.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
https://www.autoblog.com/2017/11/13/201 ... de-7152591
- Πήγα σήμερα στην έκθεση Αυτοκινήτου.
-Είδα το Renault Megane gt-line. Απογοητεύτηκα. Δεν θα έδινα τα χρήματά μου σ'αυτό. Δεν μου γέμισε το μάτι. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να το οδηγήσω. Μου φάνηκε στενή η καμπίνα, κλειστοφοβική ενώ ποιοτικά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πάμε παρακάτω
-VW Golf 7.5. Εξαιρετικό. Είναι όσο premium πρέπει, είναι όσο σπορ πρέπει, είναι όσο νεανικό πρέπει, είναι όσο μοντέρνο πρέπει αλλά είναι και σύγχρονο και καλοκατασκευασμένο. Με τέλεια διαχείριση χώρων, έχει μικρό μήκος και μέσα η καμπίνα και η θέση οδήγησης αλλά και η ορατότητα είναι σούπερ.
Επίσης προτιμώ το ταμπλό του από του Γάλλου.
-Seat Leon FR 1.8 180ps. Βρήκαμε λαγό. Εκεί που δεν ήθελα να μπω, έκανα το βήμα και μπήκα. Το αμάξι είναι τεφαρίκι. Καταρχάς αν τελικά το επιλέξω, θα έχω πάρει τον πιο γαμάτο κινητήρα από όλα όσα έχω κοιτάξει, πιστεύω. Μου άρεσε το εσωτερικό. Ακολουθεί τη φιλοσοφία του Golf, αλλά προφανώς και υπάρχουν εκπτώσεις. Θέλω να το οδηγήσω. Αυτό έχει πίσω πολλαπλών συνδέσμων; Φαντάζομαι παίζει να είναι και το πιο οδηγοκεντρικό στην μικρομεσαία κατηγορία;
-Έπειτα πήγα από το σπίτι του κολλητού μου και πήρα από το σπίτι του το Audi A3 1.6TDi 116ps.
Νίκαια, Π. Ράλλη, Κρατικό Νίκαιας, Ποτάμι προς Πειραιά και δεξιά για Πειραιά, Ηρώων Πολυτεχνείου, Πασαλιμάνι. Έπειτα αφού ήπιαμε τον καφέ μας στο στέκι με γύρισα σπίτι μου στη Δραπετσώνα και με άφησα. Οπότε λιμάνι Πειραιά και αερογέφυρα.
Λοιπόν, το αμάξι δεν καταλαβαίνεις ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ καλό, ωραίο σφιχτό και δεκτικό κούμπωμα. Σαφώς πιο ωραία αίσθηση από τη λαστιχένια των BMW. Σε πολύ γρήγορες αλλαγές δεν ξέρω αν τα πάει καλά. Δεν ήθελα να γράψω λάστιχο σε εκκίνηση και να χώσω ακαριαία 1η-2η. Φρένα που προσίδουν εμπιστοσύνη. Άμεσο τιμόνι, αλλά πολύ ελαφρύ ρε γαμώτο. Το βρήκα όμως κοφτερό.
Είναι χειροκίνητο όπως σας είπα και βρήκα επίσης πολύ ωραίο το συμπλέκτη. Απομονώνει κάπως ψηλά, αλλά έτσι έχω μάθει εγώ από την 147. Πολύ "σαν στο σπίτι μου" αίσθηση. Σμουθ, ομαλή αποσύμπλεξη. Είναι και καινούριο το αμάξι.
Πάμε παρακάτω. Εξαιρετική ηχομόνωση και αίσθηση απτής ποιότητας, κύλισης κλπ.
Άφησα το σημαντικότερο τελευταίο. Τον κινητήρα. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Κατά 90% αυτό το πράμα δεν είναι για μένα.
Πήγε ένα ταξίδι ο φίλος μου με 4 άτομα και αποσκευές και έγραψε 5.7 λτ/100χλμ και έπαιζε με 140-170χλμ/ώρα στην ΕΟ.
ΟΚ, αυτά είναι τα ωραία. Τραβάει καλά χαμηλά και μόνο στο πρόγραμμα Dynamic. Στα υπόλοιπα δεν αντέχεται.
Πιο γρήγορο από την 147 δεν είναι. Και εδώ είναι το ζουμί. Αξίζει να πάω σε αμάξι που δεν είναι κάποια αναβάθμιση και στη δύναμη, εκτός από την πιο καινούρια και ποιοτική κατασκευή; Κάτι μέσα μου, μου λέει "όχι Busso".
Είμαι διχασμένος, μπερδεμένος και εν τέλει απογοητευμένος γιατί δεν ξέρω που να αφήσω να κάτσει η μπίλια.
Ναι overall γαμεί το Α3 αλλά αν δεν πάρεις το 150άρι; Για να μην πω το 1.8 180άρι.
Φτάνω στο σημείο να πω ότι είναι ο καλύτερος ανθρωπομεταφορέας. Δεν σου προσφέρει συγκίνηση.
Ρε σεις, μπαίνω στην Alfa Romeo και χαμογελάω μόλις της παίξω δύο τρεις φορές 5-7000σαλ.
-Πφφφφ
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
< >
Το 5θυρο λευκο fr της έκθεσης το τσίμπαγες στα 19.000 €.
Έχω οδηγήσει παλαιότερα το Leon και στις βασικές του εκδόσεις μ άρεσε πάρα πολύ. Σκέψου τι θα γίνεται στα Fr!
< Note >
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα