Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456201 Φανταζομαι τα 30.5 θα ειναι για δικινητο...σε αντιθεση με το 60 που οπως μου ειπε καταφεραν να πεισουν τους Σουηδους οτι το γυμνο Q5 ειναι ο στοχος τιμης για το Inscription, το 40 θα παει πανω στο Χ1, με πιο πλουσιο ομως εξοπλισμο, και παλευουν για τα led.
Εντωμεταξυ ακομα δεν εχει ανακοινωθει ολη η γκαμα κινητηρων μεταδοσεων. Αναμενονται υβριδικα και διπλοσυμπλεκτα, αλλα δεν ξερει κανεις ποτε θα ανακοινωθουν. Ισως τον Μαρτιο με το νεο S60..

Παντως Γερμανια με ιδιους κινητηρες/μεταδοση/εκδοση εχει παραπλησιες τιμες με το XC60 :omg:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#456211 Να ρωτήσω, από Volvo μόνον το XC60 συζητάς nass, ή θα μπορούσες να σκεφτείς και το XC90; Έχουν μεγάλη διαφορά τιμής; Γιατί το δεύτερο είναι μακράν πιο εντυπωσιακό, και ίσως συνολικά καλύτερη επιλογή, αν δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456215 Εκτός από το μέγεθος είναι και +15Κ σε κάθε έκδοση και πλέον ξεχνάμε κάθε υποψία σπορ συμπεριφοράς μιας και φλερτάρουμε με τους 2.5τ. Εκτός αυτού έχουμε και το συνδυασμό μόνο με 2λτ μοτέρ που για μένα είναι απλά ανεπαρκή για τέτοιες καρότσες όσα turbo, συμπιεστές και ιστορίες να φοράνε.

Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι το 90αρι είναι απείρως πιο εντυπωσιακό και ομοιογενές αλλά αυτό ίσως μας φαίνεται έτσι επειδή βγήκε πρώτο και έκανε το 60αρι να φαίνεται σα κακοσχηματισμένη μινιατούρα του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#456216 Δεν ήξερα πως είχαν τόση διαφορά! Βλέπω αρκετά XC90 και θεωρούσα πως δεν θα ήταν τόσο ακριβά, αν τώρα πλησιάζουν τα 100Κ για μια καλή έκδοση, τσάμπα το συζητάμε, σε αυτά τα λεφτά παίρνεις την Macan.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456225 Εκτός του ότι είναι γενικά καλό αυτοκίνητο, κυκλοφορούν πολλά λόγω κυβισμού που κρατάει χαμηλά την τιμή και μακριά τον έφορο. Ας είχε Χ5 στην ίδια τιμή και σου λεγα γω τι θα ψώνιζε ο ελληνάρας...
Άβαταρ μέλους
By nass
#456233 Η σειρά 90 δεν παίζει για μένα λόγω (α) μεγέθους (μαούνα mode) (β) απουσίας κάθε σπορ χαρακτήρα (ξανά μαούνα mode).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#456244 Απλά σκεφτόμουν πως ένα SUV στο μέγεθος του XC60 δεν τα κάνει όλα καλά στο τέλος. Ποιο λογικό θα ήταν ένα Wrangler + το EVO. Θα μου πεις δυο αμάξια, πολλά τα έξοδα κλπ.
Απλώς ένα πραγματικό 4x4 μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω εκτός, ενώ κανένα SUV δεν μπορεί να το φτάσει. Τα ίδια και εντός δρόμου, κανένα SUV δεν θα πλησιάσει το EVO.
Μήπως στην προσπάθεια να γίνει ο καλύτερος συμβιβασμός, χάνεται και το νόημα και εν τέλει καταλήξεις με ένα τεράστιο συμβιβασμό, χωρίς να είναι πουθενά ενδιαφέρον το όχημα.
Βρίσκω πιο λογικό ένα παλιό Cherokee πχ για να αποφύγεις και τον φόρο πολυτελείας. Πάει παντού, και κοστίζει ένα τίποτε να το αγοράσεις. Ή ακόμη ακόμη και ένα Grand Cherokee diesel σαν του junior gt ή του kyr80.
https://www.car.gr/10848287-jeep-grand- ... and-diesel

Πολύ αμάξι για τα λεφτά του και θα πάει εκεί που κανένα SUV από αυτά που κοιτάς δεν θα πάει. Και επιπλέον, με τυπική συντήρηση μπορεί ν' αντέξει για πολλά χρόνια ακόμη.
Φυσικά, μπορείς να δώσεις τα διπλά και να πάρεις ένα πιο καινούριο, απλώς είπα να κρατήσω το budget χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#456249
Deleted User 1 έγραψε:Εκτός του ότι είναι γενικά καλό αυτοκίνητο, κυκλοφορούν πολλά λόγω κυβισμού που κρατάει χαμηλά την τιμή και μακριά τον έφορο. Ας είχε Χ5 στην ίδια τιμή και σου λεγα γω τι θα ψώνιζε ο ελληνάρας...


Τον έφορο ναι (κι αυτόν μερικώς, πληρώνει ΦΠΔ κανονικά), την τιμή όχι. Αυτήν την επηρεάζουν μόνο οι εκπομπές CO2.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456254 Το ίδιο δεν είναι? Χαμηλός κυβισμός συν λίγοι κύλινδροι = χαμηλές εκπομπές.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#456271
Νίκος Παππάς έγραψε:
Zeus έγραψε:Εντωμεταξυ επειδη ειναι στο μεγαλυτερο cluster η ποιοτικη αναβαθμιση σε σχεση με το XC60 ειναι εμφανεστατη.

Το οποιο εχει εμφανεστατη διαφορα σε σχεση με το V40.

Το XC60 ειναι μεγαλο αυτοκινητο και το XC90 τεραστιο!!


