδειο δρόμο- πιο γρήγορα με το Ducati απ'ότι με το BMW (και δεν το λες και τάφο το 2ο) όταν πηγαίνω τάπα και με τα 2.
Just saying...

markvag έγραψε:ή δεν έχουν τη δυνατότητα... :oops:

Οικονομικά εννοείς...?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#456817
morpheus έγραψε:Κάτι που με μισό εκατοστό παραπάνω γκάζι μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο... κάτι που την αναλογία κιλων ανα ίππο του μπορεί να σε κάνει να χάσεις το κάθισμα κάτω απο τον κώλο σου... κάτι που κάθε μικροκίνηση του σώματος σου γίνεται αλλαγή της δυναμικής του...


Τέτοια και ακόμα καλύτερα, δυσκολότερα και πιο διασκεδαστικά χαρακτηριστικά μπορώ να έχω με την ενασχόλησή μου με το μηχανοκίνητο αγαπητέ. :s_howdy

Αν και τις μηχανές ποτέ δε τις συμπάθησα αδύνατον να μου έδιναν περισσότερη χαρά από το μηχανοκίνητο.

Αυτό που έψαχνα ήταν κάτι το διαφορετικό, κάτι το περισσότερο all-round και νομίζω το βρήκα. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#456829 Αυτό για την περισσότερη χαρά από το μηχανοκίνητο μην το λες αν δεν έχεις οδηγήσει γρήγορη μοτοσυκλέτα γρήγορα :rtfm: