Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#455180
belgarion έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Eμενα παντως περα απο την εξωτερικη εμφανιση, οπως το ειδα στην εκθεση στο Ελληνικο, με αφησε παντελως αδιαφορο...Σε καποια χρωματα με καποιο συνδυασμο εξοπλισμου-ζαντων, στα δικα μου ματια τουλαχιστον δειχνει αρκετα ομορφο -για crossover! :rtfm: -
σχεδον σαν...πειραματικο.

Αλλα αυτο και μονο, που θεωρω οτι ουσιαστικα εχει, δεν το κανει ενδιαφερον ως προταση.
Με χωρους μικροτερους απο το Golf πχ εμπρος-πισω, παροτι πολυ κοντα σε εξωτερικες διαστασεις (4,17m vs 4,25 το Golf) διαφοροποιειται κυριως ως προς το χωρο αποσκευων, με 445 λιτρα αντι 380 και ελαχιστα αυξημενη αποστα ση απο το εδαφος, για 19mm κανουν λογο...

Εσωτερικο copy-paste απο Polo, στα ιδια ισως και ελαφρως χειροτερα επιπεδα η απτη ποιοτητα, με σκληρα πλαστικα ΠΑΝΤΟΥ, ακομα και στο ανω μερος του ταμπλω...

Ενω δηλαδη θεωρειται η Crossover εκδοχη ενος Golf, ουσιαστικα προκειται για αυτη του Polo, σε χωρους (οκ πλην χωρου αποσκευων) και σε ποιοτητα-φινιρισμα εσωτερικου, με παρομοια τιμη!

Η στρατηγικη...απατης δηλαδη εδω της Vag ειναι για σεμιναρια...

Πολυ πιο ουσιαστικη και ξεκαθαρη προταση αυτη του...ξαδερφου Karoq, αλλα βεβαια οχι για trendy και fashionistas υποψηφιους αγοραστες.
. αν το T roc θεωρείται η crossover εκδοχή του Γκολφ, το Tiguan τι είναι όλα αυτά τα χρόνια? Είναι προφανές ότι είναι Πόλο από κάτω. Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ξεκινάει φθηνότερα από το Karoq

< >

Δεν είναι τόσο απλουστευμένα τα πράγματα με την πλατφόρμα MQB.Επιτρέπει αρκετά μεγάλη παραμετροποίηση.Για παράδειγμα τα Αteca&Karoq είναι μικρότερα απο το Tiguan,oxi μόνο στο μήκος αλλά και στο μεταξόνιο.
To Polo απο την άλληδε παιρνει τετρακίνηση και multilink πίσω,ακόμα.
Το τι εσωτερικό φοράει το iroc δε παίζει τόσο ρόλο,στο να σου αποκαλύψει σε ποιο μοντέλο βασίζεται.Το Q2 πχ φοράει εσωτερικό απο Α3.
Ασε που τα σκληρα πλαστικά είναι πιο ανθεκτικά... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#455184 Εγώ αυτό που βλέπω γενικά, είναι ότι οι εταιρίες βρήκαν τον τρόπο να ντύνουν μια πλατφόρμα μιας κατηγορίας κάτω με μεγαλύτερο αμάξωμα και να την πουλούν με καπέλο. Δηλαδή το Tiguan είναι μεσαία κατηγορία αν και βασίζεται στο Golf, το Τ roc μικρομεσαία αν και βασίζεται στο Πόλο, το Kuga μεσαία αν και είναι Focus κλπ.

.
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#455187 Για δες το MK4 που βγαίνει του χρόνου λογικά:

https://www.autoblog.com/2017/11/13/201 ... de-7152591
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#455262
GeorgT έγραψε:Για δες το MK4 που βγαίνει του χρόνου λογικά:

https://www.autoblog.com/2017/11/13/201 ... de-7152591


Τα μπροστινά φανάρια έχουν DRL led όπως του V40. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#456093 Μερικές σκέψεις:

- Πήγα σήμερα στην έκθεση Αυτοκινήτου.

-Είδα το Renault Megane gt-line. Απογοητεύτηκα. Δεν θα έδινα τα χρήματά μου σ'αυτό. Δεν μου γέμισε το μάτι. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να το οδηγήσω. Μου φάνηκε στενή η καμπίνα, κλειστοφοβική ενώ ποιοτικά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πάμε παρακάτω

-VW Golf 7.5. Εξαιρετικό. Είναι όσο premium πρέπει, είναι όσο σπορ πρέπει, είναι όσο νεανικό πρέπει, είναι όσο μοντέρνο πρέπει αλλά είναι και σύγχρονο και καλοκατασκευασμένο. Με τέλεια διαχείριση χώρων, έχει μικρό μήκος και μέσα η καμπίνα και η θέση οδήγησης αλλά και η ορατότητα είναι σούπερ.
Επίσης προτιμώ το ταμπλό του από του Γάλλου.

-Seat Leon FR 1.8 180ps. Βρήκαμε λαγό. Εκεί που δεν ήθελα να μπω, έκανα το βήμα και μπήκα. Το αμάξι είναι τεφαρίκι. Καταρχάς αν τελικά το επιλέξω, θα έχω πάρει τον πιο γαμάτο κινητήρα από όλα όσα έχω κοιτάξει, πιστεύω. Μου άρεσε το εσωτερικό. Ακολουθεί τη φιλοσοφία του Golf, αλλά προφανώς και υπάρχουν εκπτώσεις. Θέλω να το οδηγήσω. Αυτό έχει πίσω πολλαπλών συνδέσμων; Φαντάζομαι παίζει να είναι και το πιο οδηγοκεντρικό στην μικρομεσαία κατηγορία;

-Έπειτα πήγα από το σπίτι του κολλητού μου και πήρα από το σπίτι του το Audi A3 1.6TDi 116ps.
Νίκαια, Π. Ράλλη, Κρατικό Νίκαιας, Ποτάμι προς Πειραιά και δεξιά για Πειραιά, Ηρώων Πολυτεχνείου, Πασαλιμάνι. Έπειτα αφού ήπιαμε τον καφέ μας στο στέκι με γύρισα σπίτι μου στη Δραπετσώνα και με άφησα. Οπότε λιμάνι Πειραιά και αερογέφυρα.
Λοιπόν, το αμάξι δεν καταλαβαίνεις ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ καλό, ωραίο σφιχτό και δεκτικό κούμπωμα. Σαφώς πιο ωραία αίσθηση από τη λαστιχένια των BMW. Σε πολύ γρήγορες αλλαγές δεν ξέρω αν τα πάει καλά. Δεν ήθελα να γράψω λάστιχο σε εκκίνηση και να χώσω ακαριαία 1η-2η. Φρένα που προσίδουν εμπιστοσύνη. Άμεσο τιμόνι, αλλά πολύ ελαφρύ ρε γαμώτο. Το βρήκα όμως κοφτερό.
Είναι χειροκίνητο όπως σας είπα και βρήκα επίσης πολύ ωραίο το συμπλέκτη. Απομονώνει κάπως ψηλά, αλλά έτσι έχω μάθει εγώ από την 147. Πολύ "σαν στο σπίτι μου" αίσθηση. Σμουθ, ομαλή αποσύμπλεξη. Είναι και καινούριο το αμάξι.
Πάμε παρακάτω. Εξαιρετική ηχομόνωση και αίσθηση απτής ποιότητας, κύλισης κλπ.
Άφησα το σημαντικότερο τελευταίο. Τον κινητήρα. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Κατά 90% αυτό το πράμα δεν είναι για μένα.
Πήγε ένα ταξίδι ο φίλος μου με 4 άτομα και αποσκευές και έγραψε 5.7 λτ/100χλμ και έπαιζε με 140-170χλμ/ώρα στην ΕΟ.
ΟΚ, αυτά είναι τα ωραία. Τραβάει καλά χαμηλά και μόνο στο πρόγραμμα Dynamic. Στα υπόλοιπα δεν αντέχεται.
Πιο γρήγορο από την 147 δεν είναι. Και εδώ είναι το ζουμί. Αξίζει να πάω σε αμάξι που δεν είναι κάποια αναβάθμιση και στη δύναμη, εκτός από την πιο καινούρια και ποιοτική κατασκευή; Κάτι μέσα μου, μου λέει "όχι Busso".
Είμαι διχασμένος, μπερδεμένος και εν τέλει απογοητευμένος γιατί δεν ξέρω που να αφήσω να κάτσει η μπίλια.
Ναι overall γαμεί το Α3 αλλά αν δεν πάρεις το 150άρι; Για να μην πω το 1.8 180άρι.
Φτάνω στο σημείο να πω ότι είναι ο καλύτερος ανθρωπομεταφορέας. Δεν σου προσφέρει συγκίνηση.
Ρε σεις, μπαίνω στην Alfa Romeo και χαμογελάω μόλις της παίξω δύο τρεις φορές 5-7000σαλ.

-Πφφφφ :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#456098
Giuseppe Busso έγραψε:Φτάνω στο σημείο να πω ότι είναι ο καλύτερος ανθρωπομεταφορέας. Δεν σου προσφέρει συγκίνηση.
Ρε σεις, μπαίνω στην Alfa Romeo και χαμογελάω μόλις της παίξω δύο τρεις φορές 5-7000σαλ.

-Πφφφφ :hmmm:


Έτσι είναι Γιάννη μου τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που κοιτάς. Ανθρωπομεταφορείς, να κάνουν τη δουλειά τους και να τη κάνουν σωστά. Γιαυτό τα εξελίσσουν και αυτό το αποτέλεσμα θέλουν να έχουν και το έχουν καταφέρει. Το 99,9% του κόσμου αυτό θέλει. :)

Οπότε, είσαι μπροστά σε μια πραγματικότητα αγαπητέ μου φίλε. Το δέχεσαι και προχωράς, δε το δέχεσαι και μένεις με την 147 μέχρι τα βαθιά γεράματα, μέχρι να αναγκαστείς να τη χαρίσεις.

