Dimsabas έγραψε: συνήθως με σύνεση
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Χτύπησες γρήγορα και αποτελεσματικά!
Κάθε φορά που θα χαμογελάς μεσα στο αυτοκίνητο θα καταλαβαίνεις οτι άξιζε η αγορά!
Μπραβο!!!
Λοιπόν έχω φάει όλο το κόσμο να βρω τα dunlop. Επίσημη απάντηση της εταιρίας, δεν υπάρχουν πια. Ο,τι κυκλοφορεί στο εξωτερικό είναι παλιό πιθανόν ξεχασμένο στοκ οπότε δε το ρισκάρω.
Παρήγγειλα τα ad08r από Φωκά, 800. Μέσα Δεκέμβρη τα βάζω.
< >
Anonymous Founder έγραψε:Οπότε, μέγιστη μαγκιά και μπράβο που το τόλμησες, ζηλεύω με την καλή έννοια.
Θυμίζει λίγο την φάση με την δική μου αγορά της Ducati...
+2
Ένα καβλαντιστικό δίτροχο είναι η υπέρτατη λύση στη mid 30s κρίση που μας πιάνει... αν και δεν είναι όλοι τόσο πυροβολημένοι να ακολουθήσουν αυτή την οδό...
Το κακό είναι πως μετά απο αυτό σε ξενερώνει το 99% των αυτοκινήτων που υπάρχουν...
Κάτι που δεν απέχει και πολύ απο αυτό που παθαίνεις μετά απο ένα Evo...
Nikos! έγραψε:
Το Yokohama AD08R είναι καλύτερο λάστιχο από το Dunlop?
από γκριπ είναι και τα δυο πολύ καλα,απλα το ντανλοπ εχει ακομα πιο ακαμπτο σκελετο.
rx8_drifter έγραψε:Στα δικά μου μάτια, μετά απο το πέρασμα στα δίχρονα, μόνο για κάτι τέτοιο θα έδινα λεφτά. Δλδ τί να σου πεί ενα Cupra όταν με ενα οποιοδήποτε μηχανάκι της σειράς μπορεις να τον κάνεις σώβρακο
morpheus έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Οπότε, μέγιστη μαγκιά και μπράβο που το τόλμησες, ζηλεύω με την καλή έννοια.
Θυμίζει λίγο την φάση με την δική μου αγορά της Ducati...
+2
Ένα καβλαντιστικό δίτροχο είναι η υπέρτατη λύση στη mid 30s κρίση που μας πιάνει... αν και δεν είναι όλοι τόσο πυροβολημένοι να ακολουθήσουν αυτή την οδό...
Το κακό είναι πως μετά απο αυτό σε ξενερώνει το 99% των αυτοκινήτων που υπάρχουν...
Κάτι που δεν απέχει και πολύ απο αυτό που παθαίνεις μετά απο ένα Evo...
Σε κάποιους του αρέσουν τα δίτροχα, προσωπικά ποτέ δε θα σκεφτόμουν ούτε για ένα δευτερόλεπτο κάτι τέτοιο. Δε μου αρέσουν καθόλου οι μηχανές, ποτέ δε με ενθουσίασαν, αντίθετα με τους 4 τροχούς. Ίσως είναι το θέμα ασφάλειας που το βάζω πάρα πολύ ψηλά.
rx8_drifter έγραψε:Στα δικά μου μάτια, μετά απο το πέρασμα στα δίχρονα, μόνο για κάτι τέτοιο θα έδινα λεφτά. Δλδ τί να σου πεί ενα Cupra όταν με ενα οποιοδήποτε μηχανάκι της σειράς μπορεις να τον κάνεις σώβρακοΠέρνα πρώτα στα διχρονα και μετά μιλα.
Είμαι σίγουρος ότι θα λες ποια Evo και ποια Sti
Με μηχανάκι της σειράς δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να κάνεις σωβρακο οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας.
