- 20 Νοέμ 2017, 17:11
#456280
Anonymous Founder έγραψε:Απλά σκεφτόμουν πως ένα SUV στο μέγεθος του XC60 δεν τα κάνει όλα καλά στο τέλος. Ποιο λογικό θα ήταν ένα Wrangler + το EVO. Θα μου πεις δυο αμάξια, πολλά τα έξοδα κλπ.
Πριν από αυτά θα σου πω ότι κατά πρώτο και κύριο ψάχνω για βασικό αυτοκίνητο οικογένειας, μην ξεχνάμε ότι το τωρινό αυτοκίνητο έχει ηλικία 8.5 ετών και 120Κ χλμ. Διαφορετικά σε 1.5 χρόνο θα έχω ένα εκτός δρόμου "κατσίκι" δηλ. ακατάλληλο για αυτό που λέω και μια φτερούγα 10ετίας δηλ. πιο κατάλληλο αλλά και πάλι... Αρα και σε αυτό που προτείνεις συμβιβασμό θα πρέπει να κάνω, εξάλλου μέρος της ζωής είναι οι συμβιβασμοί
Προτιμώ όμως να τον κάνω στις εκτός δρόμου δυνατότητες κατ΄αρχήν (που είναι μεν σημαντικές και deal breaker αν δεν υπάρχουν αλλά όχι και κυρίαρχο στοιχείο της επιλογής δηλ. δεν με ενδιαφέρει
πρωτίστως να πάρω το καλύτερο εκτός δρόμου) παρά σε πιο βασικά πράγματα.
Anonymous Founder έγραψε:Βρίσκω πιο λογικό ένα παλιό Cherokee πχ για να αποφύγεις και τον φόρο πολυτελείας. Πάει παντού, και κοστίζει ένα τίποτε να το αγοράσεις. Ή ακόμη ακόμη και ένα Grand Cherokee diesel σαν του junior gt ή του kyr80.
Και εκεί που είχα ένα παλιό αυτοκίνητο να έχω δύο
@Deleted User 1 & @rocsta
Το CO2 δεν είναι αντίστοιχο των κυβικών αλλά της κατανάλωσης.
Επίσης η ΛΤΠΦ πολύ μικρή σχέση έχει με το πραγματικό κόστος του αυτοκινήτου για να λέμε ότι ο 4κύλινδρος της Volvo είναι "φτηνότερος" από τον 3κύλινδρο της BMW. Πόσο δε μάλλον αν βάλουμε στην εξίσωση και το R&D και σε πόσα μοντέλα χρησιμοποιείται, ώστε αυτό να αποσβεσθεί σε όλη την γκάμα κτλ. κτλ. Δεν βγαίνει άκρη έτσι, το ένα είναι φτηνότερο από το άλλο επειδή το θέλει ο κατασκευαστής του.
Δείτε και τις τιμές στις ΗΠΑ σε σχέση με την Ευρώπη
Τελευταία επεξεργασία από nass και 20 Νοέμ 2017, 17:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά