Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#456283
Deleted User 1 έγραψε:Εξ' ορισμού η κατανάλωση δεν είναι ευθέως ανάλογη της χωρητικότητας σε cc? :hmmm:


Nope
Άβαταρ μέλους
By nass
#456284
Deleted User 1 έγραψε:Εξ' ορισμού η κατανάλωση δεν είναι ευθέως ανάλογη της χωρητικότητας σε cc? :hmmm:


Φυσικά και όχι, ιδίως μάλιστα σε κινητήρες με turbo.
Ποιός κινητήρας έχει μικρότερη κατανάλωση, του Evo (CO2 250) ή της 3λιτρης BMW 335 (CO2 170) ?
Άβαταρ μέλους
By nass
#456285
GTS έγραψε:Lexus NX300 το εχουμε απορριψει? δεν θυμαμαι...


Εχεις οδηγήσει Lexus SUV ? :tomato:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456286 Δεκτό. Προφανώς ένα Evo, που είναι και επίκαιρο, θα καίει σε ίδιες ακριβώς συνθήκες περισσότερο απ' ότι ένα 6cyl 325i που έχουν ίδιο βάρος.

Ένα Χ5 με turbo 6cyl και 300hp δε θα καίει περισσότερο από ένα XC90 4cyl και επίσης 300hp? Ας πούμε ότι και τα δύο πάνε με 130χαω στον ίδιο δρόμο... :hmmm:

edit: με πρόλαβες με το παράδειγμα του Evo
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#456287
Deleted User 1 έγραψε:Δεκτό. Προφανώς ένα Evo, που είναι και επίκαιρο, θα καίει σε ίδιες ακριβώς συνθήκες περισσότερο απ' ότι ένα 6cyl 325i που έχουν ίδιο βάρος.

Ένα Χ5 με turbo 6cyl και 300hp δε θα καίει περισσότερο από ένα XC90 4cyl και επίσης 300hp? Ας πούμε ότι και τα δύο πάνε με 130χαω στον ίδιο δρόμο... :hmmm:

edit: με πρόλαβες με το παράδειγμα του Evo


Αυτό που λέει ο nass ισχύει. Η σχέση είναι CO2<->κατανάλωση. Τα κυβικά είναι εκτός.

Γι'αυτό άλλωστε και η X5 xDrive35i του παραδείγματος (3λτ, 306 ίπποι, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο) έχει ελάχιστα παραπάνω εκπομπές CO2 από το XC90 (2λτ, 320 ίπποι, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο). Σημειωτέον ότι φυσικά και οι δύο κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι.

Απλά η BMW πουλάει ακριβά, η Volvo όχι και τόσο, αυτό κάνει τη διαφορά :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#456300 Ποιες είναι αυτές οι εντυπωσιακές διαφορές που αναφέρονται που και που εδώ ανάμεσα στο XC90 και το XC60;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#456301
drdino έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Εξ' ορισμού η κατανάλωση δεν είναι ευθέως ανάλογη της χωρητικότητας σε cc? :hmmm:


Nope


Z4 2,5 ίδια μέση κατανάλωση με 147 1,6...
:vava:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456302
rocsta έγραψε:@Zeus
Οντως ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε πολυτελεια αναμεσα σε xc60 και xc90? Εμενα πχ τα clusters ιδια μου φαινονται...

Sent >

Απο τα χτυπητα...

Επενδυσεις σε πορτες, οπου εχουν inserts ξυλου/αλουμινιου με νικελ, και με το πακετο του δερματινου ταμπλο και το πανω μερος με επενδυση δερματος
Εικόνα

To 60 τιποτα απο τα παραπανω, ακομα και με το πακετο Xenium Pro Pack, δερματινη επενδυση μονο στο ταμπλο οχι στο πανω μερος στις πορτες.
Εικόνα

H κονσολα στο τουνελ εχει δερματινη προεκταση με padding απο την πλευρα του οδηγου η οποια συνεχιζεται μεχρι την ενωση με το ταμπλο μπροστα απο το κιβωτιο, και δειχνει υπεροχο σαν φυσικη προεκταση του.
Εικόνα

Στο 60 ουτε καν..plastic is fantastic και λιγο χοντροκομμενο..ευτυχως ντυσανε το συρταρακι με ξυλο/αλουμινιο αναλογα τον διακοσμο. Αν δεις τα πρωτα μονο με ξυλο ηταν ντυμενο..
Εικόνα

Ambient lighting, οπου τα 90 εχουν και κατα μηκος του ταμπλο, ενω το 60 απο οσο εχω δει μεχρι τωρα δεν εχει.