< >
rx8_drifter έγραψε:Στα δικά μου μάτια, μετά απο το πέρασμα στα δίχρονα, μόνο για κάτι τέτοιο θα έδινα λεφτά. Δλδ τί να σου πεί ενα Cupra όταν με ενα οποιοδήποτε μηχανάκι της σειράς μπορεις να τον κάνεις σώβρακο
Τωρα συγκρινετε κερασια με καρπουζια...
Τι να μου ελεγε και εμενα μια σχετικα προσφατη street που πετυχα με το Cupra οταν ανεβαιναμε Πεντελη, που οσο με περναγε στις ευθεις, αλλο τοσο και παραπανω τον επινε στις στροφες...Και αυτος απλωνοταν με γονατο και επιανε ολο το φαρδος του δρομου, ενω εγω μονο την δικη μου λωριδα...
Οι μαγκιες με τα μηχανακια ειναι κυριως στις ευθειες και σε αρκετα απλωμενες διαδρομες,τυπου προς Σουνιο πχ.
Σε πιο σφιχτα κομματια, εαν εχεις αναλογια κιλων/ιππο σαν του cupra ή και πανω με φτερουγες κτλ, απλως σε καθυστερουν στις στροφες...Ενας μαλιστα που ειχα πετυχει στην ιδια διαδρομη, (σε td ενος JCW ) το επαιζε και ιστορια με αγρια κλεισιματα επανω σε στροφη αμεσως μετα απο προσπεραση στο τελος ευθειας...
dimik έγραψε:
Με μηχανάκι της σειράς δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να κάνεις σωβρακο οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας.
< >
και είναι ακομα πιο δυσκολο να βρεις οδηγο με μοτο,που θα κανει σωβρακο τετοιο αυτοκινητο,ειδικα με μηχανακι της σειρας.
Εάν βρεις όμως οδηγο που μπορει,δεν υπαρχει συγκριση,ειδικα με τιποτα 1000αρια.
Σας εχω πει που απο τα διοδια της Ελευσίνας φευγω ταπα,εχω καμια 200 χλμ/ωρα πριν την δεξια στροφη,και με περναει με σουζα (σοβαρη σουζα,οχι να εχει σηκωσει 10 ποντους τον τροχο...) καποιο 1000αρι,ενω εχει γυρισει το κεφαλι και με κοιταζε ,ακομα και όταν ηταν καποια μετρα εμπρος από εμενα. Μιλαμε για Ινδιανο τωρα.
Και εγω φοβάμαι με τις μηχανες,ενω πολύ θα ηθελα να μην ημουν τοσο χεστης ώστε να μπορω να εχω 1 κιλο στον ιππο με 15κ ευρω,αξιοπιστα και οικονομικα.
morpheus έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Οπότε, μέγιστη μαγκιά και μπράβο που το τόλμησες, ζηλεύω με την καλή έννοια.
Θυμίζει λίγο την φάση με την δική μου αγορά της Ducati...
+2
Ένα καβλαντιστικό δίτροχο είναι η υπέρτατη λύση στη mid 30s κρίση που μας πιάνει... αν και δεν είναι όλοι τόσο πυροβολημένοι να ακολουθήσουν αυτή την οδό...
Το κακό είναι πως μετά απο αυτό σε ξενερώνει το 99% των αυτοκινήτων που υπάρχουν...
Κάτι που δεν απέχει και πολύ απο αυτό που παθαίνεις μετά απο ένα Evo...
+2
Μια εβδομάδα με βροχές και κόντεψα να πάθω κατάθλιψη χωρίς 2τροχο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11724292/
Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε χρώμα.
Τρελή τιμή btw
Nikos! έγραψε:Ας παίρνει λοιπόν σειρά ο επόμενος που αντιμετωπίζει ίδια κρίση με τη δική μου, φτάνει να του περισσεύουν 36 καφετιά:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11724292/
Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε χρώμα.
Τρελή τιμή btw
από αυτόν το ειχε αγορασει και ο κολλητος μου.Πολυ καθαρα αυτοκίνητα btw ο συγκεκριμενος.