Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#454100
Zeus έγραψε:Εχω και στο παρελθον αναφερει τον προβληματισμο μου για τον τροπο υπολογισμου της χωρητικοτητας. Δεν ξερω τι παιζει αλλα ενω σε λιτρα καποια μοντελα εχουν μεγαλυτερη χωρητικοτητα, πρακτικα δεν υπαρχουν διαφορες.
Στην προκειμενη περιπτωση η τιμη σε λιτρα που ανακοινωνει η Volvo ειναι 505, και αναφερεται γενικα ως 10% κατω του ανταγωνισμου (το Q5 εχει 550). Ειχα βρει κατι φωτογραφιες, δυστυχως δεν θυμαμαι απο που, οπου ειχαν μετρησεις των διαστασεων του χωρου για ολα τα μοντελα της κατηγοριας, οπου περαν του μεγαλυτερου F-Pace δεν υπηρχαν σημαντικες διαφορες μεταξυ τους (τουλαχιστον των δυο που αναφερω-αν θυμαμαι ηταν πιο ρηχο αλλα πιο μακρυ του XC60).
Και μετα βλεπω διαφορα review που δειχνουν το XC60 να παιρνει περισσοτερες βαλιτσες απο το Q5..
https://youtu.be/NXUCXMfXqdE?t=441
https://youtu.be/-_Ch9H2JzIM?t=333
:dizzy:


Δεν ξερω πραγματικα τι παιζει και πως μπορει να υπαρχουν τετοιες διαφορες...Για μενα και 4 βαλιτσες παντως ειναι αρκετες :lol:


Ούτε εγώ ξέρω. Αλλά με το πολύ αντικειμενικό μάτι μου (νοτ) μου φάνηκε πολύ μικρός χώρος για το μέγεθός του. Δεν είναι μόνο οι βαλίτσες. Ειναι και τα καροτσια, τα παιχνίδια και διάφορα άλλα που κουβαλάει μια οικογένεια σε ένα ταξίδι...
Στο V40, έχοντας την έξτρα ρεζέρβα, ο χώρος αποσκευών είναι μικρός και το άνοιγμα δυσκολέυει επιπλέον. Ταξιδεύουμε βέβαια (2 και το μωρό) αλλά με στρατηγικό σχεδιασμό του φορτώματος. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#455239 Εντελως ακυρο συγκριτικο αλλα λεμε τωρα...
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#455704 Το xc40 ποτε έρχεται κ με τι τιμές ;
Παίζει υβριδική έκδοση ;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#455729
JimClark έγραψε:τι καλτ αμαξάρα το παλιό :inlove:


Ω, ναι... :s_yes :inlove:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#456097 Δεν το πήρες όμως markvag, στη βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσες και εσύ. Καλτ ξεκάλτ, σπορ ξεσπόρ, αλήτικο ξεαλήτικο, όλοι εκεί πάτε και τα δίνετε. Με προεξάρχοντα φυσικά τον νεοτρύφωνα μιράγκε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456116 Αν εξαιρέσεις το φοβερό μοτέρ του και τους χώρους, δεν είχε τίποτα άλλο καλό το συγκεκριμένο. Πεζοδρομιοκυνηγός ήταν.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#456126 ^^^

...για το Volvo 850 T5 Wagon 210ps...(δοκιμη Απριλιος 1995)

"Γρήγορο, σε ρυθμούς που πολύ δύσκολα μπορούν να
παρακολουθήσουν άλλα αυτοκίνητα, ταυτόχρονα όμως φιλικό και
εύκολο για το μέσο οδηγό που με ευχαρίστηση θα ανακαλύψει ότι
οι 210 ίπποι προερχόμενοι μάλιστα από υπερπλήρωση, μπορούν σε
ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο να περνούν στο δρόμο ομαλά, χωρίς
να υποφέρει η ελκτική πρόσφυση και τα χέρια του οδηγού.
Γρήγορο τιμόνι, σαφής επιλογέας με μάλλον μακριά διαδρομή,
άψογα φρένα, μικρές κλίσεις στις στροφές, ουδέτερη συμπεριφορά
ακόμη και στο αποκαλούμενο όριο.
Σε καμία περίπτωση ο οδηγός δεν αισθάνεται τον όγκο του
αυτοκινήτου, αντίθετα νομίζει ότι οδηγεί ένα πολύ μικρότερων
διαστάσεων επιβατικό, ιδιαίτερα ευέλικτο και _πρόθυμο_ να
εκτελέσει εντολές.
Θα λέγαμε μάλιστα ότι η στέσιον έκδοση _στρίβει_ καλύτερα από
την τετράπορτη, αλλά αυτό ίσως είναι υπερβολή."