Και απο αυτα που δεν φαινονται τοσο, ολα τα 90 εχουν υφασματινες επενδυσεις και στα τρια pillars στο 60 το C-pillar ειναι σκετο πλαστικο. Ιδια διαφορα και στα αλεξηλια.

Απο τα παραπανω, το θεμα με τις πορτες θεωρω μεγαλυτερη παραληψη. Καλα πλαστικα, επενδεδυμενες θηκες, αλλα αν δεν εχεις bowers & wilkins, με μαυρο εσωτερικο δεν υπαρχει κανενα contrast και δειχνει πολυ μουντο
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#456333 Ωραίες είναι αυτές οι λεπτομέρειες αλλά ακόμα και για μένα που πιο πολυ με ενδιαφέρει το εσωτερικό και τα gadgets από οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό του αμαξιού δεν θα τις χαρακτήριζα εντυπωσιακές τις διάφορες ,μάλλον ψιλό διαφορες θα τις έλεγα.

Απο κοντά που οδηγησα κατάμαυρο xc60μεσα ηταν όπως λες μουντό και αδιάφορο, αλλά ενα που είχε και μπήκα με κάτι δέρματα μπορντώ Βουργουνδίας (.....) ηταν άπαιχτο και πολυτελέστατο , σε καμία περίπτωση δεν ένιωθες οτι λείπει κάτι
Άβαταρ μέλους
By GTS
#456337 Οταν μπεις μεσα εχει πολυ μεγαλυτερη διαφορα απο τα φωτο...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#456344
GTS έγραψε:Οταν μπεις μεσα εχει πολυ μεγαλυτερη διαφορα απο τα φωτο...


Οκ αλλά γιατι; Παραπάνω πχ δωθηκε μια ερμηνεία
Τι άλλο εχει διαφορά;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#456351
Zeus έγραψε:Δεν ρωτησα να σου πω..αλλα ο Τ3 θα ειναι 3κυλινδρος 156HP και μονο με χειροκινητο.

https://volvo-tools-prd-media.s3.amazon ... o_XC40.pdf

Θα αργησει να ολοκληρωθει η γκαμα...περιμενουμε υβριδικα, διπλοσυμπλεκτα...


...καταντησε αηδια αυτο με τα 3κυλινδρα... :rant: :thumbsdown:

Γινεται πλεον ξακαθαρο(?), σχεδον οτιδηποτε κατω απο 2 λιτρα ακομα και σε premium προιον, θα εχει μοτερ...πλεμπα, τουλαχιστον σε αισθηση λειτουργιας.
Οκ για budget αυτοκινητα, απο Aygo, αντε μεχρι και κανα Focus, αλλα απο εκει και πανω... :s_hang
Άβαταρ μέλους
By GTS
#456362
KiloMeater έγραψε:
GTS έγραψε:Οταν μπεις μεσα εχει πολυ μεγαλυτερη διαφορα απο τα φωτο...


Οκ αλλά γιατι; Παραπάνω πχ δωθηκε μια ερμηνεία
Τι άλλο εχει διαφορά;


Aλλο να αγγιζεις δερμα και αλλο πλαστικο. Ακομα και δερματινη ειναι καλυτερα. Μπες σε ενα στην εκθεση να δεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#456364 Στο Golden Hall αυτό που είδα είχα ταμπα δέρμα σε μαύρο αμάξωμα.
Αν θυμάμαι καλά inscription η έκδοση εξοπλισμού.
Προσωπικά έπαθα πλάκα από την αίσθηση πολυτέλειας.
ΟΚ το δικό μου δεν είναι πολυτελές, ούτε είχα ποτέ ανάλογη εμπειρία συμβίωσης, αλλά εντυπωσιάστηκα!

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#456381 Είχα μπει πέρυσι σε xc90 από τα πρώτα που είχανε βγει, υβριδικό, συναδέλφου. Ήταν φανταστικό μέσα, από κάθε άποψη.
Αλλά και το έγχρωμο xc60 μου άφησε την ίδια αίσθηση πολυτέλειας... Σίγουρα θα έχουν κάποιες διαφορές αλλά είναι τόσο ψηλά ο πήχης που δε νομίζω ότι έχει νόημα η συζήτηση.