Η Πρισμα τοτε ειχε πανω της απο την μανα της, ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος, ταμπλο με οικονομομετρο (ενταξει ενα οργανο υποπιεσης ηταν,) ειχε ψεκασμο πολλαπλων σημειων και ηλεκτρονικη αν θυμαμαι καλα την ελεγαν Digiplex, που την χρησιμοποιουσε η Φερραρι νομιζω. Οι χωροι που ειχε ηταν απιστευτοι, μεγαλωσαμε με δυο παιδια και κουβαλουσαμε απιστευτα πραγματα (ενταξει ειχαμε και σκαρα δικη της μαλιστα) οπως και κοτσαδορο για το φουσκωτο που εχω ακομα και παω βολτες. Τα καθισματα ειχαν ταπετσαρια σχεδιασμενη απο Esmeraldo Zegnia, κλιματισμο και υδραυλικο τιμονι.. στο δε ταμπλο εδειχνε και ποια πορτα ειναι ανοιχτη... . Αυτο δε που μου ειχε κανει εντυπωση ηταν οτι ο φωτισμος στα κουμπια του ταμπλο δεν τα ζεσταινε, και ψαχνοντας να βρω πως τα φωτιζε χωρις λαμπακι απο πισω... ειδα οτι ειχε οπτικη ινα!!!! στο καθε κουμπι, που τις μαζευε σε ματσακι και τις πηγαινε σε ενα μονο λαμπακι απο το οποιον και εφερνε το φως στο κουμπι για να το φωτισει....Προφανως και το ταμπλο ηταν μαλακο!!!!.
Τα λεω αυτα για να δειξω τη διαφορα νοοτροπιας προς τον πελατη της μια φιρμας με την αλλη.
Ποιος δεν θυμαται (οι παλαιωτεροι φυσικα) οτι οταν επαιρνες μπεμπα επρεπε να πας να αλλαξεις αναρτηση πισω αμμεσα αν ηθελες να κραταει?? καπως, και να βαλλεις καλυτερα ζαντολαστιχα. Ειχα παρει στη Σαουδικη Αραβια την 320 του 79 με τον εξακυλιδρο εν σειρα τοτε και τα φοβερα 125 αλογα με αυτοματο κιβωτιο και με τη γυναικα μου γελαγαμε με τον τροπο που εστριβε, συγκριτικα ακομα και με το τοτε Πορσικο που ειχαμε.... Εχει βελτιωθει φυσικα απο τοτε αλλα παλι πληρωνεις υπερβολικα ο,τι σου προσφερει....
Γαλλο δεν ειχα αλλα φιλοι με γαλλικα οταν τα προσεχες δεν εβγαζαν σοβαρα προβληματα... Εαν τα πηγαινες σε μηχανικους ασχετους και τα Γερμανικα θα σου εβγαζαν θεματα που θα σε ταλαιπωρουσαν...
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
To οδήγησα στο πλαίσιο της Αυτοκίνησης 2017.
Αρχίζοντας θα έλεγα οτι μου άρεσε αρκετά μέσα έξω.Αρκετά καλοί χώροι ,άνετα καθίσματα καλή ποιότητα εσωτερικού και ορατότητα. Βολεύτηκα αμέσως.Το πορτ μπαγκαζ επίσης αρκετά μεγάλο.
Περνάμε στην οδήγηση τώρα η οποία θυμίζω ότι έγινε στους χώρους του αεροδρομίου.Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν αρκετά άνετες ,ίσως λίγο περισσότερο μαλακές από ότι θα ήθελα όμως δε μπορώ να πώ με σιγουριά λόγω της περιοχής που έγινε το test Drive.
O κινητήρας πάντως και το κιβώτιο δε με έπεισαν καθόλου...Περίμενα πολύ περισσότερα στο τομέα της επιτάχυνσης ,ενώ και το κιβώτιο δε βοηθάει.Πολύ αργές αλλαγές ακόμα και στη χειροκίνητη λειτουργία η οποία είναι ουσιαστικά άχρηστη...Δε μπόρεσα να βρώ αν υπήρχε κάποιο sport πρόγραμμα στην αυτόματη λειτουργία και δε ξέρω αν υπάρχει αλλά είναι η δεύτερη φορά που οδηγώ με αυτό το κιβώτιο και οι εντυπώσεις δεν είναι καλές.
Εκεί που εντυπωσιάστηκα ήταν στην εκτός δρόμου διαδρομή,η οποία ήταν ουσιαστικά ένα χωράφι με λάσπη και χόρτα.Το compass εκεί έδειξε τον καλύτερο εαυτό του.Έβαλα το off road mode στο mud και δε σπίναρε καν ,ενώ οι μαλάκες αναρτήσεις περνούσαν άνετα από της ανωμαλίες.
Αυτα σε γενικές γραμμές .Γενικά θα το αγόραζα στην 170αρα έκδοση για δεύτερο αμάξι όμως και κυρίως για τις εκτός δρόμου δυνατοτητες του.
Η πλούσια 170αρα εκδοση βέβαια, φτάνει τα 44Κ χωρίς να έχει καν φώτα xenon ή Led...
< Note >