http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... umber=2096
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456127 Το έχω οδηγήσει. Όταν ανοίγει το τούρμπο στην έξοδο γίνεται πολύ ενδιαφέρον. :svivhaha: Και δεν μιλάω για ταρζανιές και τσαρούχι στο apex. Είμαι της άποψης ότι πρέπει να οδηγούμε όπως μας δίδαξε ο Prof Prost, αέρινα κι απαλά!!! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#456146 Αλεξ, την επομενη φορα που θα πιουμε καμια μπυρα, θελω ειλικρινα να μου εξομολογηθεις τι εχει συμβει στη ζωη σου που να εχει να κανει με Volvo..ειχε καμια γκομενα που σε πληγωσε, τρακαρες κανενα με το τανκ και δεν επαθε τιποτα...στο Μαρκο θα πουμε αλλη ωρα να ερθει..δεν ειναι αναγκη να ξερει :s_drinks


:lol:

Θυμαμαι ακομα την εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ το 1994...μπορτνο sedan Τ5 πανω σε μια ραμπα, κλειδωμενο φυσικα...13321000 δρχ...Τι εργαλειο! Ο λογος που μετα απο 10 χρονια πηρα Τ5. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#456151
funkyreverend έγραψε:Δεν το πήρες όμως markvag, στη βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσες και εσύ. Καλτ ξεκάλτ, σπορ ξεσπόρ, αλήτικο ξεαλήτικο, όλοι εκεί πάτε και τα δίνετε. Με προεξάρχοντα φυσικά τον νεοτρύφωνα μιράγκε.


:inlove: :lol:


REALZEUS έγραψε:Αν εξαιρέσεις το φοβερό μοτέρ του και τους χώρους, δεν είχε τίποτα άλλο καλό το συγκεκριμένο. Πεζοδρομιοκυνηγός ήταν.


Καλτ είπαμε, δεν είπαμε καλό... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#456298 Το Τ5 σταισιον το πηρε συνεργατης μου τοτε και ετσι το οδηγησα 2 - 3 φορες στη διδρομη Αθηνα Βολο και Αθηνα Πυργο Καλαματα. ειμασταν μεσα 3 ατομα και πραγματα....
Ειχε ελκτικη δυναμη, σιγουρα αλλα εμενα με κουρασε πηγαινοντας στο οριο τοτε σε εκεινους τους δρομους (96-97). Το τιμονι του δεν μου αρεσε αλλα ειναι προσωπικη αποψης. Καποια στιγμη το εδωσε, βεβαια εκαιγε πολυ. Απλα δεν το νοσταλγησα ποτε...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#456310 Ων τόπειξ
Εικόνα

Είχα πάει ένα μικρό σοκ όταν το είχα δει.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#456377
REALZEUS έγραψε:Το έχω οδηγήσει. Όταν ανοίγει το τούρμπο στην έξοδο γίνεται πολύ ενδιαφέρον. :svivhaha: Και δεν μιλάω για ταρζανιές και τσαρούχι στο apex. Είμαι της άποψης ότι πρέπει να οδηγούμε όπως μας δίδαξε ο Prof Prost, αέρινα κι απαλά!!! :iconcool:


1) ...το Turbo ανοιγε στους "περιφημους"...σαπουνε δρομους εκει που λετε οτι εχετε στα Βορεια? :shifty:

2) ...υπαρχει και το...throttle modulation. :rtfm: :shifty:

3) Aυτο με τον Prost εφοσον το εφαρμοζες, μηπως θα πηγαινες πιο ταπα με το Volvo εκεινο, απ' οτι σχεδον με οτιδηποτε αλλο σε δικινητο εκεινη την εποχη? :lol:

Ακολουθει προπαγανδα, εεεεε, διαλειμμα για διαφημισεις... :shifty:

https://www.topgear.com/car-news/classi ... -estates#1