https://jimmuclarku.blogspot.com/
...για το Volvo 850 T5 Wagon 210ps...(δοκιμη Απριλιος 1995)
"Γρήγορο, σε ρυθμούς που πολύ δύσκολα μπορούν να
παρακολουθήσουν άλλα αυτοκίνητα, ταυτόχρονα όμως φιλικό και
εύκολο για το μέσο οδηγό που με ευχαρίστηση θα ανακαλύψει ότι
οι 210 ίπποι προερχόμενοι μάλιστα από υπερπλήρωση, μπορούν σε
ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο να περνούν στο δρόμο ομαλά, χωρίς
να υποφέρει η ελκτική πρόσφυση και τα χέρια του οδηγού.
Γρήγορο τιμόνι, σαφής επιλογέας με μάλλον μακριά διαδρομή,
άψογα φρένα, μικρές κλίσεις στις στροφές, ουδέτερη συμπεριφορά
ακόμη και στο αποκαλούμενο όριο.
Σε καμία περίπτωση ο οδηγός δεν αισθάνεται τον όγκο του
αυτοκινήτου, αντίθετα νομίζει ότι οδηγεί ένα πολύ μικρότερων
διαστάσεων επιβατικό, ιδιαίτερα ευέλικτο και _πρόθυμο_ να
εκτελέσει εντολές.
Θα λέγαμε μάλιστα ότι η στέσιον έκδοση _στρίβει_ καλύτερα από
την τετράπορτη, αλλά αυτό ίσως είναι υπερβολή."
http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... umber=2096
Θυμαμαι ακομα την εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ το 1994...μπορτνο sedan Τ5 πανω σε μια ραμπα, κλειδωμενο φυσικα...13321000 δρχ...Τι εργαλειο! Ο λογος που μετα απο 10 χρονια πηρα Τ5.
Ειχε ελκτικη δυναμη, σιγουρα αλλα εμενα με κουρασε πηγαινοντας στο οριο τοτε σε εκεινους τους δρομους (96-97). Το τιμονι του δεν μου αρεσε αλλα ειναι προσωπικη αποψης. Καποια στιγμη το εδωσε, βεβαια εκαιγε πολυ. Απλα δεν το νοσταλγησα ποτε...
Είχα πάει ένα μικρό σοκ όταν το είχα δει.