Πάρε το Α3, στα είπα και στο τηλ, σου ταιριάζει. Ωραία ήταν η 147, την έζησες...πάμε παρακάτω. Η ζωή είναι μπροστά, στο μέλλον μπορεί να σε βρει με άλλο αυτοκίνητο. Δε ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον. :s_howdy

Go for it...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#456100
Nikos! έγραψε:Πάρε το Α3,
Go for it...


Δεν είμαι σίγουρος ότι ξεκαθάρισε αυτό. Μάλλον θόλωσε κι άλλο το μυαλό μου.
Α3 με αυτόν τον κινητήρα, μάλλον απομακρύνεται. Δεν με πείθει ότι θα αντέξουμε εμείς οι δύο μαζί.
Υπόψιν ότι πάτησα κάτι γκαζίδια και το αμάξι άρχισε να δουλεύει φουλ το βεντιλατέρ του. :dizzy:
Λογικά στα χέρια μου αυτό θα κάψει κινητήρα. Δεν είναι για μένα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#456101 Πέρα από το γεγονός ότι εγώ και ο g δικαιωθήκαμε για το Λεόν , ότι αξίζει μια ευκαιρία ως πολύ καλό value for money, αν θες το συνολικό πακέτο που λέγεται Α3, ξέχνα το ντίζελ και ψάξε για 125 ή 150 βενζίνης. Είναι πολύ πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, ειδικά μάλιστα αν συνυπολογίσεις τα χιλιόμετρα που (δεν) κάνεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#456103
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:Πάρε το Α3,
Go for it...


Δεν είμαι σίγουρος ότι ξεκαθάρισε αυτό. Μάλλον θόλωσε κι άλλο το μυαλό μου.
Α3 με αυτόν τον κινητήρα, μάλλον απομακρύνεται. Δεν με πείθει ότι θα αντέξουμε εμείς οι δύο μαζί.
Υπόψιν ότι πάτησα κάτι γκαζίδια και το αμάξι άρχισε να δουλεύει φουλ το βεντιλατέρ του. :dizzy:
Λογικά στα χέρια μου αυτό θα κάψει κινητήρα. Δεν είναι για μένα.


Όχι ρε, άσε το πετρέλαιο. Παλιός, καλός κινητήρας βενζίνης. Πάρε με 150 άλογα κι αν βρεις dsg. Τέλος.-
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#456109 Μύρισε Golf.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456112
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτό έχει πίσω πολλαπλών συνδέσμων;


Ναι.


Giuseppe Busso έγραψε:Φαντάζομαι παίζει να είναι και το πιο οδηγοκεντρικό στην μικρομεσαία κατηγορία;


Ίσως το 3ο μετά την Giulietta και την 1 Series και σε μάχη με το Focus.


Giuseppe Busso έγραψε:Δεν σου προσφέρει συγκίνηση.


Ναι αλλά τα πλαστικά; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#456121 Busse πέρνα μια βόλτα απ το Seat Forum να δεις τι προσφορά μου δώσανε για το 1.8 fr sc.
Το 5θυρο λευκο fr της έκθεσης το τσίμπαγες στα 19.000 €.
Έχω οδηγήσει παλαιότερα το Leon και στις βασικές του εκδόσεις μ άρεσε πάρα πολύ. Σκέψου τι θα γίνεται στα Fr!


< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#456150
Focusman91 έγραψε:Busse πέρνα μια βόλτα απ το Seat Forum να δεις τι προσφορά μου δώσανε για το 1.8 fr sc.
Το 5θυρο λευκο fr της έκθεσης το τσίμπαγες στα 19.000 €.
Έχω οδηγήσει παλαιότερα το Leon και στις βασικές του εκδόσεις μ άρεσε πάρα πολύ. Σκέψου τι θα γίνεται στα Fr!


< Note >


Μπήκα για πλάκα στο seat.gr στο configurator και έκανα ένα leon 1.8 bussos edition (εκτός από dsg και το πιο γαμάτο ηχοσύστημα που δεν πρόσθεσα, έβαλα full led φώτα, ηλιοροφή, κτλ) και μου βγήκε κάτω από 23Κ το 5θ...

Μπούσσε, we have a winner! :rtfm: Γάμησέ τα τα πλαστικά, αμάξι αγοράζεις όχι πλαστικά! :rtfm:

Σε octavia A5 με αυτό το μοτέρ που είχα κάνει ένα τεστ ντράιβ κάααποτε, το cc έδινε μέση κατανάλωση 7,4 ή 7,6... και ΔΕΝ προσπαθούσα για οικονομία. Τα tsi δεν καίνε βενζίνη.