belgarion έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:Eμενα παντως περα απο την εξωτερικη εμφανιση, οπως το ειδα στην εκθεση στο Ελληνικο, με αφησε παντελως αδιαφορο...Σε καποια χρωματα με καποιο συνδυασμο εξοπλισμου-ζαντων, στα δικα μου ματια τουλαχιστον δειχνει αρκετα ομορφο -για crossover! -. αν το T roc θεωρείται η crossover εκδοχή του Γκολφ, το Tiguan τι είναι όλα αυτά τα χρόνια? Είναι προφανές ότι είναι Πόλο από κάτω. Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ξεκινάει φθηνότερα από το Karoq
σχεδον σαν...πειραματικο.
Αλλα αυτο και μονο, που θεωρω οτι ουσιαστικα εχει, δεν το κανει ενδιαφερον ως προταση.
Με χωρους μικροτερους απο το Golf πχ εμπρος-πισω, παροτι πολυ κοντα σε εξωτερικες διαστασεις (4,17m vs 4,25 το Golf) διαφοροποιειται κυριως ως προς το χωρο αποσκευων, με 445 λιτρα αντι 380 και ελαχιστα αυξημενη αποστα ση απο το εδαφος, για 19mm κανουν λογο...
Εσωτερικο copy-paste απο Polo, στα ιδια ισως και ελαφρως χειροτερα επιπεδα η απτη ποιοτητα, με σκληρα πλαστικα ΠΑΝΤΟΥ, ακομα και στο ανω μερος του ταμπλω...
Ενω δηλαδη θεωρειται η Crossover εκδοχη ενος Golf, ουσιαστικα προκειται για αυτη του Polo, σε χωρους (οκ πλην χωρου αποσκευων) και σε ποιοτητα-φινιρισμα εσωτερικου, με παρομοια τιμη!
Η στρατηγικη...απατης δηλαδη εδω της Vag ειναι για σεμιναρια...
Πολυ πιο ουσιαστικη και ξεκαθαρη προταση αυτη του...ξαδερφου Karoq, αλλα βεβαια οχι για trendy και fashionistas υποψηφιους αγοραστες.
< >
Δεν είναι τόσο απλουστευμένα τα πράγματα με την πλατφόρμα MQB.Επιτρέπει αρκετά μεγάλη παραμετροποίηση.Για παράδειγμα τα Αteca&Karoq είναι μικρότερα απο το Tiguan,oxi μόνο στο μήκος αλλά και στο μεταξόνιο.
To Polo απο την άλληδε παιρνει τετρακίνηση και multilink πίσω,ακόμα.
Το τι εσωτερικό φοράει το iroc δε παίζει τόσο ρόλο,στο να σου αποκαλύψει σε ποιο μοντέλο βασίζεται.Το Q2 πχ φοράει εσωτερικό απο Α3.
Ασε που τα σκληρα πλαστικά είναι πιο ανθεκτικά...