melos86 έγραψε:Το βιντεο δεν το ειδε κανεις??
Λεει αρκετες φορες οτι βρισκεται σε ορεινο κομματι της ιταλιας!
Το βιντεο το ειδαμε, τη παρλα του παρουσιαστου αγνοησαμε.....
Το 1ο πλήρως αλουμινένιο αυτοκίνητο παραγωγής, ακόμα και τα στηρίγματα στα καπό είναι βέργα αλουμίνιο, το πλέον λατρεμένο Honda και όχι μόνο, ο τίτλος από απόλυτα σωστός.
https://www.youtube.com/watch?v=VNacvrp ... 2oNd1wIx-6
Amen and a-women!
MIXOStsi έγραψε:Γιατί τα καγκουρεύουν τέτοια αυτοκίνητα?
Γιατι ειναι καγκουρες!
Amen and a-women!
MIXOStsi έγραψε:ζάντες, φτερό, καπό, μπουριά...
οι ζαντες είναι ελαφρυτερες από αυτές που φοραει το νσχ(advan rs) και φοραει σεμισλικ αν προσεξες(σωστη κινηση για να μην φθειρεις τις στοκ ζαντες)
τα ''μπουρια'' που λες παιζει να κανουν πανω από 3000 ευρω και να ζυγιζουν καμια 10αρια κιλα λιγοτερο από την στοκ εξατμιση.
Και αναρτηση εχει,προφανως κοιλοβερ γιατι είναι χαμηλωμενο σε σχεση με στοκ.
Το καπω εάν είναι καρμπον από σοβαρη μαρκα(seibon πχ) δεν είναι καγκουρικο,απο την στιγμη που είναι ελαφρυτερο.Θα μπορουσε να το ειχε βαψει στο χρωμα του αμαξώματος,αλλα αυτό είναι κατι που συνηθίζεται στα jdm αυτοκίνητα.
Η μπιλια στον λεβιε είναι τιτανιο.
φτερο εννοεις το χειλακι πανω στην αεροτομή?
Δεν το βλεπω καθολου καγκουρικο,ασχετα εάν δεν θα τοποθετουσα σε νσχ τις συγκεκριμένες επιλογες του.
Τελος εάν ο τυπος μπαινει σε πιστες,δεν θα μπορουσε να μην εχει τοποθετησει πολλα από αυτά.
Δεν τα εχουν ολοι τα αυτοκίνητα για μοστρα σε καφετεριες,ουτε τους κανει καγκουρες όταν τα χρησιμοποιουν όπως πρεπει,εκει που πρεπει.
Πιο πιθανό είναι να τα χει για τη μόστρα, παρά για να μπαίνει σε πίστα...
όπως και να 'χει, είναι καγκουριά και είμαι της άποψης ότι κάποια αυτοκίνητα θρύλους, δεν τα αγγίζουμε...
Amen and a-women!