Ποτε ειπαμε ερχεται το XC40?


Το V40 ειναι βασισμενο στο παλιοτερο στυλ, αρα η διαφορα ειναι τεραστια με το 60.
Στο xc40 θα κλεισει η ψαλιδα.

@Zeus
Οντως ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε πολυτελεια αναμεσα σε xc60 και xc90? Εμενα πχ τα clusters ιδια μου φαινονται...

Sent >
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#456273
Deleted User 1 έγραψε:Το ίδιο δεν είναι? Χαμηλός κυβισμός συν λίγοι κύλινδροι = χαμηλές εκπομπές.


Ναι, όχι ακριβώς. Έχεις ένα point, υπάρχει σχέση μικρού κυβισμού με τα χαμηλά CO2, αλλά όχι απόλυτη.
Επίσης η συμμετοχή των εκπομπών είναι μικρής κλίμακας. Αυτό που μετράει περισσότερο είναι η ΛΤΠΦ του αυτοκινήτου.

Στο παράδειγμά σου, η xDrive35i έχει ΛΤΠΦ 52300 (περίπου).
Το XC90 T6 (το πιο κοντινό σε ισχύ) έχει ΛΤΠΦ 44300.

Οι αντίστοιχες τελικές τιμές είναι 88320 και 74778.

Η Χ5 λέει 197gr CO2/km, το Volvo 186. Δηλαδή ανήκουν στην ίδια κλίμακα (181-200), άρα φορολογούνται με ακριβώς τα ίδια ποσοστά (32% λόγω κλίμακας +40% προσαύξηση σε αυτό λόγω CO2 +24% ΦΠΑ, σύνολο 68.8% φόροι).

Απλά το Volvo είναι φθηνότερο, εκτός φυσικά από αυτό που είπα και πριν, δηλαδή έχει χαμηλότερο τεκμήριο και άρα και ΦΠΔ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456276 Το ίδιο ακριβώς λέμε. Η ΛΤΠΦ εκτός από την εμπορική πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή, θα επηρεαστεί και από τη χωρητικότητα του κινητήρα. Πιθανολογώ ότι ο 4κύλινδρος του Τ6 παρόλες τις τεχνολογίες του παραμένει φθηνότερος του 3λτ της BMW.

Πιο σημαντικό απ' όλα παραμένει βέβαια η πριμιουμίλα (με την καλή και κακή έννοια) της BMW που της επιτρέπει (ενίοτε και επιβάλει) να πουλάει σε σημαντικά υψηλότερα ποσά σε σχέση με το αντίστοιχο Volvo.
Άβαταρ μέλους
By nass
#456280
Anonymous Founder έγραψε:Απλά σκεφτόμουν πως ένα SUV στο μέγεθος του XC60 δεν τα κάνει όλα καλά στο τέλος. Ποιο λογικό θα ήταν ένα Wrangler + το EVO. Θα μου πεις δυο αμάξια, πολλά τα έξοδα κλπ.


Πριν από αυτά θα σου πω ότι κατά πρώτο και κύριο ψάχνω για βασικό αυτοκίνητο οικογένειας, μην ξεχνάμε ότι το τωρινό αυτοκίνητο έχει ηλικία 8.5 ετών και 120Κ χλμ. Διαφορετικά σε 1.5 χρόνο θα έχω ένα εκτός δρόμου "κατσίκι" δηλ. ακατάλληλο για αυτό που λέω και μια φτερούγα 10ετίας δηλ. πιο κατάλληλο αλλά και πάλι... Αρα και σε αυτό που προτείνεις συμβιβασμό θα πρέπει να κάνω, εξάλλου μέρος της ζωής είναι οι συμβιβασμοί :) Προτιμώ όμως να τον κάνω στις εκτός δρόμου δυνατότητες κατ΄αρχήν (που είναι μεν σημαντικές και deal breaker αν δεν υπάρχουν αλλά όχι και κυρίαρχο στοιχείο της επιλογής δηλ. δεν με ενδιαφέρει πρωτίστως να πάρω το καλύτερο εκτός δρόμου) παρά σε πιο βασικά πράγματα.

Anonymous Founder έγραψε:Βρίσκω πιο λογικό ένα παλιό Cherokee πχ για να αποφύγεις και τον φόρο πολυτελείας. Πάει παντού, και κοστίζει ένα τίποτε να το αγοράσεις. Ή ακόμη ακόμη και ένα Grand Cherokee diesel σαν του junior gt ή του kyr80.


Και εκεί που είχα ένα παλιό αυτοκίνητο να έχω δύο :protest: :lol:

@Deleted User 1 & @rocsta
Το CO2 δεν είναι αντίστοιχο των κυβικών αλλά της κατανάλωσης.
Επίσης η ΛΤΠΦ πολύ μικρή σχέση έχει με το πραγματικό κόστος του αυτοκινήτου για να λέμε ότι ο 4κύλινδρος της Volvo είναι "φτηνότερος" από τον 3κύλινδρο της BMW. Πόσο δε μάλλον αν βάλουμε στην εξίσωση και το R&D και σε πόσα μοντέλα χρησιμοποιείται, ώστε αυτό να αποσβεσθεί σε όλη την γκάμα κτλ. κτλ. Δεν βγαίνει άκρη έτσι, το ένα είναι φτηνότερο από το άλλο επειδή το θέλει ο κατασκευαστής του.
Δείτε και τις τιμές στις ΗΠΑ σε σχέση με την Ευρώπη :rtfm:
Τελευταία επεξεργασία από nass και 20 Νοέμ 2017, 17:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#456281 Εξ' ορισμού η κατανάλωση δεν είναι ευθέως ανάλογη της χωρητικότητας σε cc? :hmmm: